Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-08-15 |
„Siekiame pritraukti gyventojus, kurie nori gyventi Klaipėdoje, gali išnaudoti esantį gyvenimo Klaipėdoje potencialą, miesto privalumus ir suburti aplink save bendraminčius”, – toks strateginis tikslas deklaruojamas užsakant reklamos kampanijų paslaugas. Nusitaikyta į jaunus žmones iš kitų šalies didmiesčių, ir nurodyti uostamiesčio „skausmai”.
Savivaldybės sprendimu miesto rinkodaros kampanijos paslaugų pirkimas yra pavestas VšĮ „Klaipėda ID”. Ši savivaldybės įstaiga skelbia, kad viešojo konkurso tvarka ieško, kas galėtų imtis Klaipėdos „rinkodaros įvaizdinės kampanijos kūrybinio koncepto sukūrimo ir reklaminių priemonių adaptavimo”. Už šias paslaugas maksimaliai gali būti sumokėti 29 tūkst. eurų.
Numatyta, kad miesto rinkodaros kampanijos kūrybinis konceptas turi būti sukurtas iki šių metų rugsėjo 11 d. Ta pati data numatyta ir reklaminių priemonių adaptavimui bei parengimui naudoti. O visos paslaugos turi būti suteiktos iki šių metų pabaigos.
Būsimasis rangovas turės sukurti kampanijos komunikacijos priemonių stilių, raktinį vizualą, pranešimą spaudai, video, keturis lauko reklamos maketus, 30 video banerių, 14 socialinių medijų statinių vizualų, reels, story ir kitas priemones, naudojamas reklaminėse kampanijose.
Skelbdama šį pirkimo konkursą VšĮ „Klaipėda ID” nurodė reklamos kampanijos „taikinius” ir „skausmus”: „ Jaunos šeimos su mažais vaikais ar jaunos poros, ieškančios geriausių sąlygų auginti vaikus, taip pat miesto, kuris pritaikytas vaikams. Pavargę nuo didmiesčių profesionalai, siekiantys mažiau, bet geriau, norintys tikresnių santykių su supančiais žmonėmis, daugiau prasmės kasdieninėje veikloje, tikslingos energijos panaudojimo. Žmonės, pavargę nuo beprotiško tempo, perdegę ar stingantys motyvacijos, kurie nori išlaikyti gyvenimo kokybę ir mėgautis gyvenimo balansu. Kituose miestuose gyvenantys klaipėdiečiai su nostalgija prisimenantys savo miestą, su malonumu grįžtantys į uostamiestį lankant gimines ar artimuosius, slapta svajojantys persikelti į Klaipėdą, tačiau nedrįstantys, nes persikėlimo procesas atrodo per daug sudėtingas, jau turintys kitame mieste sukurtą gyvenimą (geras darbas, namai, darželiai, mokyklos ir pan.)”.
Taigi tik gyrėsi Klaipėda ID apibezdėdami kaip apdovanojimai liejasi už naujai sukurtą identitetą.
Pirma STOP naujų identitetų kūrimui. Vystykit ką pradėję, o ne vis plaukit pinigus berezultačiam veiksmui. Trukt už vadžių vėl iš pradžių, iš pradžių, iš pradžių. O kada jau sukurtų identitetų vystymas????
Kokių žmonių? Juk jau tiek slavų prisikvietėt?
Paminėti,kad busto kaina kaip sostinej
Bet nuotrauką įkėlė!!! Tai ten kur VISA SAVIBLEDA nesusitvarko su bomžais,kurie ten poilsiauja,prausiasi,tuštinasi!!! Šulcai dar tokių vietų Klaipėdoj yra daugiau- kaip tik atvežkit eskursijas- parodysite su kuom mamytės su vaikučiais mėgausis „grožybėm”!!!
Darželių vaikams nėra, mokyklų nėra, taip kad nemėtykit pinigų apgaudinėdami žmones!
Šitiems savivaldybės veikėjams galvos perkaito ar kompetencijos trūkumas? Kad jaunimas gryžtų į miestą reikia stipraus universiteto, sutvarkyto miesto, kūrybinių dirbtuvių!
Ir dar. Normalių, svarbių ekonomikai specialistų reikia.