Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-06-21 |
Jau prabėgo penkeri metai, kai į Klaipėdos gatves išriedėjo naujutėliai mikroautobusai, tapę ir neatsiejama miesto įvaizdžio dalimi, ir patogia, pakankamai komfortabilia kasdienio susisiekimo priemone. Viešuosius konkursus laimėjusiomis įmonės tada pasirašė penkerių metų trukmės sutartis su galimybe jas pratęsti dar 2,5 metų. VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) tai neseniai ir padarė.
Visa maksimali galima 7,5 metų trukmės sutarčių suma su UAB „Ridvija“ ir „Kautra“ dabar jau sieks 40 milijonų eurų. Tačiau Gintaras Neniškis, KKT direktorius, teigia, kad nors ši suma ir atrodo įspūdingai, ji yra „toli gražu” nuo realybės. Mat keli pasaulinės COVID-19 pandemijos metai ženkliai apkarpė vežėjų darbų apimtis ir pajamas.
„Ar tikrai jau penkeri metai?” – netgi nustebo G. Neniškis, juokais paklaustas, kodėl nešvenčiamas „mikriukų” inkorporavimo į Klaipėdos miesto viešojo transporto sistemą penkmetis.
Jau tikriausiai pamirštos ir aistros, lydėjusios mikroautobusų paslaugas du dešimtmečius iki jų įjungimo į bendrą miesto viešojo transporto sistemą.
Paskutinė naujovė, įdiegta Klaipėdos miesto maršrutiniuose mikroautobusuose – galimybė atsiskaityti bekontaktinėmis banko kortelėmis.
ISTORIJA
2018-04-16 „Atvira Klaipėda” rašė: „Pirmadienį anksti ryte darbą pradėjo naujieji konkursus laimėjusių bendrovių „Kautra“ ir „Ridvija“ maršrutiniai taksi. Į istorinį pirmą reisą išvažiavo „Ridvijos” autobusiukas, kurį vairavo ponas Laimis, iki šiol dirbęs su autobusu bendrovėje „Gintarinis vairas”. „Truputį neramu”, – prieš prasidedant pirmajam reisui sakė jis.
KKT direktorius Gintaras Neniškis tada akcentavo, kad konkursus laimėjusiems vežėjams bus mokama pagal ridą, ne pagal pervežtų keleivių skaičių, tad nebelieka jokių paskatų „medžioti“ keleivius net ir tose vietose, kur sustoti draudžiama. Be to, visose transporto priemonėse bus vaizdo kameros, prie kurių transportininkai galės prisijungti bet kuriuo metu, tad žada aktyviai stebėti, kaip vairuotojai laikosi taisyklių, o nustačius pažeidimus griežtai bausti.
Nuo tų metų gegužės 1-osios pradėjo galioti ir bendrieji miesto viešojo transporto mėnesio bilietai, su kuriais galima važiuoti tiek maršrutiniu taksi, tiek ir miesto (I zonos) autobusu.
Nemaišykit mikriuku kurie važinėja po miesta ir tų kurie važiuoja į priemesti . Keistas dalykas miestiniai mikrobai laksto tušti po miesta ir jie dirba pelningai ir gerai ? Kas jiems suneša tą pelna .
Dėl kondicionierių tikra tiesa: lango neatidarysi, lieka tik dusti. Vairuotojai jų nejungia!
Jūs visiškai teisus. Važiavau 11a.nuo Lėbartų tai maniau ,kad uždusiu. Nebuvo jokio kondicionieriaus ijungto.
Puikiai važiuoja maršrutiniai sėkmės jiems .
Problema su mikriukais yra ta pati, kaip ir su autobusais: žmogus nespėja atsižymėti, o gazas jau nuspaustas iki dugno, taip pat staigiai ir stabdoma, o jei nuspaudus STOP neatsistosi (laukiant kol saugiai sustos), tuomet pravažiuos pro šalį. Žodžiu, veža ne žmones, o buratinus vežime.
Krato todel, kad jie yra perdirbti is krovininiu autobusiuku. Sudejo langus, sedynes ir i trasa. Taip pigiau, nesvarbu kad keleiviams nesaugu
Ypač sėdint gale atrodo kad važiuoji su vežimu krato tai labai.o ir vasara vairuotojai nejungia kondicionierių ir pastoviai pikti.