
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-09-13 |
Uostamiesčio savivaldybės valdoma bendrovė Klaipėdos regiono atliekų tvarkymas (KRATC) pastaruoju metu gana gausiai apsirūpino viešinimo paslaugomis. Didžiausio tokio pirkinio – viešinimo kampanijos paslaugos – vertė siekia 71,4 tūkstančio eurų. Šias paslaugas įsipareigojo teikti UAB „Interbanga”.
Iki 2024 metų vasario 13 d. UAB „Interbanga” įsipareigojo administruoti savivaldybės valdomos bendrovės socialinius tinklus, sukurti 20 tekstų spaudai, tiek pat informacijos publikuoti Klaipėdos laikraščiuose, parengti 50 informacinių pranešimų vietinei radijo stočiai, pravesti dvidešimt radijo žaidimų bei įteikti prizus klausytojams. Taip pat – sukurti du vaizdo reportažus, 100 tūkstančių lankstinukų, surengti porą renginių, sukurti banerius ir transliuoti juos trijuose vietiniuose interneto portaluose.
Už 21,7 tūkst. Eur KRATC taip pat vieneriems metams įsigijo viešinimo paslaugas dienraštyje „Vakarų ekspresas” bei jo portale. O dienraštis „Klaipėda” gavo pusantro karto didesnį užsakymą – 36,7 tūkstančio eurų vertės.
Dar už 10,3 tūkstančio eurų KARTC reklamos ir viešinimo paslaugų nusipirko iš UAB „Reklamos ekspertai”.
Pavasarį, kol KRATC nebuvo pradėjęs dirbti Arūnas Liubinavičius, jo vadovaujama UAB „RSV Projektai” sudarė sutartį 9,7 tūkst. eurų vertės sutartį su atliekų tvarkytojais dėl edukacinių ekologinių pamokų paruošimo ir jų dėstymo.
Interneto svetainės www.kratc.lt techninio aptarnavimo, priežiūros, sistemos palaikymo, konsultavimo ir sistemos vystymo paslaugų sutartį KRATC šiemet pasirašė su UAB „Creative Partner”, bet tai nelaikytina viešųjų ryšių paslauga. Metinės sutarties vertė – 10,2 tūkstančio eurų.
Tokios brangios viešinimo išlaidos tikrai turi būti priskirtos gėdingoms! Tai tikras išlaidavimas. Skaidraus, gyventojams prieinamo viešinimo, jokių filmukų, lankstinukų nebuvo prieš pusiau požeminių konteinerių projekto planavimą ir įgyvendinimą. Tada, tai buvo praktiškai slapta informacija, neprieinama ,,žmogeliukams”. Įkandimo vietos parinktos neracionaliai, tik žemėlapio pagalba, nesaugant gamtos, kertant medžius, įkasant į vidinius kiemus šalia skalbinių džiovinimo stovų, didinant konteinerių tūrį daug kartų ten kur nebuvo poreikio, neaptariant įkandimo vietų su gyventojais… Dabar tikriausiai bus lankstinukuose informacija, kad vidiniai dvokiantys, bėgantys pusiau požeminių konteinerių maišai bus tik plaunami, bet nedezinfekuojami ir tik 3 kartus metuose! Filmuką nepamirškite išleisti, kaip elgtis su srove bėgančiu ant grindinio atliekose susidarančiu dideliu kiekiu skysčio, nes jo ,,niekas nevalys”. Ar lauksite liūčių sezono? Turite taip pat galų gale paaiškinti, ką darysite su musių, baltų gigantiškų kirmėlių veislynu požeminių konteinerių dugne. Gal tiesiog palauksite gerų šalčių? O jau smarvę neišmatuojamą, vėjai išsklaidys? Kad tik per tokį gerą planavimą ir Klaipėdos m. brangų viešinimą, gyventojai dar daugiau problemų neįsigytų, galimo žiurkių, tarakonų plitimo, jų veržimosi į daugiabučius…
Pinigu plovimas, mums pakels sąskaitą aferistai
Kažkokia nesąmonė tokiems dalykams išmest didžiulės sumas. Ko KRAC ui reikėtų tai išspręst stambiagabaritiniu atliekų surinkimą vietose. Ir pigint savo paslaugos įkainius. Man stebint tokius išlaidavimas kaip kad aprašytas Gerb Šulco str. peršasi labai negeros mintys…
Kosmosas, tiksliau Bangladešas. Natūrali monopolija, teikianti viešąsias paslaugas, kiekvieną mėnesį reklamai išleidžia po 12,5 tūkst. Eur. Įdomu, kiek Eur vien ši reklama padidina kiekvieno mūsų sąskaitą už šiukšles???