Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-08-03 |
Klaipėdos miesto savivaldybė nori, kad mišrių komunalinių bei didžiųjų, biologiškai skaidžių (žaliųjų) atliekų surinkimo apvažiavimo būdu Klaipėdos miesto savivaldybės teritorijoje paslaugas teiktų trys skirtingi vežėjai. Sutartis su kiekvienu iš jų Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras (KRATC) sudarys penkeriems metams.
Miesto teritorija suskirstyta į tris zonas, kiekvienoje zonoje paslaugų teikėjas privalės turėti ir mažesnės talpos automobilį (atitinkantį ne žemesnį nei EURO 6). Tačiau nors senamiestyje savivaldybė siekia uždrausti iškastiniu kuru varomų automobilių eismą, atliekų vežėjams netaikoma prievolė turėti elektra varomą transportą.
Visos transporto priemonės, vykdančios bendro naudojimo ir individualių konteinerių aptarnavimą, privalės turėti vaizdo registratorius, fiksuojančius kiekvieną paslaugų suteikimo faktą. Transporto priemonės, išvažiuodamos į maršrutą, privalės būti švarios ir estetiškai tvarkingos.
Paslaugų teikėjas pasiruošimo paslaugų teikimui laikotarpiu visus atliekų turėtojus turės aprūpinti naujais bendro naudojimo antžeminiais 1,1 m3 talpos atliekų surinkimo konteineriais. Atliekų vežėjas bus atsakingas ir už visos atliekų konteinerių aikštelės ir (ar) stovėjimo vietos švaros priežiūrą (konteinerių ištuštinimo metu užtikrinti tvarką ir švarą aplink konteinerių aikštelę ar konteinerių stovėjimo vietą bei šiukšliavežę). Ar aplinka sutvarkyta, turės fiksuoti nuotraukos, kuriose turės būti matomas ir konteineris.
Darbuotojai privalės dėvėti vienodas tvarkingas uniformas, pažymėtas įmonės pavadinimu ir darbą atliekančio asmens vardu. Konkursą laimėjusi įmonė prieš sutarčiai įsigaliojant turi informuoti KRATC, kokia uniforma bus dėvima bei kokie jos išskirtiniai ženklai.
KRATC, paskelbęs viešąjį pirkimą, nurodė, kad objektas skirstomas į tris dalis:
Potencialūs minėtos paslaugos teikėjai gali pretenduoti į visas iš šių dalių. Tačiau KRATC nustatė, kad laimėti ir sutartį pasirašyti jie galės tik dėl vienos pirkimo dalies – tos, kurios pasiūlyta vertė bus didžiausia.
Paslaugų teikėjas, laimėjęs konkursą, per 1 mėnesį iki paslaugų teikimo pradžios pateiks KTRAC preliminarų kalendorinį darbo grafiką, rodantį, kuriomis dienomis bus aptarnaujami atskiri adresai.
INFORMACIJA
Paslaugų pirkimo sąlygose rašoma: „Tiekėjas privalo užtikrinti, kad ne rečiau kaip 7 kartus per savaitę, nuo gegužės mėnesio pirmos dienos iki spalio mėnesio paskutinės dienos, būtų ištuštinami atliekų konteineriai, esantys Klaipėdos miesto senamiesčio teritorijoje (pagal Taisyklių reikalavimus), o Perkančiosios organizacijos reikalavimu ir 2 kartus per dieną. Grafikas patikslinamas ir suderinamas atsižvelgiant į Klaipėdos miesto savivaldybės komunalinių atliekų tvarkymo taisyklių reikalavimus ir tampa privalomas po 5 darbo dienų nuo Paslaugų tiekimo pradžios ir jį galima pakeisti tiktai suderinus su Perkančiąja organizacija ir tiktai apie tai pranešus aptarnaujamiems atliekų turėtojams. Grafikas skelbiamas savivaldybės, Paslaugos Tiekėjo ir Paslaugos gavėjo interneto tinklalapyje ir kituose atliekų turėtojams prieinamuose informavimo šaltiniuose. Grafikas keičiamas tik prieš 14 kalendorinių dienų, apie tai įspėjus atliekų turėtoją, savivaldybės ir Paslaugos gavėjo interneto tinklalapyje ir kituose atliekų turėtojams prieinamuose informavimo šaltiniuose. Atliekų surinkimas vykdomas griežtai pagal patvirtintą grafiką, t. y. atliekos surenkamos grafike nurodytą konkrečią dieną (komunalinės, biologiškai skaidžios).”
Lai pradeda keisti mokesčio įstatymą. Ne pagal kvadratūrą, o pagal prisiregistravusius asmenis adresu. Dabar pensininkas moką tiek pat, kiek 4 žmones gyvenantys tame pačiame bute. Kas ir taip logiškai, šiukšlių kiekiu, 4 žmones teršia daugiau nei 1 pensininkė.
Reikės dirbti tada. Pagal šiukšlių kiekį moka visos seno ES šalys, o pas mus dar daug sovietų atgyvenų ir dirbti valdiškos įstaigos dar neišmoko, todėl eina lengviausiu keliu
Kainos kils i kosmosa
Tikėsimės ,kad nebus ,kaip buvo- išpilant šiukšles dėžių dangčiai „pamirkomi” smirdančioje buizoje (matyt išvertėjai nenori matyti kaip pila) ir paliekami mokėtojui po langais.
Sėkmės sukontroliuoti 3 skirtingus vežėjus ?
Ir ka visa sitai reiskia? Atsakymas vienas- kainu kilima gyventojams uz paslaugas.Naujoji KRATC vadove,vadovaujama gudragalvio imones teisininko,uzsidejo jai pasiulytus rozinius akinius.Visos sitos pertvarkos,tai naujai pertvarkoma Kratc reketo sistema atlieku vezejams.Fortum Klaipedoje nebeliko.Visiem rankos atristos.Lauksim kitu metu,kainu kilimo.