Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-11-07 |
Minijos g. – Sausio 15-osios g. – Pilies g. sankryžoje demontavus laikinąją žiedinę transporto eismo sankryžą iškart susidarė transporto spūstys, tad kai kurie vairuotojai kelia klausimą, kodėl šis žiedas negalėjo likti visam laikui?
Klaipėdos savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus pripažįsta sulaukęs nemažai skambučių šiuo klausimu. Tačiau jis ramina vairuotojus: esą viskas netrukus turėtų susitvarkyti, kai galutinai bus tinkamai sureguliuotos šviesoforų, jungiamų į bendrą sistemą šioje trasoje, fazės.
Pasak, jo dar šią savaitę šviesoforai Minijos g. – Sausio 15-osios g. – Pilies g. sankryžoje bus suderinti su bendra sistema. Ir spūstys čia turėtų nuslūgti.
O kiek vėliau, kai šioje trasoje bus baigtos rekonstruoti likusios šviesoforinės sankryžos (pavydžiui, ties įvažiavimu į „Klasco”), visa koordinuoto eismo valdymo sistema turėtų pademonstruoti savo efektą.
Klaipėdoje jau baigiama įrengti koordinuoto eismo valdymo sistema Minijos, Pilies, Naujosios Uosto ir Juliaus Janonio gatvėse. Vėliau ją planuojama diegti kitose eismo magistralėse.
Prikaišiojo šviesoforu prie kiekvieno posukio,nuarde žalias rodykles , o po to dar stebisi kad oro tarša dideja, tvarkos imitatoriai.!!
neskiesk, oro tarša Klaipėdoje mažėja.
Mazeja nes nėra krovoa uoste?
Ei, barankos „ekspertai”, ar jūs bandėte pereiti perėją, kai buvo žiedas? Be jokio šviesoforo reikėjo lįsti po mašinų ratais. Jums kad tik greičiau pravažiuoti rūpi, o kad pėstiesiems būtų saugu – dzin.
Takiem atvejam irengiami sviesoforai su mygtukais, laikinam eismi stabdymui. Sviesoforas eismo transporto sistemos stabdis,kkuri greitu laiku aptures miestas.
Toks įspudis, kad ant šviesoforų ir jų reguliavimo sistemų daugiau pinigų eina išplaut, todėl juos ir daro. Užsienyje net mažiausios sankryžėlės paverstos į žiedines, nes senai įrodyta, kad jos didina ir saugumą ir eisomo pralaidumą. Bet Lietuvoj kol gerai nepapurtys kas „eismo specialistų”, tol ir vyks viskas taip, kaip geriau jiems, o ne žmonėms
Minijos-Pilies kryptimi buvo po 2 juostas-dabar ant asfalto rodo 2, o ženklas kabo tik 1.Taip pat ir Pilies-Sausio 15g. Ir kam patikėjo tą sankryžą tvarkyti? proto bokštai!!!
Kažkada čia ir buvo žiedas
Jau tiek kartu rašyta ir daug kalbeta kad šviesoforai sudaro tik tai spustis,ir daugiau nieko gero.
Grąžinkite žiedą!
Taip pat gerai sureguliuos kaip Liepojos g.- Šiaurės pr. sankryžą? Automobiliai stovi, sankryža tuščia….
Iskart grazinus reguliavima kokias 7min ilgiau uztrukau.
Kai sėdi tokie beraščiai mėgėjai savivaldybėje taip ir betvarkė. Važiuoju labai dažnai Minijos ir Pilies gatve. Realiai niekas nepasikeitė o tik pablogėjo. Kuo geresnį tie šviesoforai už senus? Kad labiau blizga? Eilinis pinigų taškymas:(
Pastabos:
*Sukant į kairę, važiuojant Minijos gatve, pravažiuoja Max 3 automobiliai
* Pilies ir Minijos sankryžoje žiedas buvo geras sprendimas, tik pyst ir grįžo prie senos nesąmonės, kur susidarė dar didesnės spūstys
* Išvaziuoti iš Daukanto gatvės į Naujo Uosto, ties Limarko, dar didesnės spūstys, nes žalios šviesos užtenka vos 4 automobiliams. O raudona dega labai ilgai:(
Eilinį kartą parodėte, kad esate kabinetiniai biurokratai, su minimaliu išmanymu. Į varstymus pasikvieskite ir leiskite spręsti policijai ir transporto atstovams, o jūs pabūkite šone
Viena kvailiausių kada nors matytų sankryžų. Smagiausia iš Galinio pylimo į Minijos pataikyti 🙂 O iš Sausio 15-osios į Minijos pasukti, kai eismas nuo Pilies intensyvus, irgi išbandymas. Nebent dabar perreguliuota bus. Gal čia žiedas visai pasiteisintų?