Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-03-14 |
Nors jau praėjo beveik pusantro mėnesio, kai Klaipėdos muzikinio teatro vadovė Laima Vilimienė laimėjo Kultūros ministerijos skelbtą konkursą užimti Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro (LNOBT) vadovo pareigas, iki šiol ji teigia nežinanti, kada iš tiesų paliks Klaipėdą.
Kartu A. Vilimienė pripažįsta nesitikinti kaip teatro vadovė sulaukti naujojo Klaipėdos muzikinio teatro pastato atidarymo ir teigia, jog jai nusibodo vienas ir tas pats žurnalistų užduodamas klausimas.
„Ne, nežinau”, – lakoniškai į klausimą, kada žada palikti Klaipėdą, prieš antradienį surengtą spaudos konferenciją, skirtą jau šį penktadienį vyksiančiai šokio spektaklio premjerai, „Atvirai Klaipėdai” sakė ji.
Esą tai priklauso ne tik nuo to, kaip ir kokį sprendimą priims teismas, dabartiniam LNOBT vadovui Jonui Sakalauskui apskundus minėto konkurso rezultatus, bet ir dėl to, kad reikia baigti uostamiestyje pradėtus svarbius projektus.
„Aš ir planavau pirma pabaigti didžiuosius darbus čia, nes yra tikrai labai svarbių darbų, kurių nelabai kam nors galėčiau dabar perduoti”, – sakė vis dar uostamiestyje tebesidarbuojanti teatro vadovė.
Tarp svarbiausių darbų be artėjančių premjerų L. Vilimienė paminėjo investicinį projektą ir 2024-ųjų metų naujojo teatro biudžeto formavimą, patvirtinusi, jog naujo teatro pastato atidarymo ji Klaipėdoje sulaukti nesitiki.
Kartu L. Vilimienę papiktino klausimas apie tai, kaip ji vertina dalies LNOBT kolektyvo narių viešai išsakytą protestą dėl jos paskyrimo vadovauti teatrui ir ar dėl to jai nekils sunkumų bendraujant su kolektyvu.
„Žinokit, man atsibodo tas klausimas, tiesą pasakius. Niekaip nevertinu. Kiekvieną kartą tą patį atsakau – taip, suprantu, buvo emocinė būklė tam tikrų žmonių, šokas arba tiesiog permainų baimė. Kalbėsimės su tais žmonėmis, aiškinsimės, bet kiek žinau, situacija yra nurimusi, visi ramiai dirba ir kadangi šią situaciją žinau giliau ir plačiau iš vidaus, tai tikrai nėra taip, kaip atrodo iš šono”, – teigė ji.
Pasak teatro vadovės, esą tai buvo „dešimties žmonių sukeltas maištas”, o kadangi su panašiomis situacijomis jai tenka susidurti ne pirmą kartą, ji šios situacijos nesureikšmina.
Kartu L. Vilimienė pripažino negirdėjusi, kas galėtų ar norėtų užimti Klaipėdos muzikinio teatro vadovo kėdę, juoba kad pasibaigus visoms formalioms procedūroms, kol bus paskelbtas konkursas, turės būti paskirtas laikinas teatro vadovas.
Bus gerai matyt.