Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-02-09 |
Klaipėdos Baltijos gimnazija trečius metus įgyvendina tarptautinį Erasmus+ programos projektą ,,STEAM Education Develops in 21st Century Schools”, kuriame dalyvauja partneriai iš dar penkių užsienio šalių mokyklų: Ulamis Ortaokulu (Turkija), Polo Liceale Statale ,,R. Mattioli“ (Italija), Agrupamento de Escolas Eduardo Gageiro (Portugalija), Colegiul National Nicu Gane (Rumunija), GO! Atheneum Geraardsbergen (Belgija).
Vienas iš projekto tikslų – skatinti mokinių susidomėjimą gamtos mokslais, informacinėmis technologijomis ir matematika bei ugdyti mokinių kūrybiškumo, iniciatyvumo, verslumo ir lyderystės kompetencijas, kurios svarbios įgyvendinant ateities karjeros tikslus šiuolaikiniame, konkurencingame darbo pasaulyje.
Šį sykį projekto dalyviai susitiko Baltijos gimnazijoje – visą savaitę mokykloje vyko įvairiausios edukacinės veiklos, skambėjo skirtingos užsienio kalbos. Nuotaikingas svečių sutikimas prasidėjo mokytojos K. Bogužienės mokinių koncertu ir tradiciniais lietuvių šokiais.
Pirmąją dieną svečiai susipažino su Baltijos gimnazijos erdvėmis, pristatė savo šalių mokyklas bei miestus bei nacionalinius patiekalus. Kavos pertraukėlių metu ir mokiniai, ir mokytojai skanavo sveikus užkandžius, pačių pagamintus padedant technologijų mokytojai A. Šipovai. Po pietų projekto dalyviai susipažino su Klaipėdos miestu mokytojos D. Elertienės organizuotoje ekskursijoje-žaidime.
Kitą dieną projekto dalyvių laukė inžineriniai iššūkiai. Išklausę Klaipėdos universiteto dr. Dzmitry Lukashanets pranešimo apie aplinkosaugos problemas bei išgirdę mokslininko įspūdžius iš neseniai lankytos Antarktidos, mokiniai dirbo komandose, atliktas užduotis pristatė anglų kalba.
Tą pačią dieną į gimnaziją atkeliavo „Mobilioji Bioklasė“, kuri mokiniams organizavo patyriminę veiklą „Pamatyk DNR savo akimis“.
Inžinerija – tai visų pirma kūrybiškas mąstymas ir drąsa veikti. Pasak projekto dalyvių, mokytojų G. Surgautaitės ir A. Chomičiaus, organizuotos kūrybinio mąstymo penkiakovės sužadino mokinių smalsumą, vaizduotę. O kaipgi STEAM be virtualios realybės, be robotikos? Mokytojai D. Zviedrys ir L. Šimkus mokiniams atskleidė robotų pasaulio užkulisus, o į virtualią realybę „panardino“ mokytojas R. Stankevičius.
Aplankė svečiai ir mūsų Alma Mater – Klaipėdos universiteto doc. dr. A. Senulis Jūros tyrimų institute svečiams organizavo užsiėmimą „Išmanusis valdymas su Arduino ir įdomiųjų medžiagų testavimas“.
Mokytojos S. Danušienės intriguojančių pasakojimų lydimi svečiai aplankė Nidą ir Palangą, dalyvavo Palangos gintaro muziejaus edukacijoje, pasidžiaugė Lietuvos jūrų muziejaus žvaigždėmis – delfinais.
Projekto dalyvių veiklų finalas – susitikimas su Klaipėdos miesto meru Vytautu Grubliausku. Meras pasidžiaugė jaunų žmonių smalsumu, aktyvumu, pilietiškumu ir jų sėkmingu dalyvavimu tarptautiniuose projektuose. Svečiai pagyrė gražų miestą, draugiškus žmones, jiems organizuotas veiklas.
Parašykite komentarą