Rado, kas projektuos pietinius uosto vartus

Uostas ir jūra
Avatar photoArtūras Šulcas
2022-08-01

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) paskelbė, jog sudarė sutartį su UAB „Kelprojektas” dėl pietinių uosto vartų komplekso, esančio Kairių g. 17, techninio projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų.

Sandorio vertė – 112,5 tūkst. eurų. Subrangovai įvardyti MB „Geodezijos darbai” ir Lietuvos energetikos institutas. UAB „Kelprojektas” laimėjo KVJUD skelbtą viešojo pirkimo konkursą, pasiūliusi mažiausią kainą.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Be „Kelprojekto” konkurse dalyvavo UAB „Sweco Lietuva”, SRP Projektas ir UAB „Atamis”.

„Atvira Klaipėda” anksčiau pranešė, kad būsimasis rangovas techninį projektą parengti ir suderinti turi per 183 dienas nuo sutarties įsigaliojimo dienos. Teigiamas projekto ekspertizės išvadas jis privalo gauti per 213 dienų, statybą leidžiantį dokumentą – per 275 dienas.

Statybos priežiūra rangovas turės užsiimti iki statybos užbaigimo dokumento pasirašymo, t. y. preliminariai – 730 dienų nuo sutarties įsigaliojimo momento. Tiesa, yra numatytos galimybės sutarties terminui pratęsti.

Klaipėdos jūrų uosto pietinių vartų komplekso Kuršių mariose projektinius pasiūlymus parengė UAB „Sweco Lietuva”. Projektiniai pasiūlymai parengti vadovaujantis uosto bendrojo plano sprendiniais. Dalis projektuojamo komplekso sprendinių patenka į valstybinę žemę už valstybinio jūrų uosto ribos.

Pietinę akvatorijos dalį uždaranti apsauginė damba būtų formuojama su paviršiaus sutvirtinimu nuo išplovimo. Išoriniame perimetre apsaugai nuo ledonešio įrengiamos papildomos techninės priemonės – gelžbetoninio antstato konstrukcijos.

Statant šį objektą uosto direkcija, tikėtina, išpildys „barzdotą” teisiškai įpareigojantį pažadą miesto žmonėms – pastatyti mažųjų laivų ir valčių prieplauką. Tačiau pastaruoju metu Klaipėdos miesto bendruomenėse kyla diskusijos dėl to, ar verta pramoginių laivų mariną statyti pietinėje miesto dalyje. Kai kurie kritikai beda pirštų į miesto istorinę dalį, kur šeimininkauja AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”), dėl kurios veiklos vis nerimsta miestiečių pasipiktinimas.

Žymos: | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Buksuoja pasirengimas išvalyti Smeltalės upę (7)

Dėl naujų Klaipėdos savivaldybės pageidavimų neapibrėžtam laikui sustabdytas sutarties dėl Smeltalės prieplaukos akvatorijos ir šios upės dalies iki Minijos gatvės ...
2025-04-20
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Majamyje vėl vilioja kruizinius laivus (1)

Majamyje vykstančioje kasmetinėje kruizinės laivybos parodoje pristatomas ir Klaipėdos uostas, jau dvidešimtą kartą reklamuojantis Lietuvą kaip kruizinę kryptį. „Šiuolaikinė kruizinė ...
2025-04-10
Skaityti daugiau

Verslas

Įvertino socialiai atsakingas įmones

Klaipėdos pramonininkų asociacija (KPA), minėdama savo veiklos 35-metį, pagerbė socialiai atsakingos įmones. Keturioliktą kartą vykusio KPA atsakingo verslo konkurso tikslas ...
2025-04-07
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
Loading
Share This