
Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-09-08 |
Klaipėdos savivaldybei nepavyko nusipirkti dviračių ir pėsčiųjų takų po Herkaus Manto gatvės viaduku projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų. Šį projektą ji tikėjosi įgyvendinti per dvejus metus.
Dabar savivaldybė rinkos dalyvių viešai klausia, kokias projektavimo paslaugų apimtis – sąlygas – reikalavimus papildomai reikėtų įtraukti į statinio projektavimo užduotį arba kurių reikėtų atsisakyti. Klausiama ir koks preliminariai galėtų būti šio pirkimo objekto biudžetas.
Savivaldybė pravažiavimui dviračiais po viaduku rytinėje gatvės pusėje projektuoti ir vykdyti statybos priežiūrą buvo numačiusi 21 tūkst. eurų ir 16 mėnesių terminą su galimybe jį pratęsti. Panašu, kad dviratininkams patogumų čia laukti teks gerokai ilgiau.
Herkaus Manto gatvės dalyje, ties Dariaus ir Girėno gatvės viaduku, susisiekimas dviračiais nėra patogus, vietomis nesaugus. O dažnas jo net nebando įveikti nenulipęs nuo dviračio. Viaduko prieigose esančiuose laiptuose nusileidimas nėra pritaikytas dviračiams. Trinkelių danga – nelygi. Laiptų plytelės – ištrupėjusios.
Viadukas po geležinkeliu bei Dariaus ir Girėno gatve buvo įrengtas praėjusio amžiaus aštunto dešimtmečio pabaigoje. Po keletą kartų jo atskiros dalys (vandens surinkimas, apšvietimas etc.) buvo atnaujintos ar rekonstruotos, tačiau lengvai dviračiu įveikti nuolydžius ir pakilimus galimybė nebuvo suteikta.
Dėl tos jungties dar pusę velnio. Tačiau H. Manto g. atkarpoje, kur leistinas greitis 30km/h o vis dar lekia visi ant 60km/ h ir dar taranuoja dviratininkus tai
Toje atkarpoje, išvis reikia automobilių eismą uždraust.
Raskit projektą kuris pavyktų, šioje savivaldybėje sėdi visiškai su realybę nedraugaujantys veikėjai.