Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-06-29 |
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė 39,6 tūkst. eurų vertės sutartį su UAB „Sons&Daughters” dėl uosto prekės ženklo koncepcijos, logotipo ir stiliaus knygos sukūrimo bei prekės ženklo pristatymo vaizdo klipo sukūrimo.
Teigiama, kad naujas Klaipėdos uosto vizualinis identitetas kuriamas siekiant sustiprinti uosto įvaizdį užsienio rinkose ir Lietuvoje, taip pat „ateityje plėtoti pirkėjo teikiamų komercinių paslaugų spektrą ir veiklos geografiją”.
Viešojo pirkimo konkursą laimėjusi Vilniuje registruota bendrovė „Sons&Daughters” visas sutartyje numatytas užduotis įsipareigojo atlikti per metus.
„Atvira Klaipėda” anksčiau pranešė, kad taip pat bus perkamos ir papildomas dizainerio paslaugos prekės ženklo stiliaus pritaikymui uosto direkcijos veikloje.
Tuo metu daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų. Dar beveik 9000 eurų kainavo vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos.
Ar ne per daug tų uosto prekės ženklų? Jei taip bandoma imituoti veiklą ir 30 -40 proc. krovos praradimą, tai ir ženklų nereikia. Uosto vadų vojažai po pasaulį ir prekės ženklai tuščių konteinerių neprikraus. Bet tik parodo strategijos nebuvimą.
Direkciją reikia iškelti į Vilnių. Juk viskas turi būti Vilniuje arba Vilniui. Jeigu Jūreivystės mokykla atiduodama, tai kam ir ta direkcija čia reikalinga?.. 🙂