Prašo patikrinti Palangos oro uosto kuro bazės operatoriaus patikimumą

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-04-12

Lietuvos oro uostai, paaiškėjus papildomai informacijai, oficialiai kreipėsi į Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisiją, kurios prašoma patikrinti ir įvertinti vieno iš sutartinių partnerių – kuro bazių operatoriaus, veikiančio Vilniaus ir Palangos oro uostuose, atitiktį nacionalinio saugumo interesams.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Lietuvos oro uostų degalų tiekimo kuro bazių Vilniaus ir Palangos oro uostuose operatoriumi 2021-ųjų antroje pusėje pradėjo dirbti kompanija „Baltjet“, kurią, kaip antrinę kompaniją, įsteigė konkursą laimėjusi bendrovė „Undoz Ventures Limited“, turinti patirties Rygos ir Talino oro uostuose.

LRT trečiadienį paskelbė, kad kuro bazę per įmonę valdo Rusijos pilietis Andrejus Mirošničenka. Jis Rusijoje su Vladimiro Putino frakcijos ir partijos „Jedinaja Rasija“ nariu, oligarchu iš Tatarstano valdo kitą energetikos kontroliuojančiąją bendrovę „Yadran“.

Dėl gautos papildomos informacijos prašoma komisijos įvertinti minėtų kompanijų ir jų naudos gavėjų atitiktį saugumo interesams ir pateikti išvadą.

Pabrėžiama, kad esamas kuro bazės operatorius degalų į bazes Vilniaus ir Palangos oro uostuose pats negabena, o tik saugo kitų patvirtintų degalų tiekėjų atvežtus degalus.

Lietuvos oro uostai teigia, kad šiuo metu siekiama patikrinti naujai gautą informaciją tiek dėl minėtų bendrovių, tiek dėl galutinių naudos gavėjų, jų galimų ryšių su kitomis kompanijomis, tiek dėl kitų pasikeitusių aplinkybių.

Atsakingoms šalies institucijoms nustačius, kad investuotojo vykdoma veikla arba jo priimami sprendimai gali kelti riziką ar grėsmę nacionalinio saugumo interesams, vadovaujantis Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos įstatymo bei sutarties nuostatomis, sutartis būtų nutraukiama.

Konkurso nuomos sutartyse numatyta, kad kuro bazių nuomininkas kasmet privalo investuoti į Vilniaus ir Palangos degalų saugojimo ir išdavimo infrastruktūrą.

Visas kuro bazėse esantis turtas turi būti atnaujinamas bent 2 kartus per veiklos laikotarpį. Nuomos sutartys pasirašytos dešimčiai metų. Reaktyvinių degalų JET-A1 talpa Palangos oro uoste siekia 300 kubinių metrų, o aviacinio benzino – 25 kubiniai metrus.

Žymos: | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Į Palangos oro uostą investuoja 750 tūkst. eurų

Bendrovė Lietuvos oro uostai (LTOU) skelbia, jog Palangos oro uosto keleivių terminalo modernizacijos projektams skyrė apie 750 tūkst. eurų. Kaip ...
2025-03-13
Skaityti daugiau

Transportas

Palangos oro uoste - keleivių augimas (2)

Bendrovė Lietuvos oro uostai skelbia, kad keleivių srautas Palangos oro uoste pernai išaugo beveik ketvirtadaliu – aptarnauta beveik 380 tūkst. ...
2025-03-12
Skaityti daugiau

Verslas

Iš Palangos į Antaliją skraidins 3 kartus per savaitę

Šią gegužę iš Lietuvos pajūrio nuskristi į Antalijos kurortą Turkijoje bus galima tris kartus per savaitę. Skelbiama, kad kelionių organizatorius ...
2025-02-24
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
Loading
Share This