Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2023-01-25 |
Žiemos uoste esančių 19 ir 20 numeriais pažymėtų krantinių projektavimą sąlygoja jau ir būsimos Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos naujojo administracinio pastato statybos.
Techninio projekto, kurio užduotis viešai paskelbta rinkos konsultacijai, sprendinius nurodyta derinti ir su UAB „Memelio miestas“, ir su Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), ir su Lietuvos kariuomene.
Prie rekonstruoti suplanuotų krantinių ateityje bus švartuojami mažieji pramoginės ir kitos paskirties laivai bei tokie, kurių vandens talpa – iki 12 tūkstančių tonų. Laikinai čia švartuoti numatoma ir direkcijos laivus.
Rengiant rekonstravimo sprendinius numatyta „susiaurinti krantinių Nr. 19 ir Nr. 20 plotį iki 5 m”. Tikslus plotis bus nustatomas pagal projektuojamas konstrukcijas ir įvertinus detaliojo plano sprendinius.
Projekte bus numatyti du etapai. Pirmojo metu prie krantinių bus švartuojami mažieji (pramoginiai ir kiti) laivai, antrojo – laivai iki 140 m ilgio.
Artimiausiu metu, po rinkos konsultacijos, direkcija skelbs viešąjį pirkimą dėl krantinių rekonstravimo projektinių pasiūlymų, techninio projekto parengimo ir statybų vykdymo priežiūros paslaugų.
Paskutinėmis praėjusių metų dienomis direkcija pranešė, kad baigė trijų Žiemos uosto krantinių (Nr. 16, 17, 18 rekonstrukciją). Įgyvendinant šį projektą rekonstruotos krantinės, demontuoti ir naujai nutiesti geležinkelio ir „pokraniniai” keliai. Sutvarkyta daugiau kaip 5500 kv. metrų dangų, inžineriniai tinklai. Uosto direkcijos investicijos į šių krantinių rekonstrukciją siekė 7,8 mln. eurų (įskaitant PVM). Jomis naudojasi „Klasco”.
Pasak „Klasco” bendrovė „investavo, kad būtų panaikinti visi senieji lietaus nuotekų išleistuvai, atnaujinti ir įrengti du lietaus nuotekų valymo įrenginiai, kurie užtikrins, kad visos paviršinio vandens nuotekos išeitų išvalytos”. Uosto poreikiams buvo įrengta nauja geriamojo vandens tiekimo linija.
Parašykite komentarą