Radijo žaidimų konkursą laimėjo „RSV Projektai”

Verslas
Avatar photoArtūras Šulcas
2022-10-03

Klaipėdos savivaldybės skelbtą viešojo pirkimo konkursą dėl radijo žaidimų – viktorinų organizavimo ir transliavimo per Klaipėdos miesto radiją konkursą laimėjo Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centro (KRATC) projektų vadovo komunikacijai Arūno Liubinavičiaus bendrovė „RSV Projektai” .

Šiai bendrovei talkina subrangovas UAB „Reklamos ekspertai“. Jai perduodamų vykdyti sutartinių prievolių dalis – 60 procentų. Radijo žaidimai – viktorinos jau transliuojamos per radijo stotį „Laluna”. Sandorio vertė – 4,8 tūkst. eurų.

UAB „RSV Projektai” kartu su  UAB „JCD Decaux Lietuva” dalyvavo ir antroje šio pirkimo dalyje – dėl visuomenės švietimo atliekų tvarkymo klausimais. Tačiau šiuo atveju sandoris neįvyko – savivaldybė pirkimą paskelbė iš naujo. Kodėl pirkimas neįvyko, neskelbiama.

O VšĮ „Anaben” su Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė 12,5 tūkstančių eurų vertės sutartį dėl 30 audiovizualinių iki 1 minutės trukmės reportažų sukūrimo. 

Abi sutartys bus vykdomos šiais ir ateinančiais metais, kai vyks rinkimai į savivaldybes.

„Atvira Klaipėda” jau ne vieną kartą rašė, kad savivaldybė ir jos kontroliuojamos įmonės prieš rinkimus padidino išlaidas viešiesiems ryšiams. Vien KRATC šiemet tam išleido apie 150 tūkstančių eurų. 

Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdos savivaldybėje vykdo ne administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas, kuriam vadovauja meras. Tai yra, procesą kontroliuoja politikai. Jie kontroliuoja ir savivaldybės įmonių viešuosius ryšius.

Neseniai Klaipėdos miesto savivaldybė sudarė sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Paslauga kainuos beveik 9000 eurų. Be to, savivaldybė paskelbė, kad penkiems mėnesiams  perka dar ir „įvaizdinės kampanijos tikslinėms auditorijoms sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugas”. Pageidaujama maksimali šių paslaugų kaina neskelbiama. Paslaugų tikslas – „siekti daugiau viešumo, žinomumo ir informacijos sklaidos įtaigiai ir emociškai pristatant miesto vizualinį identitetą”. O daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų.

Žymos: | | | | | | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Kiek reikės mokėti už statybos leidimą? (4)

Klaipėdos savivaldybė už 17 545 eurus pasamdė įmonę, kad ši pateiktų išvadas, kokio dydžio mokesčius už infrastruktūros plėtrą miesto teritorijoje ...
2025-05-03
Skaityti daugiau

Spyglys

Kas taikosi į KRATC direktoriaus sostą?*

Pikti liežuviai plaka, kad į riebią algą mokančio Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centro (KRATC) direktoriaus vietą šiuo metu politiniuose užkulisiuose niaujasi ...
2025-05-02
Skaityti daugiau

Verslas

„Ecoservice“ sodins gėles

Bendrovė „Ecoservice“, su uostamiesčio savivaldybe ir jos valdomu Klaipėdos krašto atliekų tvarkymo centru (KRATC) jau turinti per 28 milijonų eurų ...
2025-05-01
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
undefined
Loading
Share This