Dviratininkas Spyglys, propaguojantis sveiką gyvenimo būdą, džiaugiasi šiltuoju metų laiku galėdamas naudotis mūsų miestelyje gana neblogai išvystytais dviračių takais.
Darnų judumą užsibrėžę propaguoti miestelio klerkai, reikia pripažinti, nesėdi, rankų sudėję – tai kokią naują dviračio atkarpą nutiesia, tai seną paremontuoja, tai kažkada kažkieno pamirštą trūkstamą jungtį tarp dviračių takų atkuria.
Viskas, Spyglio nuomone, būtų lyg ir neblogai su dviračių takų tinklo plėtra mūsų miestelyje, jei ne… tas senamiestis.
Čia dviratininkų laukiančios kliūtys jau, deja, primena ne darnų judumą, o judų durnumą…
*Šios rubrikos nerekomenduojama skaityti susipykusiems su humoro jausmu ar stokojantiems fantazijos, nes nieko rimto čia tikrai nerasite, Spyglio humoras iš viso yra sunkiai suprantamas, lėkštas, juodas ir kandus. Rimtų dalykų ieškokite visose kitose „Atviros Klaipėdos” rubrikose.
Visur, kur salia kelio yra dviraciu takas, bet dviratininkai vaziuoja trukdydami automobiliams , reikia juos bausti rimtom baudom. O dar ir susikibę po du. Tiltas per Dane, kelias Melneragė -Giruliai, Lebartu-Rimku viadukas – Rimku kaimas.
Pavažinėkite dažniau dviračiu – suprasite, kad mieste pilna vietų, kur dviračių takai – tragiškos būklės, su kliūčių ruožais ir pan., dėl ko dviratininkai turi teisę važiuoti važiuojamąja dalimi (KET 57 punktas). Be to, trūksta ženklinimo (nukreipiamųjų ženklų), kad išvis būtų galima rasti tą dviračių taką, važiuojant iš įvairių vietų (Melnragės-Girulių atvejis). Kartais važiuoti dviračiu taku absurdiška, nes jis būna velniškai siauras arba yra bendras dviratininkų ir pėsčiųjų takas, kur turi maltis su pėsčiaisiais (pagal KET – važiuoti 5-7 km/h greičiu), kas faktiškai neatitinka dviračių tako esmės. Dar būna dviračių takų, kur nutiesta 100 metrų atkarpa, o toliau vėl važiuok kaip nori. Kam į tokius sukti? Daugelis dviratininkų, gerbdami save ir pėsčiuosius, nesimala tokiuose šaligatviuose, todėl ir renkasi važiuojamąją dalį.
Prie Žardės stotelės dviračių takas priešais sustojimą eina. Tai atvykus autobusui chaosas: keleiviai, dviratininkai, vaikai, senjorai tame paciame sraute. Iki nelaimės – akimirkos reikalas.
Kas tiesė tą taką tikrai Žardėj negyvena.
Dėkokite savivaldybei, leidusiai užgrobti šaligatvį šalia esančios parduotuvės automobilių stovėjimo aikštelei. Dėl šios ir kitų panašių vietų prie Taikos prospekto į savivaldybę kreiptasi, bet, deja, jokios reakcijos negauta.
Senamiestis tai senamiestis,kuriozų ten nemažai.Bet Paryžiaus Komunos gatvėje šalia šaligatvio atsirandanti iš niekur ir taip pat dingstanti dviračių trasa,tai prajuokino Panašu į dviračių nusileidimo taką.Idomu,kas tai sugalvoja?
Atkarpa tarp Tiltų g. pradžios nuo Senojo turgaus iki Turgaus g. dviračių tako gan prasta – važiuojant galima pamesti dantis ar pro ausis iškratyti paskutinius smegenų likučius.
Tuo tarpu saugodami savo baltus lyg perlus dantis Bolto broliai iš Afrikos su savo elektriniais motociklais drąsiai važiuoja šaligatviais, gąsdindami miestiečius ir miesto svečius. Hamavoti baltakasiai lietuvaičiai nedaug teatsilieka. O ko nevažiuoti pėstiesiems per galvas, nes nei policija, nei savivaldybės Viešosios tvarkos skyrius į gatves neina, sėdi kabinetuose ar pavėsyje pasislėpę maigydami telefonus ar kitaip naršydami interneto platybes.
„Aš labai retai užsiiminėju politika, daugiau kalbu, – pareiškė Spyglio mylimiausias deputatas Vidmantas Dambrauskas. – Dažnai kalbu tik kokiais ūkiniais, ...
Visur, kur salia kelio yra dviraciu takas, bet dviratininkai vaziuoja trukdydami automobiliams , reikia juos bausti rimtom baudom. O dar ir susikibę po du. Tiltas per Dane, kelias Melneragė -Giruliai, Lebartu-Rimku viadukas – Rimku kaimas.
Pavažinėkite dažniau dviračiu – suprasite, kad mieste pilna vietų, kur dviračių takai – tragiškos būklės, su kliūčių ruožais ir pan., dėl ko dviratininkai turi teisę važiuoti važiuojamąja dalimi (KET 57 punktas). Be to, trūksta ženklinimo (nukreipiamųjų ženklų), kad išvis būtų galima rasti tą dviračių taką, važiuojant iš įvairių vietų (Melnragės-Girulių atvejis). Kartais važiuoti dviračiu taku absurdiška, nes jis būna velniškai siauras arba yra bendras dviratininkų ir pėsčiųjų takas, kur turi maltis su pėsčiaisiais (pagal KET – važiuoti 5-7 km/h greičiu), kas faktiškai neatitinka dviračių tako esmės. Dar būna dviračių takų, kur nutiesta 100 metrų atkarpa, o toliau vėl važiuok kaip nori. Kam į tokius sukti? Daugelis dviratininkų, gerbdami save ir pėsčiuosius, nesimala tokiuose šaligatviuose, todėl ir renkasi važiuojamąją dalį.
Prie Žardės stotelės dviračių takas priešais sustojimą eina. Tai atvykus autobusui chaosas: keleiviai, dviratininkai, vaikai, senjorai tame paciame sraute. Iki nelaimės – akimirkos reikalas.
Kas tiesė tą taką tikrai Žardėj negyvena.
Dėkokite savivaldybei, leidusiai užgrobti šaligatvį šalia esančios parduotuvės automobilių stovėjimo aikštelei. Dėl šios ir kitų panašių vietų prie Taikos prospekto į savivaldybę kreiptasi, bet, deja, jokios reakcijos negauta.
Senamiestis tai senamiestis,kuriozų ten nemažai.Bet Paryžiaus Komunos gatvėje šalia šaligatvio atsirandanti iš niekur ir taip pat dingstanti dviračių trasa,tai prajuokino Panašu į dviračių nusileidimo taką.Idomu,kas tai sugalvoja?
Atkarpa tarp Tiltų g. pradžios nuo Senojo turgaus iki Turgaus g. dviračių tako gan prasta – važiuojant galima pamesti dantis ar pro ausis iškratyti paskutinius smegenų likučius.
Tuo tarpu saugodami savo baltus lyg perlus dantis Bolto broliai iš Afrikos su savo elektriniais motociklais drąsiai važiuoja šaligatviais, gąsdindami miestiečius ir miesto svečius. Hamavoti baltakasiai lietuvaičiai nedaug teatsilieka. O ko nevažiuoti pėstiesiems per galvas, nes nei policija, nei savivaldybės Viešosios tvarkos skyrius į gatves neina, sėdi kabinetuose ar pavėsyje pasislėpę maigydami telefonus ar kitaip naršydami interneto platybes.
Policijai pranešėte?