
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2023-06-27 |
Kelių policija kreipėsi į Klaipėdos miesto savivaldybės Eismo saugumo komisiją su prašymu uždrausti sunkiasvorių transporto priemonių statymą Pamario gatvėje nuo 22 iki 6 val. Toks prašymas motyvuojamas siekiu pagerinti eismo saugumą.
Pasikeitus eismo organizavimo tvarkai ir Melnragėje, Vėtros, Audros, Smilčių bei Molo gatvėse uždraudus motorinių transporto eismą nuo 22 iki 6 val., norintys patekti į automobilių stovėjimo aikštelę prie šiaurinio molo turi važiuoti Pamario gatve, o jos kelkraštyje yra įrengtos sunkiasvorių transporto priemonių stovėjimo vietos. Policija atkreipė dėmesį, kad padidėjus tamsiu paros metu iškilo grėsmė saugiam eismui, nes kelkraštyje stovintys krovininiai automobiliai susiaurina kelio plotį ir tai labai apsunkina priešpriešinį prasilenkimą.
Policijos atstovas per komisijos posėdį patikino, kad uosto įmonės, į kurias eilės įvažiuoti laukia vilkikai, tokiam pasiūlymui pritaria. Jam be diskusijų pritarė ir Eismo saugumo komisija.
O Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos (LEZ) valdymo bendrovė komisijos paprašė pakeisti sunkiojo transporto stovėjimo tvarką Pramonės gatvėje. Ši gatvė yra pagrindinė transporto arterija Klaipėdos LEZ , joje vyksta intensyvus sunkiojo transporto eismas.
Bendrovė skundžiasi, kad sunkiasvorio transporto vairuotojai nepaiso draudimų ir parkuoja automobilius lengvųjų automobilių vietose. Ji prašo „papildomo dėmesio šiems KET pažeidėjams iš Viešosios tvarkos skyriaus pareigūnų”.
Bendrovė siūlo stovėjimo vietas pažymėti Verslo ir Metalo gatvėse, kurios yra ne tranzitinės ir transporto eismas jose yra minimalus.
„Šiuo metu, KLEZ projektuoja visos LEZ teritorijos informacinę sistemą ir planuoja įrengti ir elektroninius informacinius ženklus, nurodančius, kur gali stovėti atvykstantis sunkusis transportas ir kiek yra laisvų parkavimo vietų”,- rašoma minėtame prašyme.
LEZ taip pat paprašė pastatyti kelio ženklą „Sustoti draudžiama” Verslo g. atkarpoje nuo įvažiavimo į šalia esantį Pramonės g. 10 sklypą iki sankryžos su Pramonės gatve. Tiek šiam, tiek kitiems LEZ prašymams komisija pritarė, gavusi patikinimą, kad reikiamus kelio ženklus bendrovė įsirengs savo lėšomis.
Su LEZ-ais visoj Lietuvoj ta pati beda nera parkavimo sunkiajam transportui tai kodel kai Lez papraso puolat statyti zenklus gal pirma tegu yrengia stovejimo aikstele o po to jau bandykit zenklus kabint ir baust.
Čia lygiai tas pats kaip miegamajame rajone uždrausti statyti lengvasias mašinas, koki triukšmą jie sukeltų per visą Lietuvą. O vilkikų vairuotojai tai mėšlas, juos tik bausti už viską galima. Suk ratus, suk kilometrus ieškodamas kur sustoti, tai taip kovojame su ekologija.
Šita problema yra visoj europoj, XXI amžiuje projektuodami industrinę zona apie tai kad -reikalinga sunkvežimių stovėjimo aikštelė 100 vietų su sanitariniu mazgu nelabai kas susimasto. Paskui kai pasidaro pilnos pakelės šiukšlių ir kitų dalykų sustato draudžiamus ženklus, o jūs vairuotojai dėkitės kur norit…
Jei Lietuvos transportiniai būtų šiek tiek atlaidūs vairuotojams, manau mažiau būtų tokių situacijų. Kelių policija tikriausiai nieko nesupranta apie tachografo režimą ( visi vairuotojai stengiasi dirbti maksimalias darbo valandas tiek kiek leidžia tacho, taip kad atvažiavus į pramoninį rajoną ir nerasti kur sustoti sunkvežimiui yra juokinga.) o perdirbus ar viršijus vairavimo bent minutę, transporto inspekcija patikrinus tavo tacho atgaline data (28 dienos) vairuotojui įteikiama bauda. ( Čia rašau tiems kas nieko nesupranta kodėl sunkiasvoriai vilkikai stovi kelkraščiuose.)
Labas! Pastatė pramonini rajona LEZ. Vairuotoju darbo reglamentas ne vakar sugalvotas. Tai kur stovėti? Dabar reikalauja bausti vairuotojus užuot padare keliu šimtu vietu parkinga. Išeitis yra išvis nieko nevežti iš LEZ ir lengvosioms tada bus vietos!
Ir daug kur taip yra pvz.Kauno LEZ irgi nėra kur stovėti visur draudžiami ženklai sustatyti.