Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-05-18 |
Puikios naujienos Klaipėdai! Susisiekimo ministerijos teikimu Vyriausybėje trečiadienį buvo paskirstytas 16,1 mln. eurų fondas valstybei svarbiems vietinės reikšmės keliams.
Išties reikšminga suma – 8,8 mln. eurų – skirta rekonstruojamai Baltijos žiedinei sankryžai. Maža to, lėšų paskirstymo procesas vyko remiantis aiškiais, skaidriais kriterijais, skirtingai nei vyksiantį, bet dar net neprasidėjusį procesą bandė pavaizduoti kai kurie politiniai oponentai.
Neabejoju, kad tinkamai buvo įvertinta šios sankryžos reikšmė valstybiniu mastu – tai ir automagistralės tęsinys, ir kelias į uostą, tuo pat metu ir pagrindinis įvažiavimas į Klaipėdą. Pats projekto įgyvendinimas yra įpusėjęs ir tiek klaipėdiečiams, tiek visiems lietuvaičiams, vykstantiems į pajūrį, tiek logistine prasme uostui ir susijusiems subjektams, keliantis reikšmingų iššūkių. Neabejoju, jog visos pusės yra suinteresuotos, kad tokios apimties ir tiek nepatogumų kelianti objekto rekonstrukcija būtų užbaigta kuo greičiau.
Džiaugiuosi Seime galėjęs prisidėti prie skaidresnio proceso ginant tokio pobūdžio fondo atsiradimo būtinybę, kuomet Susisiekimo ministerijos atstovai politikų ir žiniasklaidos atstovų buvo atakuojami ir bandomi „išversti iš balno” šiame nelengvame kelyje. Iečių sulaužyta išties nemažai, o štai pasaulis aplink mus tapo aiškesnis ir skaidresnis.
Ačiū Susisiekimo ministerijos atstovams – ministrui Mariui Skuodžiui, Mindaugui Tarnauskui ir kitiems – kad kelyje nepasidavė ir sėkmingai pasiekė finišo tiesiąją keičiant iki tol galiojusią itin neaiškią, tačiau, matyt, kai kuriems subjektams labai patogią sistemą!
Jeigu nebūtų Statoil toj vietoj, įsivaizduojat kiek būtų sutaupyta?! Viadukas (prisiminkit Laisvės prospekto viaduka Vilniuje) būtų statomas ant vienos kolonos, siauras ir gretai. Kodėl taip pasirinkta?
kamsciai bus mazesni, nes paciame ziede srautas bus mazesnis kas vaziuoja tiesiai nuo Vilniaus link taikos pr.
Zmogau, skubiai gydykis… virsu ima bepotyste ir neapykanta
Valdžia provokuja kara. Kelias reikalingal karinei infrastruktūrai. Jau ruošia kelia tankams , uostui, karinėms tikslams.
Žmonių Klaipėdoje ne daugėja , o sumažėjo nuo 1992 metu apie 100. 000 gyventojų. kai konservatoriai uždarė Lietuva karantinui, tyčia nutraukė ryšius su Baltarusija ir Rusija , tokiu keliu nereikia. Tik jei kara valdžia išpruovokuos…tada reikalingas
Gyventoju skaičius Klaipėdoje sumažėjo 56 000 nuo 208 000 iki 152 000, automobilių skaičius padidėjo kokius 10-20 kartų, o tankus daugiausia veža geležinkeliu, nes su vilkiku jų svoris siekia beveik 100 tonų, tikrai ne tokieks viadukams… rusų troliams reikėtų patylėti.
Tai gerai, kad ruošamasi duoti atkirtį rusų pasalio plėtrai į vakarus.
Klaipėdiečiaims tiek jakų tiek ši estakada neliko gero neduoda. Kaip stovėjo kamsciuose Šilutės plente taip ir stovės. Beto estakada labiau reikalinga uostui, tad jų lėšomis ir reikėjo statyti.ps furos miesto centre… originalu…