Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-09-06 |
Iki šiol Klaipėdos savivaldybė iš savo biudžeto pabėgėlių iš Ukrainos reikmėms jau yra skyrusi daugiau nei 1,5 mln. eurų. Tačiau ukrainiečiams apsigyvenus Klaipėdoje, šių pinigų jiems nepakanka, be to, būtina padengti ir kurį laiką uostamiestyje veikusio pabėgėlių centro išlaidas, tad nemažai dotacijų visoms šioms reikmėms skiriama ir iš valstybės biudžeto.
Vyriausybė taip pat dotuoja ir kitas savivaldybės veiklos sritis, nesusijusias su ukrainiečiais, todėl būtina tikslinti šių metų savivaldybės biudžetą, kurio projektas jau baigia keliauti per miesto Tarybos komitetus.
Antradienį vykusiame Sveikatos ir socialinių reikalų komiteto posėdyje minėto sprendimo projektą pristačiusi savivaldybės Finansų skyriaus vedėja Kristina Petraitienė informavo, kam papildomai daugiausia skirta pinigų.
Jos teigimu, daugiau kaip pusė milijono – 542,7 tūkst. eurų suma – skiriama su ukrainiečių vaikų mokymu bei jų pavėžėjimu į mokyklas susijusioms išlaidoms finansuoti, o šiuos pinigus, pasak pranešėjos, gali gauti ir valstybinės, ir privačios mokyklos.
Tuo metu klaipėdiečiams, kurie savo namuose apgyvendino ukrainiečius, būsto išlaidoms padengti skiriama papildoma 328,5 tūkst. eurų dotacija. Iki šiol šias kompensacijas jau yra gavę 1458 miestiečiai.
Gerokai kuklesnė suma, siekianti 7500 eurų, skirta vienkartinėms ukrainiečių įsikūrimo išmokoms, o su buvusiu pabėgėlių priėmimo centru susijusioms išlaidoms padengti susijusi dotacija – kur kas didesnė, siekianti 55,3 tūkst. eurų.
Apibendrindama K. Petraitienė teigė, jog iš viso papildomos dotacijos, skirtos socialinėms paslaugoms ir įvairioms padidėjusioms kompensacijoms, siekia 1,3 mln. eurų, tuo metu sveikatos apsaugai ir socialinei atskirčiai mažinti – 1,6 mln. eurų. Iš šios sumos 310 tūkst. eurų skiriama Vaikų ligoninei rentgeno aparatui įsigyti.
Be didesnių diskusijų Sveikatos ir socialinių reikalų komiteto nariai, kaip ir anksčiau jų kolegos iš kitų komitetų, biudžeto pakeitimo projektui pritarė, bet galutinį žodį dėl to dar turės tarti miesto Taryba.
Parašykite komentarą