Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-08-10 |
Bendrovė „Plentprojektas”, pasiūliusi 77 996 eurų kainą, laimėjo Klaipėdos savivaldybės skelbtą viešojo pirkimo konkursą Danės ir Artojo gatvių jungčiai projektuoti. Savivaldybė skelbė, kad tiekėjų pasiūlymų kainos šiam pirkimui negali viršyti 78 tūkstančių eurų.
Kito konkurso dalyvio – UAB „SRP Projektas“ – pasiūlymas buvo atmestas, nes viršijo skelbime apie pirkimą nurodytą maksimalią sumą.
Pagal pasirašytą sutartį „Plentprojektas” turės parengti ir minėtosios jungties projektą, ir teikti projekto vykdymo priežiūros paslaugą. Sutarties galiojimo terminas – 2025-01-21. Tad iki to laiko turi būti ir projektas parengtas, ir rangos darbai nupirkti bei atlikti.
Projektinių sprendinių ribos turės apimti apie 910 m ilgio gatvės ruožą tarp Laivų skersgatvio ir Artojo g. sankryžos. Šiuo metu nuo prekybos centro „Gulbė“ iki Artojo gatvės sankryžos nėra jokios gatvės, tik nenaudojamas geležinkelis.
Planuojama C kategorijos gatvė, šalia jos – dviračių takas, o taip pat ir jų jungtys su Liepų gatve bei Skulptūrų parko dviračių takais.
Savivaldybė tikina, kad kliūčių Dangės gatvei sujungti su Artojo gatve nebėra – tam reikalingi sklypai jau atskirti nuo jos valdomos AB „Klaipėdos energija“ teritorijos.
„Plentprojektas” yra ne naujokai dirbant su tokiais Klaipėdos savivaldybės užsakymais. Tarp didesnių šios įmonės darbų yra Statybininkų prospekto tęsinio projektas; Šilutės plento atkarpos nuo Paryžiaus komunos gatvės iki geležinkelio rekonstrukcijos projektas; skvero ties prekybos centru „Maxima“ (Šilutės pl. 40A) ir pėsčiųjų tako tarp Taikos pr. ir Šilutės pl. atnaujinimo projektavimas; Jaunystės gatvės rekonstrukcijos projektas.
kad pagaliau ta Danės miesto gatvė, anksčiau miesto transporto strategijose buvo vardinama pirmu nr. , pagaliau gal bus. Nors savivaldybė tikina, kad kliūčių neliko, vienop aibė klausimų taip ir lieka neaiškūs: kodėl pirma projektuojame ir statome gatves, o kas bus Dangės pakrantėje nieko nežinome – jokių konkursų, projektų PP viešinama nebuvo. Ar pirma pirma pastatysime ir po to „derinsimės” prie gatvės ir ardysime tiesdami inž. tinklus? Kaip bus su likusia, esama, Danės gatvės atkarpa kuriai kažkoks užslėptas projektas senai yra? Tai kiek tų eismo juostų dabar bus projektuojama -2, 3 ar 4? ir kaip tos vienos gatvės dvi atkarpos „susijungs”? Ar bus realizacija, kaip numato ši sutartis, vykdoma tik pusei gatvės? O kas suplanuota tada su esamos Dangės gatvės medžiais, ištrupėjusiai šaligatviais? Ir su garsiuoju Bastionų tiltu?
Gal A.K. ir ypač straipsnio autorius galėtų išgauti iš administracijos direktoriaus šias miesto paslaptis?