Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-11-03 |
Malkų įlankos terminalas (MĮT) praneša baigęs sandėliavimo aikštelių rekonstrukcijos projektą. Rekonstruota apie 40 000 m2 MĮT aikštelių ploto, iš kurių 15 000 m2 ploto pritaikyta įvairesnių krovinių sandėliavimui.
Sandėliavimo aikštelių įrengimo ir rekonstrukcijos darbams buvo panaudota daugiau kaip 6000 m3 betono, o darbai truko apie pusę metų.
Vykdant aikštelių rekonstrukcijos darbus, MĮT pastatė ir naują, papildomą krovinių saugojimo sandėlį. Tai lėmė išaugę krovos pajėgumai. Naujame dengtame sandėlyje galima sandėliuoti apie 12 tūkst. tonų įvairių birių krovinių. Birūs kroviniai sandėliuojami tiek fasuoti, tiek palaidi.
„Iki naujo objekto pastatymo galėjome sandėliuoti apie 140 tūkst. tonų krovinių. Šeštojo sandėlio plotas – nauja galimybė esamiems ir būsimiems klientams, – o terminalui didesnės krovos augimo perspektyvos”, – pranešime pažymi Malkų įlankos terminalo direktorius Julius Kiršis.
2022-aisiais MĮT į krovos pajėgumų didinimą investavo 5 mln. eurų. Atlikta daug darbų: rekonstruota sandėliavimo aikštelė, pastatytas naujas 3 200 m2 birių krovinių sandėlis, įsigytas vienas didžiausių Baltijos šalyse elektra varomas hidraulinis kranas, kurio krovos galimybės – 1 300 t / val. bei frontalinis krautuvas ir kita svarbi, terminalo veiklai užtikrinti, reikalinga technika.
Pasak J. Kiršio, dėl visų įgyvendintų infrastruktūros gerinimo projektų ir naujos technikos įsigijimo esamiems MĮT klientams bus užtikrintos dar geresnės krovos sąlygos, greitesnis aptarnavimas bei efektyvesni procesai.
Po atliktų investicijų bendras terminalo krovos pajėgumas siekia iki 2,5 mln. tonų krovinių per metus. Malkų įlankos terminalo bendra krovinių apyvarta 2021 m. siekė 1 mln. tonų įvairių krovinių, o šiais metais tikimasi vidutiniškai 15 proc. augimo.
Parašykite komentarą