
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-10-03 |
Klaipėdos savivaldybės skelbtą viešojo pirkimo konkursą dėl radijo žaidimų – viktorinų organizavimo ir transliavimo per Klaipėdos miesto radiją konkursą laimėjo Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centro (KRATC) projektų vadovo komunikacijai Arūno Liubinavičiaus bendrovė „RSV Projektai” .
Šiai bendrovei talkina subrangovas UAB „Reklamos ekspertai“. Jai perduodamų vykdyti sutartinių prievolių dalis – 60 procentų. Radijo žaidimai – viktorinos jau transliuojamos per radijo stotį „Laluna”. Sandorio vertė – 4,8 tūkst. eurų.
UAB „RSV Projektai” kartu su UAB „JCD Decaux Lietuva” dalyvavo ir antroje šio pirkimo dalyje – dėl visuomenės švietimo atliekų tvarkymo klausimais. Tačiau šiuo atveju sandoris neįvyko – savivaldybė pirkimą paskelbė iš naujo. Kodėl pirkimas neįvyko, neskelbiama.
O VšĮ „Anaben” su Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė 12,5 tūkstančių eurų vertės sutartį dėl 30 audiovizualinių iki 1 minutės trukmės reportažų sukūrimo.
Abi sutartys bus vykdomos šiais ir ateinančiais metais, kai vyks rinkimai į savivaldybes.
„Atvira Klaipėda” jau ne vieną kartą rašė, kad savivaldybė ir jos kontroliuojamos įmonės prieš rinkimus padidino išlaidas viešiesiems ryšiams. Vien KRATC šiemet tam išleido apie 150 tūkstančių eurų.
Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdos savivaldybėje vykdo ne administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas, kuriam vadovauja meras. Tai yra, procesą kontroliuoja politikai. Jie kontroliuoja ir savivaldybės įmonių viešuosius ryšius.
Neseniai Klaipėdos miesto savivaldybė sudarė sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Paslauga kainuos beveik 9000 eurų. Be to, savivaldybė paskelbė, kad penkiems mėnesiams perka dar ir „įvaizdinės kampanijos tikslinėms auditorijoms sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugas”. Pageidaujama maksimali šių paslaugų kaina neskelbiama. Paslaugų tikslas – „siekti daugiau viešumo, žinomumo ir informacijos sklaidos įtaigiai ir emociškai pristatant miesto vizualinį identitetą”. O daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų.
Parašykite komentarą