Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2023-01-11 |
Nepaisant dalies visuomenės ir kai kurių vietos politikų abejonių bei pasipiktinimo statybininkai jau intensyviai darbuojasi dėdami pagrindus dubliuojančiai Liepojos gatvei.
Savivaldybė čia, nuo Šiltnamių iki Klaipėdos gatvės, užsakė nutiesti D2 kategorijos gatvę.
Važiuojamosios dalies plotis sieks 5,5 metro, ilgis – 800 metrų, bus trys sankryžos. Ir dar bus įrengtas 2,75 m pločio šaligatvis. Bus įrengiamos dvi eismo juostos skirtingomis kryptimis, gatvėje numatytas 50 km/h leistinas greitis.
Darbus Klaipėdos savivaldybės užsakymu, pasirašiusi 947,3 tūkstančių eurų vertės sutartį, atlieka UAB „Kavesta”.
Šalia Liepojos gatvės, rytinėje pusėje, buvo prastos būklės asfalto ir žvyro dangos pėsčiųjų takas, kuriuo naudojosi ir automobilių vairuotojai. Šiuo metu senoji danga yra jau pašalinta. Kai kuriems gyventojams teko nusikelti tvoras, pastatytas valstybinėje žemėje.
„Atvira Klaipėda” dar 2021-ųjų sausį rašė, kad Klaipėdos miesto tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto nariai siūlė tokios naujos gatvės netiesti, o pinigus skirti kitoms priemonėms, susijusioms su žvyruotų gatvių dangos asfaltavimu. Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariai iš pradžių irgi lyg ir sutarė, jog dubliuojanti gatvė, tuomet vertinta 700 tūkst. eurų, yra per didelė prabanga, bet galiausiai nubalsavo už jos įtraukimą į planus.
„Klaipėdos mieste šiuo metu yra per 20 kilometrų žvyruotų kelių, jiems asfaltuoti planus rengiantys politikai šiais metais yra numatę skirti tik 100 tūkst. eurų, kitąmet – 200 tūkst. eurų, o 2024 metais – 600 tūkst. eurų. Tuo pat metu Liepojos gatvę dubliuojančios gatvės tiesimui, kuri tikrai nėra prioritetinė ir nėra tokia skausminga problema kaip žvyrkeliai mieste, Strateginiame plane 2022–2023 metais numatyta skirti per 1 milijoną 300 tūkst. eurų”, – tada kritikavo projektą miesto Tarybos narys Saulius Budinas.
Pagal sutartį ši dubliuojanti gatvė turi būti nutiesta iki kitų metų gegužės 15 d.
Labai geras sprendimas, nes dabar yra daug įvažiavimų/išvažiavimų iš gyvenamųjų namų kvartalo yra tiesiai į judrią gatvę be jokių patokių išsukimų…
Kas trhkdo viena ivaziavima padayti su greitejimo letejimo juosta? Kam ta gatvė ypac.dabr reikalinga?
Budintojas ant tiek trumpo proto,bet labai ilgo liežuvio, kad net neprisimena, jog jo vadovavimo administracinai metu buvo parengtas šis projektas. Kam rengti projektą ir jo nedaryti? Kur logika? Žodžiu, lai jis budina žmoną rytais, bet ne Klaipėdą!
Kam ta dubliuojanti gatvė, kam tiek juostų? Kokią mieste šiaurinėje dalyje vystys pramonę?
Vogti memdžius plauti pinigus per projektus. Projektai tai skolinti pinigai. Atidavines visi ir pensininkai ir vaikai
Medžius
Geriau išvis nerašinėtum, ne tik, kad be klaidų niekad parašyti nepavyksta, dar ir nesąmones rašinėji.
Sita gatve nenuves niekur toliau nei nei buvo tik bus maziau saugu dviratininkui ir daugiau triuksmo ir vejo.Daug maziau zalumos deja.Nes automobiliams ten isvis ne vieta.Gyventojams net nereikejo to.Tai kam tenka nauda??
tik noriu priminti, kad sienamiestyje, Pylimo g. vis dar zvyrkelis
Kas is savivaldos uzsake sios kongenialio gatves projektą?
Čia gyvenu Aš.
Kas ten gyvena, kad viskas stumiama kaip su buldozeriu ?
Prisodina gyventojai medziu kaip papuola kur papuola ir veliau aiskina NEKIRSK MEDZIO. Sodina sankryzose, ivaziavimuose…. veliau nieko nesimato: nei dviratininkam nei zmogiukam nei auto vairuotojam….
Labai geras ir reikalingas šis sprendimas.O piktinasi tik tie ,kurie naudojosi žeme.Krūmai tik trukdė,o apie kelią net nekalbu.Gerai,kad kojų niekas nesusilaužė.