Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-05-06 |
Klaipėdos jūrų uosto direkcija paskelbė gilinimo darbų bei krantinių Nr. 90-96 rekonstravimo konkursą (Nemuno g. 24), kur įsikūręs konteinerių terminalas „Klaipėdos Smeltė”.
Pageidaujama, kad visi darbai būtų atlikti per 49 dienas. Orientacinis iškastino grunto kiekis – 17,4 tūkst. kubinių metrų. Rangovų pasiūlymų laukiama iki gegužės 16 d.
Numatyti darbai apima visų tipų grunto kasimą ir (ar) šalinimą pagal Uosto direkcijos pasirinktą technologiją, iškasto grunto išvežimą į alternatyviąją sąvartą (dampingą) jūroje iki 26 km atstumu bei grunto išpylimą. Taip pat – prastovas, visų dydžių riedulių iškėlimą ir išvežimą iš darbų zonos į dampingą jūroje ir kt.
Šiuo metu akvatorijos gylis prie šių krantinių yra apie 14 metrų. Iki šiol Klaipėdos uosto vidinio laivybos kanalo dabartinis gylis buvo 15 metrų, bet šiemet jau fiksuotas 15,5 m gylis, o ateityje siekiama, kad jis siektų 17 metrų.
Praėjusių metų pavasarį Uosto direkcija pranešė, jog įmonės strateginiame veiklos plane yra numatyta per ketverių metų laikotarpį į uosto vystymą investuoti 350 mln. eurų. Daugiau nei pusę suplanuotų investicinių lėšų numatoma skirti bendro naudojimo uosto prieigos infrastruktūrai plėtoti, apie trečdalį – krantinių rekonstrukcijai bei geležinkelio kelių plėtrai.
Ne visi uosto vidinio kanalo gilinimo darbai vyko sklandžiai: neseniai „Atvira Klaipėda” pranešė, kad Klaipėdos apygardos teismas atmetė Danijos kompanijos „Rohde Nielsen A/S” ieškinį Uosto direkcijai dėl pernai vasarį vienašališkai nutrauktos daugiau nei 16 mln. eurų vertės laivybos kanalo gilinimo sutarties.
Parašykite komentarą