Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-04-29 |
Į penktadienį surengtą Klaipėdos ekonomikos forumą, kurio tikslas – pristatyti išskirtinius Klaipėdos ekonominius projektus, problemas, iššūkius ir galimus jų sprendimus bei didinti miesto žinomumą, užsiregistravo beveik 400 dalyvių iš visos Lietuvos.
Konstatuota, kad kad nuo to laiko, kai buvo pasirašyta susitarimas dėl vadinamojo Mėlynojo proveržio strategijos iki 2030 metų, nueita trečdalis kelio. Pasak mero Vytauto Grubliausko, dešimtadalis susitarime numatytų priemonių jau įgyvendinta, trys ketvirtadaliai – įgyvendinama.
Kaip svarbiausią pasiekimą meras įvardijo Klaipėdos miesto bendrojo plano parengimą. Jo nuomone, „tempas yra geras, svarbu jį išlaikyti” ir lanksčiai reaguoti į besikeičiančią situaciją pasaulyje.
Pastarąjį faktorių minėjo ir kiti pirminės diskusijos dalyviai: susisiekimo ministras Marius Skuodis, Vidmantas Janulevičius, Lietuvos pramonės konfederacijos prezidentas, Vaidotas Šileika, Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas, Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Diskusijos dalyviai pabrėžė Klaipėdos svarbą valstybei. Be to, šiame forume nuskambėjo ir buvo aktyviai aptariama mintis, kad Klaipėdos valstybinis jūrų uostas, o ir pati Klaipėda ateityje bus Lietuvos „energetikos habas”, „energetinis Visaginas”. Esą tai sąlygoja geografinė Klaipėdos padėtis ir geopolitiniai įvykiai.
Renginį veda Rolandas Barysas, „Verslo žinių“ vyr. redaktorius.
Savivaldybė už šio forumo organizavimą įsipareigojo „Verslo žinioms” sumokėti 12 tūkst. eurų.
INFORMACIJA
Klaipėda yra pasirinkusi aukštos pridėtinės vertės plėtros kryptis: stiprinti ir plėtoti jūrinę ekonomiką, bioekonomiką, pažangios pramonės ekonomiką bei kūrybinę ir paslaugų ekonomiką.
Surengtas „KEPS2030“ forumas, pasak savivaldybės, turėtų tapti tradicine metine konferencija, kurioje pristatomi išskirtiniai Klaipėdos ekonominiai projektai, problemos, iššūkiai ir galimi jų sprendimai.
Klaipėdos ekonominės plėtros strategiją 2030 (KEPS 2030) įgyvendina 7 partneriai: Klaipėdos miesto savivaldybė, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas, Klaipėdos universitetas, Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos valdymo bendrovė, Klaipėdos pramonininkų asociacija, Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai.
Lietuvos Respublikos bendruoju planu Klaipėda įvardinta logistikos habu. Ne miestu, tinkamu žmonėms gyventi, bet habu. Tai sakote, kad viskas vėl keičiasi – dabar jau energetikos habas… Vėl visos šalies elektrifikacija ir dar kažkas ten pikantiško – kažkur girdėta jau 🙂 Reiktų LR BP perrašyti, kad nuo šiol visi kabeliai ir vandeniolio bačkos – viskas tik į habą.