Malkų įlankos terminalo krovą labiausiai augino žemės ūkio produktai

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2023-01-23

Malkų įlankos terminalas per 2022-uosius krovos kreivę išlaikė panašiame lygyje, kaip 2021 m. ir iš viso perkrovė 1 mln. tonų įvairių krovinių, o žemės ūkio produktų ir granulių krovos apimtis augino 10 proc. iki 686 tūkst. tonų. Tuo pačiu periodu 2021 metais šių krovinių krovos apimtys siekė 626 tūkst. t.

MĮT perkrautų grūdų kiekis sudarė 20 proc. visų uoste krautų grūdų kiekio, o terminalo bendros galimybės krauti birius krovinius siekia 1,25 mln. tonų per metus. Terminalas uoste pasižymi lyderyste apvalios medienos krovoje, tačiau dėl geopolitinių veiksnių 2022-aisiais medienos krova krito nežymiai iki 217 tūkst. m3, kai 2021-aisiais sudarė 260 tūkst. kub.m.

„Nuoseklią krovos kreivę praėjusiais metais pavyko išlaikyti, nes sugebėjome operatyviai reaguoti į rinkos situaciją, kurią paveikė prasidėjęs karas Ukrainoje ir radome nestandartinius sprendimus vienkartiniams užsakymams įgyvendinti. Taip pat pastatėme papildomą naują, dengtą krovinių saugojimo sandėlį, kuriame telpa 12 tūkst. tonų įvairių birių krovinių, o tai sudarė papildomas galimybes klientams sandėliuoti didesnius birių krovinių kiekius“, – apie praėjusių metų krovos ypatumus kalbėjo Malkų įlankos terminalo direktorius Julius Kiršis.

Pasak terminalo vadovo, praėjusių metų išskirtinis mėnuo – rugpjūtis. Per vieną mėnesį buvo pakrautas rekordinis skaičius įvairių krovinių, kuris sudarė 175 tūkst. tonų, iš kurių net 138 tūkst. t birių krovinių.

MĮT terminale 2022-aisiais buvo aptarnauta 140 laivų, o 2021-aisiais laivų prie krantinių lankėsi 170.

„Aptarnautų laivų skaičius mažėjo dėl labai aiškios priežasties – po rekonstruotos krantinės Nr. 142 ir atliktų krantinės gilinimo darbų iki 14,5 m., galime pakrauti didesnius kiekius krovinių į vieną laivą ir aptarnauti Panamax tipo laivus“, – sakė J.Kiršis.

Anot J.Kiršio, per praėjusius metus MĮT investavo 5 mln. eurų į krovos pajėgumų didinimą. Rekonstruota sandėliavimo aikštelė, pastatytas naujas 3200 kub.m. birių krovinių sandėlis, įsigytas vienas didžiausių Baltijos šalyse elektra varomas hidraulinis kranas, kurio krovos galimybės – 1 300 t / val. bei frontalinis krautuvas ir kita svarbi, terminalo veiklai užtikrinti reikalinga technika.

Žymos: |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Uostas ir jūra

Klaipėdos uoste – ir iki tol nematyti pokyčiai 

„Galima pasidžiaugti, kad pusmetis pasižymėjo stabilumu. Krova pasiekė pagrindą, nuo kurio galima kalbėti tik apie augimą“, – vertindamas šių metų ...
2024-07-19
Skaityti daugiau

Veidai

Dispečerio darbas – vienas dinamiškiausių uoste 

Viena iš unikalių Klaipėdos uosto profesijų – duomenų suvedimo operatorius, kitaip dar vadinama – dispečeris. Apie jos subtilybes papasakojo viena ...
2024-06-28
Skaityti daugiau

Veidai

Malkų įlankos terminalo vyr. buhalteris: noriu padrąsinti jaunus vyrus nevengti tokio darbo

Malkų įlankos terminalo vyr. buhalterio poziciją užimantis Mantas Bambalas, šias pareigas einantis jau daugiau nei 11 metų, sako, jog šių ...
2024-01-24
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This