Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-10-23 |
Nors buvo skelbiama, kad dviračių takas Kuršių nerijoje, nuo Smiltynės iki Juodkrantės, bus pradėtas tiesti jau šiemet, dviratininkai liko nuvilti. Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė nutraukusi rangovų šiems darbams paiešką.
Kodėl nutraukė atvirą viešojo pirkimo konkursą dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Smiltynė – Nida rekonstravimo, įrengiant dviračių taką ruožuose nuo Smiltynės 3,75 iki 4,55 km ir nuo 4,55 iki 16,52 km, Automobilių kelių direkcija nepranešė. Apsiribota tik sausu įrašu: „Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 17 straipsnio 1 dalimi ir 29 straipsnio 3 dalimi pirkimas nutrauktas”.
Viešojo pirkimo konkursas nutrauktas šių metų rugsėjo 15 d., tačiau apie tai viešai paskelbta tik spalio 20 d.
„Atvira Klaipėda” anksčiau pranešė, kad Lietuvos automobilių kelių direkcija paskelbė atvirą viešojo pirkimo konkursą dėl valstybinės reikšmės krašto kelio Smiltynė – Nida rekonstravimo, įrengiant dviračių taką ruožuose nuo Smiltynės 3,75 iki 4,55 km ir nuo 4,55 iki 16,52 km. Įmonė pageidauja, kad rangovai tai padarytų per 16 mėnesių be galimybės šį terminą pratęsti.
Darbai turėjo būti atliekami pagal šiais metais UAB „Plentprojektas“ parengtą techninį darbo projektą. Projekte numatyta rekonstruoti „esamą susisiekimo infrastruktūrą į 3,5 m pločio taką”.
Rekonstruojamas ruožas sutampa su tarptautinių dviračių trasų „EuroVelo 10“ (Baltijos jūros trasa), „EuroVelo 13“ (Geležinės uždangos takas), Lietuvos nacionalinės dviračių trasos Nr.10 „Pajūrio dviračių trasa“, Europos dviračių trasos Nr. R1 atkarpomis. Esama trasa yra pajūrio juostoje, todėl projektuojant privalomai vadovautasi Pajūrio juostos įstatymu.
Esamas tako dangos plotis šiame ruože yra 1,5-2 m. Danga – asfaltbetonis su įvairiomis pažaidomis (duobės, plyšių tinklai, pavieniai plyšiai), vietomis danga ištrupėjusi. Iš abiejų tako pusių gausu medžių ir krūmų, kurių šakos vietomis trukdo pėsčiųjų ir dviratininkų eismui. Esamas takas neturi horizontalaus ženklinimo, mažoji architektūra menkai išvystyta.
„Esami dviračių takų parametrai (plotis, dangos lygumas, nuolydžiai) netenkina minimalių normatyvinių dokumentų reikalavimų, todėl kelionės tampa nesaugios, nekomfortiškos, nepatrauklios ir nemalonios bei skatina rinktis alternatyvias transporto priemones”, – rašoma projektiniuose dokumentuose.
Parašykite komentarą