Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-05-16 |
Jau beveik mėnesį nevyksta jokie darbai tiesiant dubliuojančią Liepojos gatvę: nebėra nei statybinės technikos, nei darbininkų.
Darbai sustojo, nors Klaipėdos savivaldybė šių metų kovo 27 dieną pasirašė papildomą susitarimą prie sutarties su savo rangove UAB „Kavesta”. Juo sutarta atlikti papildomų, sutartyje nenumatytų, darbų už 9,9 tūkst. eurų.
Po šio susitarimo sutarties vertė išaugo iki 957 tūkst. eurų.
Kokie papildomi darbai bus atlikti, paskelbtame susitarime nepranešama.
Pagal sutartį ši dubliuojanti gatvė turi būti nutiesta iki kitų metų gegužės 15 d.
Paklaustas, kodėl darbai sustojo, Valdas Švedas, savivaldybės administracijos Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas, teigė, kad yra būtinybė patikslinti projektinius sprendinius, susijusius su geologija.
O papildomų darbų užsakyta dėl AB „Klaipėdos vanduo” poreikio ateityje čia nutiesti savo požeminius tinklus.
Vedėjas tikina, kad darbai netrukus bus atnaujinti.
Šalia Liepojos gatvės, rytinėje pusėje, buvo prastos būklės asfalto ir žvyro dangos pėsčiųjų takas, kuriuo naudojosi ir automobilių vairuotojai. Prasidėjus darbams kai kuriems gyventojams teko nusikelti tvoras, pastatytas valstybinėje žemėje.
„Atvira Klaipėda” dar 2021-ųjų sausį rašė, kad Klaipėdos miesto tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto nariai siūlė tokios naujos gatvės netiesti, o pinigus skirti kitoms priemonėms, susijusioms su žvyruotų gatvių dangos asfaltavimu.
Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariai iš pradžių irgi lyg ir sutarė, jog dubliuojanti gatvė, tuomet vertinta 700 tūkst. eurų, yra per didelė prabanga, bet galiausiai nubalsavo už jos įtraukimą į planus.
Vsio svarovanno do naz ?????
Kir su tuom valstybinėm statybomis Klaipėdoje ns stringa? Ogi stringa visur!! Kaip ten su mokykla Kretingos g.? Stringa! Viadukai Vilniaus pl.? Stringa! Skulptūrų parkas? Stringa! Maźiau galimai vogti reikia gal?
Idomu ar bus panaikinti visi nereikalingi isvaziavimai i pagrindine gatve is dabar statomos gatveles?
Taip, bus tik vienas ivaziavimas
nuo kada shulc yra zurnalistas? ka jis raukia , kam dirba , liaudis juo netikti , tai netikras pranasas
Ta „gatve”ne tik važiuoti negalėjai,bet ir su guminiais batais nepraeidavai.O tie straipsniai tik tvoras nukėlusiems , naudingi.
O kada Taikos pr. (šalia BIG) projektas bus užbaigtas ?- jau antras dešimtmetis baigiasi. Gal neimkite naujų projektų kol senų neužbaigėte – keturios gatvės ir viena jau perklojama ar ne per didelė prabanga?
O ten spustys buna?
8 kelio juostos niekam nereikalingui keliui.Taikos pr.miesto centre ties „Vetrunge”nervingai kamputyje rūko.Iki ko priveda tokie kompetetingi transporto avinai.
Koks skirtumas kokia iš kur nuotrauka, ir kiek kas kainoja? Svarviausiai, kad visiems gyliai px mūsų kokybiškas gyvebimas. 100% ten gyvenantys žmonės kokius kelis metus tokiame šude dar pragyvens.
Teisingai sakai Joni,nes ten negyvena nei dudorius nei Vaitkus.Jei gyventu koks aukštesnio rango klerkas,tai darbai eitu kaip per sviesta irgreitai.
Kodel nuotrauka “pries” visai ne is tos vietos, kuria dabar tvarko? Buvo siaubinga gatve, per kuria ziema ar lietinga rudeni neimanoma praeiti
Is ten, tik kad parinkta arciausia vieta esanti prie IKI parduotuves, kuri buvo ir pati tvarkingiausia/geriausia.
Ar tikrai? Ne prie lidlo sita gyvatvore?
Čia gatvė buvo numatyta dar sovietmečiu. Ar ji turėjo būti tokia brangi? Požėminės komunikacijos išbrangino. Jas vistiek kada nors būtų reikia tiesti.