Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-08-05 |
Artėjant rinkimams Klaipėdos miesto savivaldybė perka vis daugiau viešųjų ryšių paslaugų. Šią savaitę paskelbta apie dar du tokius pirkimus: plakatų kūrimą, leidybą ir eksponavimą bei radijo žaidimo – viktorinos organizavimą ir transliavimą.
Šių viešųjų ryšių akcijų tikslas – „šviesti atliekų turėtojus komunalinių atliekų tvarkymo klausimais, informuojant juos apie teisingą komunalinių atliekų tvarkymą Klaipėdos miesto savivaldybėje bei apie tai, kaip nederėtų elgtis ir/ar tvarkyti susidariusias atliekas”.
Paslaugų teikėjas „sugalvoja ir pasiūlo plakato idėją, maketuoja plakatą, parengia galutinius plakato maketus, spausdina juos, parenka kabinimo vietas, transportuoja plakatus iki kabinimo vietos, kabina plakatus”. Plakato idėją, maketą ir pakabinimo vietą privalu suderinti su užsakovu – savivaldybe.
Iš viso turi būti sukurta ir pagaminta 50 plakatų. Pusė jų bus iškabinta šiemet, rugsėjo – spalio mėnesius. Kita – rinkiminiais 2023-iaisiais metais, sausio – birželio mėnesiais. Plakatai bus eksponuojami transporto laukimo paviljonuose ir/ar reklaminėse vitrinose Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje.
Radijo žaidimų – viktorinų yra numatyta 20. Dešimt iš jų turi būti surengta šių metų pabaigoje, kita dalis – 2023 m. I ketvirtį. Vieno žaidimo – viktorinos transliacijos trukmė kartu su aktualios informacijos pranešimu – ne trumpesnė nei 5 min. Žaidimas privalo būti transliuojamas per radijo stotį, transliuojamą Klaipėdos mieste, lietuvių kalba. Kiekvienam žaidimui naudojama skirtinga tema ir aktuali informacija. Viktorinos ir aktualios informacijos tekstas turi būti suderintas su savivaldybe.
Kiek mokesčių mokėtojų pinigų šioms viešųjų ryšių akcijos yra numačiusi išleisti, viešai neskelbiama.
„Atvira Klaipėda” neseniai pranešė, kad Klaipėdos miesto savivaldybė yra pasirengusi mokėti iki 40 tūkstančių eurų už audiovizualinių reportažų miestui aktualiomis temomis sukūrimo ir transliavimo interneto žiniasklaidoje bei „Facebook” socialiniame tinkle paslaugas. Neseniai savivaldybė sudarė ir sutartį su MB „FARMA MEDIA” dėl Klaipėdos miesto vizualinio identiteto generatoriaus sukūrimo paslaugos. Paslauga kainuos beveik 9000 eurų, o generatorius turi būti sukurtas per 3 mėnesius.
Be to, savivaldybė paskelbė, kad penkiems mėnesiams perka dar ir „įvaizdinės kampanijos tikslinėms auditorijoms sukūrimo ir įgyvendinimo paslaugas”. Šių paslaugų kaina irgi neskelbiama. Jų tikslas – siekti daugiau viešumo, žinomumo ir informacijos sklaidos įtaigiai ir emociškai pristatant miesto vizualinį identitetą. Daugiau nei metus rengtas Klaipėdos miesto vizualinis identitetas kainavo 35 tūkst. eurų.
Viešųjų ryšių funkciją Klaipėdoje vykdo ne savivaldybės administracija, o mero ir tarybos sekretoriatas. Tai yra, procesą kontroliuoja politikai.
gerb. Artūrai, Jūsų straipsnio moralas, kad esama pozicija (o gal ir ne tik…) ruošiasi pavasario rinkimams?
Jei taip, tai norėčiau atkreipti Jūsų dėmesį į tai, kad ne kai kas rinkiminę kampaniją pradėjo neįprastai anksti, likus dar daugiau nei metams iki rinkimų. Tokio dalyko nepamenu, įprastai būdavo, kad pradeda prieš pusmetį, geriausiu atveju. Nenorėtumėte panagrinėti ir šią temą atskleisti skaitytojams? Ačiū