Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-04-27 |
Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai (KPPAR) trečiadienį kreipėsi į susisiekimo ministrą Marių Skuodį ir VĮ Lietuvos oro uostai generalinį direktorių Marių Gelžinį dėl riboto susisiekimo iš Palangos oro uosto.
„Pagal naujausius tarptautinius standartus atnaujintame Palangos oro uoste užtikrinama oro uosto operacijų sauga bei greitesnis orlaivių aptarnavimas, tačiau nei esamos skrydžių kryptys iš Palangos, nei kainos netenkina Vakarų Lietuvos verslo, esamų ir potencialių investuotojų, jos nėra palankios turistų srautams. Balandžio 19-21 d. Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai surengė verslo misiją Vakarų Lietuvos turizmo verslo atstovams itin svarbiose Šiaurės Vokietijos žemėse – Šlėzvige – Holšteine ir Hamburge. Jau kelionės organizavimo pradžioje išryškėjo Vakarų Lietuvos pasiekiamumo problemos. Laiko atžvilgiu labiausiai iš šiuo metu esamų priimtinas SAS oro linijų skrydis iš Palangos per Kopenhagą į Hamburgą pasirodė neįkandamas kainos prasme. Bilieto į abi puses kaina – nuo 540 eurų asmeniui. Teko rinktis alternatyvą ir skristi iš Vilniaus per Kopenhagą į Hamburgą su tomis pačiomis SAS oro linijomis, už skrydį sumokant apie 200 eurų mažiau, tačiau kelionėje sugaištant visą dieną. Nors ši verslo kelionė buvo sėkminga, tačiau tikimybė pritraukti turistų srautus išliekant sudėtingam Vakarų Lietuvos regiono pasiekiamumui yra itin menka”, – rašoma KPPAR pranešime.
Rūmai akcentuoja, kad iš Palangos oro uosto nėra nė vieno tiesioginio skrydžio į Vokietiją, nors tai yra svarbiausia verslo, ypač jūrinio bei turizmo rinka.
Susisiekimo ministro ir VĮ Lietuvos oro uostai gen. direktoriaus prašoma spręsti ne vienerius metus egzistuojančią Vakarų Lietuvos pasiekiamumo problemą ir atkreipti dėmesį į verslo interesus bei, atsižvelgiant į tai, remti verslui, esamiems ir būsimiems investuotojams, turistų srautą generuojančių patogių naujų krypčių iš/į Palangos oro uostą atsiradimą.
Su tokiu prašymu KPPAR į susisiekimo ministrą ir Lietuvos oro uostų direktorių buvo kreipęsi ir prieš metus.
Šiuo metu iš Palangos skraidina SAS į Kopenhagą, „airBaltic” į Rygą, „Wizzair” ir „Ryanair” į Londoną, „Norwegian Air Shuttle” į Oslą ir „Ryanair” į Dubliną.
KPPAR yra didžiausia verslo savivaldos organizacija Vakarų Lietuvoje, siekianti verslo plėtros Klaipėdos ir Tauragės apskrityse, šiuo metu vienijanti 250 narių, tarp kurių – didžiausios regiono įmonės bei vidutinio ir smulkaus verslo atstovai.
Sena melodija. Neįsivaizduoju, kada tokie kaip Gelžinis atgniauš Vilniaus letenas. Sakyčiau, gal jam iš viso nereikėtų lankytis pajūryje?
Kada gris skrydis Bergenas -Palanga?