Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-02-15 |
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” (KKT) paskelbė 14 milijonų eurų vertės atvirą tarptautinį viešojo pirkimo konkursą dėl keleivių pervežimo vietinio (priemiestinio) reguliaraus susisiekimo maršrutais Klaipėdos mieste ir rajone.
Laimėjusieji konkursą pasirašys 60 mėnesių trukmės sutartį su galimybe ją pratęsti dar 2,5 metų. Būsimų rangovų pasiūlymų laukiama iki kovo vidurio.
Andrius Samuilovas, laikinasis KKT vadovas, teigia, kad šis projektas yra naujas regioninės integracijos etapas, užsakytas Klaipėdos rajono vadovų ir su jais suderintas. Pasak jo, pradžiai esamos maršrutų trasos praktiškai nesikeis, tačiau keleivinis transportas, gerokai atnaujintas dėl aukštesnių kokybės reikalavimų, jais riedės dažniau.
Į bendrą viešojo transporto sistemą bus integruota ir ta dalis maršrutų, kurią iki šiol organizavo ne KKT, o pati rajono savivaldybė. Jų keleivius džiugins ne tik geresnė pačių transporto priemonių kokybė, bet ir galimybė naudotis elektroninio bilieto sistema.
Bus važiuojama šiais maršrutais: Vėžaičiai – Klaipėda, Gargždai – Pakalniškiai – Šalpėnai, Gargždai – Šukaičiai – Mataičiai – Judrėnai, Gargždai – Dovilai – Klaipėda, Klaipėda – Rusnė – Klaipėda, Klaipėda – Smilgynai, Klaipėda – Priekulė – Dreverna – Svencelė, Gargždai – Endriejavas – Žadeikiai, Gargždai – Medsėdžiai – Gargždai, Gargždai – Šiūpariai – Priekulė – Svencelė, Gargždai – Lapiai – Utriai, Gargždai – Plikiai, Gargždai – Kvietiniai – Vaiteliai, Gargždai – Antkoptis – Judrėnai, Gargždai – Klaipėda – Gargždai.
Pirkimas suskaidytas į dvi dalis (paketus). Pirmąjį maršrutų paketą sudaro maršrutai Nr. 35, 45, 101, 104, 108, 110, 115. Antrąjį – maršrutai Nr. 102, 103, 105, 106, 107, 109, 111, 116.
Pagal planą naujieji vežėjai darbą pradės nuo kitų metų sausio 1-osios.
Paskelbtuose dokumentuose teigiama, kad siekiant „užtikrinti aukštą paslaugų teikimo kokybę, konkurso sąlygose būsimam vežėjui numatyti reikalavimai visą sutarties galiojimo laikotarpį keleivius vežti transporto priemonėmis, kuriose būtų sumontuotos modernios elektroninės švieslentės, integruota elektroninio bilieto ir garso pranešimų sistema, vaizdo stebėjimo kameros su įrašymo įrenginiais, saugančiais įrašus iki 14 dienų, taip pat visų autobusų dažymas nustatytomis spalvomis ir vieningos vairuotojų uniformos dėvėjimas”.
Klaipėdos rajono savivaldybė užtikrins tvarų paslaugos finansavimą – mokės kompensacijas už transporto lengvatas, esant poreikiui – subsidijas
Sveiki,
Labai jau prasta situacija su 30 maršruto mikroautobusu. Važiuoja labai retai. Kaip zmonėm pasiekti Klaipėda? Kaip grįžti į rajona (namus)?
Jei Klaipėdoje darbas nuo 7, tai pimpini visus kilus pėstute, niekas į tai neatsižvelgia. Eismas tik kai mokiniam i mokyklą
Geriau padarykit dažniau į Kalotės-Normantu puse autobusu, reikia laukti valandu valandas autobuso. O savaitgaliais išvis išvažiuoti neįmanoma reikia kviestis bolta/taxi
Gal pirma stotelėm pasirūpinkit rajonuose, o po to maršrutiniais.Vaikai keliu turi po kilometrą pėsčiomis eiti, geradariai!
Uzknisot 14 vežė normalei jūsų dėka, padarėte tokį suda, kad geriau su lengva važiuoti, metu su jūsų autobusais. Visi keikia jus, o jum dzin dėl zmoniu
Matosi, kad nesate važinėjusi Kaune. Jeigu dėl šito taip nerišliai keikiatės (žinokite net ne visi miestai turi tokią gerą sistemą, kaip Klaipėdos!!!) tai nežinau, kaip jūs visą svietą iškoliotumėte pavažinėjusi sausakimšame mikriuke po Kauno gatves per visokiausias apylankas. Siaubas, iš kur tiek pykčio pas jumis… 🙁
O dėl 14 – dabar dar geriau – ir vairuotojams geriau, ir daugiau keleivių turi susisiekimą su centru!
Pritariu, kad autobusai (nr. 17) arba maršrutiniai autobusiukai (nr. 15b) važiuotų dažniau ir ilgiau. Kalotėje sparčiai daugėja gyventojų, kuriasi Mažojoje Kalotėje gyventojai, o autobusas važiuoja vieną du kartus per valandą. Vėliau vakare mokiniai jau nebegali grįžti namo iš sporto treniruočių, muzikos mokyklos, nes autobusų nebėra.
Kuo daugiau maršrutų į kaimus, tuo geriau Klaipėdai. Kaimo žmonės galės į darbą ir iš darbo Klaipėdoje važiuoti, o Klaipėda gaus apie 10 procentų daugiau potencialių darbuotojų.
Kiek ilgai A.Samuilovas dar bus laikinasis KKT vadovas?Gal laikas skelbti konkursą arba A.Samuilovą patvirtinti KKT vadovu?
KKT visai reikia panaikinti, nes cia iteisinta reketininku organizacija , kurioje idarbinta gauja skundiku, kurie filmuoja , fotografuoja , kas masina nakti pastate netinkamoje vietoje, taksi , marsrutiniu taksi, autobusu vairuotojus puola, pati maciau kaip uzsipuole autobuso vairuotoja nufotkino, del to ,kad jis vilkejo melynos spalvos dzinsus. Ar tai yra normalu? UZ TAS NUOTRAUKAS PO TO DAR KARTA SUSIMOKAME!
Vizualizacijos su klaida. Vėžaičiai pavirto Veiviržėnais
Klaipėdos autobusų parkas siekia susigražinti prieš daugelį metų aptarnautus rajono maršrutus.
Tai kad jis autobusų neturi,visi nudrenkti
Teisingai miestas turi imti po truputį žiedinę savivaldybę į savo rankas, nes rajonas yra silpnas ir nesugeba savarankiškai tvarkytis, vandeniu jį aprūpina taip pat Klaipėda !
Atsibuskite iš gilaus miego! Klaipėdiečiai tuoj vaikus į rajono mokyklas ir darželius veš, o ne rajonas į miestą, kaip buvo iki šiol.