Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-12-05 |
Nuo gruodžio 1 d. uostamiesčio savivaldybės valdoma AB „Klaipėdos energija“ vėl priima ir aptarnauja interesantus savo Klientų aptarnavimo centre – Danės g. 8, baltame vienaukščiame pastate. Centras veikia I–IV nuo 7 iki 16 val., o V – nuo 7 iki 15 val., pietų pertrauka nuo 11 iki 11.48 val.
Anot bendrovės, ne visi klaipėdiečiai turi technines galimybes pateikti skenuotus dokumentus, be to Klaipėdoje įsikūrė nuo karo pasitraukę ukrainiečiai bei kitų valstybių gyventojai, kurie nuomojasi ar įsigyja butus ir jiems ne tik sunku susikalbėti, suprasti tvarką. Tad bendrovė ir nusprendė atnaujinti Klientų aptarnavimo centro veiklą. Kartu primenama, kad kaip ir anksčiau daugumą klausimų klientai gali išspręsti nuotoliniu būdu, paskambinę (8 46) 392 222, arba parašę elektroniniu paštu [email protected] bei naudodamiesi E- paslaugų savitarnos portalu.
„Prieš koronaviruso pandemiją aptarnavome klientus bendrame centre kartu su vandentvarkos įmone. Per karantiną išmokome dirbti nuotoliniu būdu. Pandemijai pasibaigus įsiklausėme į klientų pageidavimus, įvertinome poreikį ir nusprendėme tęsti „gyvą“ klientų aptarnavimą. Naujame aptarnavimo centre iš esmės pakeitėme patį aptarnavimo principą – atsižvelgiant į aplinkosaugines vertybes, įdiegėme elektroninių sutarčių ir dokumentų pasirašymo sistemą“, – pranešime cituojamas dr. Ignas Mikalauskas, AB „Klaipėdos energija“ Klientų aptarnavimo centro vadovas.
Parašykite komentarą