Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-08-26 |
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija rengiasi teikti paraišką europiniam projektui dėl Smeltės pusiasalyje esančių 149, 150, ir dalies 151-osios krantinių rekonstrukcijai. Šios krantinės bus pritaikytos dvigubai paskirčiai: civilinių komercinių ir karinių laivų švartavimui bei krovai.
Projekto preliminari vertė sudaro 43,7 mln. Eur, projekto įgyvendinimo laikotarpis – 2024-2025 metai. Rengiant šią paraišką direkcija sudarė 27 tūkstančių eurų vertės sutartį su Austrijos įmone „MC Mobility Consultants GmbH” dėl konsultacinių paslaugų ir dokumentų parengimo Europos Komisijai.
Paskelbtuose dokumentuose nurodyti tokie minimalūs reikalavimai civilinės ir gynybinės dvejopos paskirties krantinėms: laivų priėmimo grimzlė – mažiausiai 12 m, krantinių ilgis – nuo 310 iki 340 m vienam laivui, uosto krantinės plotis – mažiausiai 32 m.
Sutarta, kad konsultacinės paslaugos turi būti suteiktos iki rugsėjo 21-osios, tačiau esant poreikiui patikslinti paraišką pagal CVPA pateiktas pastabas, paslaugų teikimo terminas bus pratęsiamas iki tol, kol bus parengta ir pateikta patikslinta paraiška. O visa sutartis su konsultuojančia įmone galioja iki 2026 metų rudens – iki projekto įgyvendinimo pabaigos.
Nuo 2017-ųjų keltų terminalo funkcijos nebeatliekančiame AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos („Klasco”) nuomojame Smeltės pusiasalyje pradėta griauti sovietmečiu pastatytos vadinamosios Tarptautinės jūrų perkėlos infrastruktūra. Šie darbai yra susiję su planais čia įrengti jūrinėms vėjo jėgainėms surinkti ir aptarnauti reikalingą infrastruktūrą.
Ir čia vatinių šiukšlių į komentarus prilindo
Dujos netrukdo?
Vienu dronu viską nurinks….