Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-01-30 |
Partijos ir kandidatai nelepina mūsų savo programomis. Užmačiau vos keletą, ir jau turiu pastabų dėl jų transporto dalies. Rašytos tarsi Klaipėdos rajono gyventojams, nes žada išspręsti jų problemas. Ir kai kuriais atvejais – klaipėdiečių sąskaita.
Ligita Girskienė žada „inicijuoti viešojo transporto „Vieningo bilieto” projektą Klaipėdos regione“. Jeigu kalba eitų apie Klaipėdos viešojo transporto e.bilieto kortelės galiojimą regione, tai jau tas pas mus yra seniai. Ja galima atsiskaityti važiuojant į Palangą, Kretingą, Klaipėdos ir Kretingos rajonų gyvenvietes – iš viso yra 22 tokie maršrutai. Galima pirkti ir terminuotąjį bilietą, leidžiantį važinėti ir mieste, ir rajone. Tai jau čia inicijuoti nieko nebereikia.
Ligitai antrina Klaipėdos liberalai: „Viešojo transporto bendros sistemos steigimas kartu su kaimynininėmis savivaldybėmis (2024–2026 m.)“. Kaip galima Sauliui Budinui su partija tiek metų būnant valdžioje – ir taip neturėti atminties! Šita sistema gyvuoja nuo 2011-ųjų, kasmet papildant ją naujais maršrutais.
Bet gal kandidatai turi galvoje visai kitus dalykus? Gal „vieningas bilietas“ ir „bendra sistema“ jų žodyne reiškia, kad už tą pačią bilieto kainą autobusais bus galima važinėti ir į Agluonėnus, ir Klaipėdos mieste?
Nėr kalbos, tai būtų geras dalykas, tik kas tai finansuos? Kadangi Klaipėdos miesto meras gali dalinti tik savo miesto, o ne rajono biudžetą, tai jau taip išeitų, kad mes savo mokesčiais šelpsime rajono gyventojus. Gal jie ir verti tokios mūsų šalpos, bet pasakykite tai mums tiesiai, gerbiamieji kandidatai.
Kandidatai rūpinasi ne tik tais rajono gyventojais, kurie naudojasi/naudotųsi viešuoju transportu, bet ir lengvųjų automobilių vairuotojais: „gerinti susisiekimą su Klaipėdos rajono savivaldybe: įrengti papildomus įvažiavimus į miestą“ (valstietė); „Naujų jungčių su Klaipėdos rajono savivaldybe vystymas ir projektų rengimas kartu su Susisiekimo ministerija (2024–2026 m.)“ (liberalai).
Kokios būtų pasekmės įgyvendinus tuos pažadus?
Pabrangtų sklypai ir nekilnojamasis turtas tose rajono teritorijose, kurios gautų geresnį susisiekimą su Klaipėda. Atitinkamai atpigtų NT tose kol kas ramiose miesto pakraščio teritorijose, per kurias būtų nutiestos ūžiančios jungčių magistralės. Padidėtų spūstys mieste piko metu: jeigu dabar ribotas jungčių pralaidumas su miestu veikia kaip vožtuvas, pristabdantis srautą iš priemiesčio, tai per naujas jungtis momentinis miesto gatvių apkrovimas šokteltų.
Gali būti, kad tų naujų jungčių reikia. Tačiau jas savo rinkėjams turėtų žadėti Klaipėdos rajono, o ne miesto kandidatai. O jau išrinkus naujas valdžias, Gargždai su Klaipėda turėtų tartis dėl rajono kompensacijų miestui dėl pablogėsiančios gyvenimo kokybės Klaipėdoje.
Aš randu vienintelį paaiškinimą aptartoms ir dar laukiamoms programų keistenybėms.
Nenormaliai didelė kandidatų dalis yra tik Klaipėdos deklarantai, o ne gyventojai. Ištikimi tik Klaipėdos miesto biudžeto pinigams, kurių geriausią panaudojimą mato sprendžiant rajono problemas.
Matyt, tai yra įtakingiausia sąrašinių dalis, labiausiai įtakojanti programų turinį. Žaliojo slėnio ar Gindulių gyventojas – pasiturintis, išsilavinęs, užimantis aukštas pareigas mieste. Dėliojant programos turinį, jo balsas bus svaresnis nei irgi partinio, tačiau Debreceno gatvės gyventojo, kuris vargsta net mokėdamas renovacijos paskolą.
Tačiau jie neturėtų manyti, jog Klaipėdos miesto rinkėjas irgi jaus tokią pat empatiją rajono gyventojams, pamiršdamas savo interesus.
Kas dėl Girskienės… O tai ko galima tikėtis iš karbauskininkės? Argi Karbauskis nėra nenusisekusi lietuviško Putino kopija?
Ar nešiojate „kregždučių beretę? Kur ir kaip dirba, rinkėjus atstovauja Ligita Girskienė- byloja Jos įvertinimas. Nepilkite nuodų komentaruose, na, nebent tik sau… Raminančiųjų.
Jeigu komentuoti, tai komentuoti taip, kad visiems aplink pasmirstų. Reikia rašyti, kad viskas yra blogai, visi blogi, visi kalti, visi nori tik blogo, jokios ateities nenusimato, esam žlugę ir beviltiški. Va, tai yra teisingas ir tikras komentaras.
Ne tame portale rašai. Turit savo laikraštį – „Banga” (https://gargzdai.lt/laikrastis/)
Pagaliau pastebėta,kad kandidatai nori spręsti Klaipėdos rajono problemas. Tai ne ten kandidatuoja.Kaimas nėra toks žavingas: ņėra darbo,mokyklų ir t.t.
Džiaugiuosi gyvendama miesto centre.
Visažinis apžvalgininkas užmiršo, kad be autobusų dar yra ir traukiniai, ir kt.transportas…
Taigi buvo pasiūlymas Slengių gyvenvietei prisijungti prie Klaipėdos miesto, bet atsisakė, ne tai ne, tai kodėl dabar už Klaipėdos miesto gyventojų pinigus turi būti sprendžiamos rajono gyventojų problemos
Ne taip buvo, kaip tamsta rašei. Slengiai atliko visas procedūras, apklausą susiorganizavo, nubalsavo daugiau už prisijungimą prie Klaipėdos, bet Seimas juos pasiuntė rusų karo laivo kryptimi
ir rašo kas KKT naudinga bei bando polit apžvalgininką vaidinti? 🙂 nebevark, labai jau tuščios įžvalgos.
Įdomu būtų paklausti, ar iš tiesų p. Linas dirba KKT, nes oficialiame kontaktų sąraše jo nėra. Gal kažkada dirbo, o dabar šiaip prijaučiantis yra. Negi man vienam atrodo, kad visi jo straipsniai labai jau baltomis siūlėmis siūti ir labai keistai atitinkantys vieno tokio savivaldybės administracijos vadovo skleidžiamas „tiesas”. Ir labai kritikuojantys visus kitus kandidatus, išskyrus konservatorius, va kad ant tų „pavarytų”, tai šį politinį sezoną dar nebuvo, jei „pavarys” , atsiimu savo žodžius bei nuoširdžiai atsiprašau. Tačiau tikriausiai nepavarys, nes maža ką paskui nutols KKT šviesusis rytojus.
Siaip,jeigu normaliai,tai demagogai juodai uzkniso. Nera jokios Klp.nuo 1944. Yra tik tik tarybinis uostas miesto viduryje ir jam dirbantys socialistiniai vergai. Ir viskas kas sukasi apie sia karusele,sukasi tik uosto imoniu naudai. Miestui,jo gyventojams,saliai ir Klp rajonui nubyra tik tersalai ir keli centai….o jus vis rasot apie mistinius deputatus ar ju tarybas,planus ar fantazijas… Miesto nera,miesto vizijos nera, o jus apie kazkoki transporta…,tarp tranzitiniu furu ar vagonu..Ar jus akli,kurti,ar truksta suvokimo?
Turbūt tu teisus. Du bendrieji planai viename mieste jau seniai turėjo būti paskutinis signalas, kad valstybei ir miesto politikams po**uj šita mūsų „Klaipėdos“ aglomeracija. Viltis miršta paskutinė, bet gal tikrai visgi laikas ją palaidoti ir, pagaliau, susitaikyti, kad jokio miesto (ir miestiečių valdžioje) nebus ir, kol kainos dar nemažos, parduoti savo NT ir nešti savo kailį į Vilnių?
Linai Linai, Klaipėdos rajono gyventojai – tie patys klaipėdiečiai. Ne jų kaltė, kad namas rajone pigiau nei butas Klaipėdoje.
Ne, kaimiečiai yra kaimiečiai, o miestiečiai yra miestiečiai. Turime bendrų problemų, bet tiek pat turime ir interesų sankirtų. Jūs nekalti, kad namas rajone pigesnis nei butas Klaipėdoje, kaip ir mes, klaipėdiečiai, taip pat nekalti dėl to. Deja, Klaipėda jau kurį laika seka blogiausiais žlugusių JAV miestų pavyzdžiais (pvz., Detroitas), tapusiais nepatraukliais skurdžių gyventojų centrais, į kuriuos sėkmingesni gyventojai atvažiuoja tik į darbo vietas, o ne juose gyvena. Sprendimų ratas ta linkme užsisukęs dėl kelių priežasčių: 1) valstybinio uosto nesiskaitymu su miestu (du miesto bendrieji planai); 2) didžiulių zonų, kertančių miestą pusiau (kvartalai tarp Minijos g., Agluonos ir Kauno g., Šilutės pl. ir Dubysos g.); 3) nė vienos ilgą Klaipėdos miestą jungiančios, visiems gyventojams prieinamos, greitojo susisiekimo linijos.
” tie patys miestiečiai” įsigiję pigesnius namus užmiestyje, dirbdami mieste, mokesčius moka ten kur gyvena-užmiestyje.
Gera nuomone, nes irgi pastebejau, kad programose pamineti dalykai kurie jau senai Klaipedoje yra, veikia:)