Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2023-03-27 |
Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro (KKKC) Parodų rūmuose (Didžioji Vandens g. 2,) kovo 31-ąją, penktadienį, 17.30 val. bus atidaroma grupinė paroda „Tebekuriantys meną. Klaipėda“ („Still Making Art Klaipėda“), kurios kuratorius – KKKC meno rezidentas Aaron McLaughlin.
„Tebekuriantys meną“ (Still Making Art) – tai 2013 m. Aaron McLaughlin ir Simon Boase įkurta platforma, skirta karjerą pradedantiems ir dar nepakankamai dėmesio sulaukusiems menininkams. Pasibaigus Amsterdame, Olandijoje, vykdytam bendradarbiavimo ir socialinės įtraukties etapui, nuo 2018 m. šis projektas toliau atlieka kuratorinę funkciją kylantiems menininkams, kuriems šiuo metu trūksta profesionalios mentorystės ar institucinio palaikymo. Pirmosios keturios parodos 2019–2020 m. vyko laikinai sukurtose, su kuratoriaus studija susijusiose meno erdvėse, turint tikslą stabiliai plėsti platformos ryšius tarptautiniu mastu. Pamažu sulaukus pripažinimo, „Tebekuriantys meną“ organizuoja kasmetines grupines parodas. A. McLaughlin planuoja jas rengti neribotą laiką.
Viena pirmųjų institucinio palaikymo sulaukusi paroda „Tebekuriantys meną. Klaipėda“ yra originaliosios platformos modelio tęsinys. „Tebekuriantys meną. Klaipėda“ ekspoziciją daugiausiai sudaro ką tik pradėję kilti menininkai bei kelios „žvaigždės“. Kaip ir daugelio jo kuruojamų projektų atveju, Klaipėdoje A. McLaughlin siekė įtraukti visų amžiaus grupių, sluoksnių ir tautybių atstovus. Parodoje dalyvauja: JACENT (Jade Fourès-Varnier & Vincent de Hoÿm), Isaac Lythgoe, Jonas Morgenthaler, Emilija Riviere, Matthew Lessner, Jurgis Lietunovas, Robertas Narkus, Eglė Ruibytė.
Aaron McLaughlin yra iš Airijos kilęs, nuo 2013 m. Amsterdame, Olandijoje, gyvenantis menininkas ir kuratorius. Dirba įvairiose tarpdisciplininėse srityse – tekstų rašymo, skulptūros, scenos meno ir kt. Jo naujausi kūriniai yra filmų pagrindu sukurtos instaliacijos, kuriose kritiškai tyrinėjamos šiuolaikinės filmų kūrimo technologijos, įskaitant virtualią realybę, specialiuosius efektus ir režisūrinius sprendimus.
Parašykite komentarą