Įtraukusis ugdymas Graikijos mokykloje (1)

Mums rašo
Viktorija Sedlovskaja
2023-06-09

Įgyvendinant vykdomą programos Erasmus + KA1 projektą „Iššūkiai tautinių mažumų mokykloje“ į darbo stebėjimo vizitą vyko Klaipėdos uostamiesčio progimnazijos anglų kalbos ir pradinių klasių mokytojos. Projekto mobilumo tikslas – stebėti Korfu mokyklos mokytojų darbą, susipažinti su šalies įtraukiojo ugdymo metodika.

Darbo stebėjimas vyko privačioje Andrioti kalbų mokykloje. Vizito metu dalyviai susipažino su patraukliais darbo metodais, padedančiais įgyvendinti įtraukųjį ugdymą. Andrioti mokyklos Erasmus + projektų koordinatorė Anna Agiovlasiti ir direktorė Patritsia Andrioti supažindino su pedagogais, pristatė įstaigą, papasakojo apie Graikijos švietimo sistemą bei ugdymo proceso organizavimo ypatumus privačioje mokykloje, darbą su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais ir gabiais mokiniais, pasidalijo bendradarbiavimo su tėvais gerąja patirtimi.

Andrioti mokykla yra nedidelė, joje mokosi įvairių gebėjimų ir poreikių turintys vaikai nuo 4 metų iki 7 klasės, dirba 20 pedagogų. Įstaiga organizuoja popamokinį papildomą ugdymą, kur visi mokomieji dalykai yra integruoti su anglų kalba: matematika, dailė, STEM, drama, informatika ir kiti.

Mokyklos vizija – sukurti tinkamas bei įvairias veiklas, padedančias kiekvienam mokiniui aktyviai mokytis. Ugdymas organizuojamas pasirinkus vieną temą, integruojami įvairūs mokomieji dalykai. Mokiniai dirba grupėse arba poromis ir kiekvienas, pagal savo galimybes ir gebėjimus, įsitraukia į mokymo procesą.

Kadangi mokykla bendradarbiauja su Jungtine Karalyste, tai savo pamokose plačiai ir aktyviai taiko angliškas interaktyvais platformas „Picturenews”, „Kide Science”, „Edu4Schools”. Visos platformas yra mokomos, mokykla perka licencijas ir visi, mokytojai, mokinai bei tėvai, gali naudotis. Platformose mokytojai turi pilnai paruoštas pamokas, yra gausu įvairių veiklų, papildomų medžiagų, filmukų, įrašų, nuotraukų ir kt.

Visos temos lavina mokinių kritinį mąstymą, jie mokosi analizuoti įvairias socialines bei visuomenines problemas. Vaikai mokosi mokytis, spręsdami realias, juos supančias problemas.

Baigus darbą, vaikai moka aptarti savo rezultatus, iššūkius su kuriais susidūrė darbo metu, analizuoja, ką pavyko išspręsti, o kam dar reikia laiko pasimokyti. Svarbiausia, aptaria, kur ir kaip galės pritaikyti naujas žinias, patys vertina temos aktualumą bei naudingumą. Tokiu būdu ugdytiniai tobulina savo socialinės, emocinės, asmeninės, iniciatyvumo, pažinimo ir kritinio mąstymo kompetencijas.

Visose pamokose buvo laisva, bet tuo pačiu motyvuojanti mokytis aplinka, sudaranti visiems mokiniams galimybę patirti sėkmę ir džiaugsmą.

Kiekvienas vaikas yra svarbus ir kiekvienas gali išsakyti savo nuomonę. Be abejo, Korfu mokytojai irgi susiduria su mokinių drausmės problemomis, daug iššūkių kelia įvairių poreikų turintys mokiniai, jie kaip ir mes ieško sprendimų.

Džiaugiamės, kad turėjome galimybę stebėti kitos šalies mokytojų darbą, susipažinti su Graikijos kultūra bei patobulinti savo asmenines ir dalykines kompetencijas, o įgyta patirtimi pasidalinti su Uostamiesčio progimnazijos ir miesto pedagogais.

Žymos: | | | | |

Komentarai (1):

Įrašo “Įtraukusis ugdymas Graikijos mokykloje” komentarų : 1

  1. Kada išgydysim sovietinį pedagogą? parašė:

    Pirmiausiai turi būti pedagogai supažindinti su spec. poreikius turinčių vaikų (beje tikrai aukšto intelekto) ypatybėmis ir bendravimu. Nes būtent iš mokytojų šie vaikaipatiria daugiausia patyčių arba jie „nemato” kai iš šių vaikučių tyčiojamasi. Ignoruoj juos ir net nesistengia pakeisti savo sovietinio bendravimo su kitokiais žmonėmis.

    Beje tokie mokytojai skatina tėvų priešiškumą
    Kai pedagogai bus išklausę platų psichologų ,psichiatrų kursą, tai gabūt bud normalu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kultūra

„Lyceum“ galerijoje - „Senovės Graikijos mitai pro rožinius akinius“

Sausio 17 d. 17.30 val. galerijoje „Lyceum“ (Danės g. 9, Klaipėda) bus atidaroma jaunosios kartos menininkės Gerdos Grigaliūnaitės (g. 1995) ...
2025-01-10
Skaityti daugiau

Veidai

Gediminas Simutis: „Tikiu, kad sportas keičia žmones“

Nuo ramios vaikystės mažame Lietuvos pamario miestelyje iki savanorystės Afrikoje, nuo pirmų bėgimų mokykloje iki pasaulio čempiono titulo – toks ...
2024-12-03
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Hakatono „Portathon“ iššūkiai: nuo žaliosios energijos iki skaitmeninių įrankių jūrinei industrijai

Komercinės platformos uostams ir jūriniam verslui automatizavimas, alternatyvaus kuro saugojimo ir paskirstymo uostuose ir laivyboje idėjos, skaitmeniniai įrankiai laivų inžinerijos ...
2024-09-25
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
undefined
undefined
Loading
Share This