Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-12-05 |
„Keleiviams yra gerai, nes kaina nesikeičia”, – pirmadienį pareiškė miesto Tarybos Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto pirmininkė Judita Simonavičiūtė, bet galiausiai susilaikė balsuodama dėl sprendimo projekto, kuriuo siūlyta 2023 metais palikti tuos pačius miesto autobusų bei maršrutinių taksi maršrutų tarifus. Kadangi analogiškai balsavo dar du komiteto nariai (Vidmantas Dambrauskas ir Viktor Senčila), o trys – „už”, sprendimui dėl pagrindinių kainų „įšaldymo” ir kitų tarifų pokyčių buvo nepritarta.
Nepritarimą sprendimui šie politikai motyvavo tuo, kad esą einama paprasčiausiu keliu, viešasis transportas praktiškai neplėtojamas, nėra strategijos ir panašiai. Nepasitenkinimą kėlė ir būsimieji vandens autobusai.
Pagal parengtą sprendimo projektą į Palangą ir Kretingą vežančių maršrutinių taksi elektroninio bilieto kainą siūloma padidinti nuo 1,6 iki 1,8 Eur, o pas vairuotoją toks bilietas kainuotų 2,2 Eur (dabar – 1,8 Eur). Vykstant maršrutiniu taksi į Palangos oro uostą tektų sumokėti 3 eurus.
Klaipėdos priemiestinės zonos maršrutuose, priklausomai nuo maršruto trasos ilgio, bilietų kainos didėtų 10-30 centų, perkant bilietą pas vairuotoją. Be to, pasiūlyta įvesti I ir II zonos dienos elektroninį bilietą.
Asmenims, pasitraukusiems iš Ukrainos į Lietuvą dėl Rusijos Federacijos karinių veiksmų Ukrainoje, siūloma suteikti 100 proc. nuolaidą vardiniams terminuotiems metiniams bilietams.
Taip pat rengiamasi suteikti 50 Eur nuolaidą metiniam terminuotam bilietui, kai Klaipėdiečio kortelė bus naudojama kaip viešojo transporto bilietas.
O įvertinus tai, kad nuo 2023 m. vasaros planuojamas reguliaraus vandens autobuso maršrutas Danės upe bei atsižvelgiant į panašių vandens maršrutų Lietuvoje kainodarą, siūloma patvirtinti 6 eurų elektroninį vienkartinį bilietą.
„Joks variantas nerodo, kad tas maršrutas išsilaikys”, – atsakinėdamas į Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto narių klausimus pirmadienį sakė Andrius Samuilovas, VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” vadovas.
Pasak jo, iš biudžeto šiam maršrutui dotuoti kasmet reikės 50 tūkstančių eurų. Vidmantas Dambrauskas teigė, kad taip bus dotuojama pramoga.
Tokius pasiūlymus pateikė Savivaldybės administracijos direktoriaus sudaryta darbo grupė. Jei miesto Taryba šiems jiems pritars, sprendimas įsigalios nuo ateinančių metų pradžios.
Lyg nors vienas politikas autobusais važinėtų?!?!
Laikas dalinti miestą pusiau. Negali bilietas kainuoti tiek pat važiuojant per visą miestą ir važiuojant 5 stoteles.
Ką čia dabar sumįslijai? Ar nuo proto nušokai? Aš atsimenu laikus, kai dar Chruščiovo laikais konduktoriai vyniodavo metrinius bilietėlių rulonus, skaičiuodami sustojimus ir pagal tai rinkdami kapeikas. Kuom viskas baigėsi, patys žinote.
Yprato kad prasidejus kovidui vezioja tuscius autobusus,
Pertekliniai kaukiu reikalavimai padare savo.
Istustejo ne tik autobusai
Yprato kad prasidejus kovidui vezioja tuscius autobusus,
Pertekliniai kaukiu reikalavimai padare savo.
Istustejo ne tik autobusai
tai tu gal ir sedek as..e
gal geriau mazinkite autobusu skaiciu.ora vezate
Svarbiausia kad žinomos pavardės tų kurie PRIEŠ balsavo! Labai gerai dėl artėjančių rinkimų- nes balsuoti prieš ir nepaaiškinti žmonėm Kodėl!? ,tai reikia rinkti kitus,kurie sugebės pateikti argumentus „ar didinti,ar mažinti”!
Kuras brangsta, parkus reikia atnaujinti, iš kokių lėšų vežėjai tai turi daryti, išeina, kad jie uždirba gerus pelnus ir juos tenkina bilietų kaina ? Ar ruošiasi eiti streikuoti kaip Vilniuje ?
Sveiki,ar ne geriau palikti,kaip buvo bilietus bus rinkimai ,žiemą ir taip mažiau važiuoja,senjorams po 70 palikti tą patį, naujai valdžiai geriau bus matyti,bet kad jau nutarė didinti,niekam neįdomu,kad šildymas ir elektra pabrango
5 autobusai susikibe vorele vežioja ora,gauna mūsų biudžeto pinigus už prisuktus kilometrus.
O dabar esantis senjoro bilietas metams už 10 € ar išliks? Tegu šiek tiek pabrangęs, tarkime, ne 10, o 12-13 € (dėl 20% infliacijos) poveikio, bet ar išliks?
Aišku kad ne,sedėkit namie.