
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-09-23 |
Klaipėdos miesto tarybos narys Arvydas Vaitkus Savivaldybės administracijos direktorių Gintarą Neniškį raštu paragino P. Lideikio ir Herkaus Manto gatvės sankryžos rekonstrukcijos darbus įtraukti į kitų metų strateginį savivaldybės veiklos planą iš anksto numatant reikiamas lėšas.
Martyno Vainoriaus nuotr.
Politikas ragina savivaldybę kuo greičiau griauti ties šia sankryža esantį savivaldybei priklausantį pastatą, kaip ir yra numatyta detaliajame plane. Nugriovus šį pastatą būtų įrengta papildoma išvažiavimo juosta į Herkaus Manto gatvę.
„Analogiškais sprendimais eismo srauto pralaidumo problemos buvo išspręstos važiuojant nuo miesto centro Herkaus Manto gatve ir sukant į Šiaurės prospektą bei važiuojant nuo Kretingos gatvės ir sukant į Liepojos gatvę. Šie pavyzdžiai, kaip rodo praktika, buvo prasmingi, leido greičiau išsiskirstyti transporto srautams, buvo taupomas eismo dalyvių laikas, gerinama ekologija. Šis vasaros sezonas parodė, kad praėjusiais metais prailginus posūkio juostą iš Lideikio gatvės į Herkaus Manto gatvę miesto centro link, eismo situacija šioje sankryžoje pagerėjo, tačiau problema iš esmės neišsisprendė, automobilių kamščiai, ypač piko valandomis, liko“, – pranešime cituojamas miesto Tarybos narys.
Gal visgi geriau elektrobusai su kondicioneriais dažniau važiuojantys?
O gal patogus dviračių takas link jūros?
Ačiū už straipsnį. Jis man padėjo, atsirinkti, už ką nebalsuoti.
Ar bus galimybė su furosmi važinėti? Kuom netinka dabartine sankryza nera aišku. Miesto visos gatvės su provezom bet tvakome geras gatves?
Nu jo, Vaitkus visiškai netinkamas meru būti. Pasiūlo kokią neaktualią idėją, bet prieš rinkimus jų tik daugės. Kaži, ar tas pats Vaitkus nepastebėjo, kad prieš gerus metus jau ten įvažiavimas į Manto gatvę išplatintas ir jo pasiūlymas visiškai neaktualus. Tuo labiau, kad bėda ten labiau sezoninė, t.y. 2 mėn per metus. Yra vietų, kur investicijos labiau reikalingos.