Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-04-14 |
Klaipėdos savivaldybės administracija parengė miesto Tarybos sprendimo projektą, kuriuo būtų išreikštas nepritarimas naujiems AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ („Klasco”) krovos planams.
„Atvira Klaipėda” rašė, kad „Klasco” nori didinti metalo laužo krovos ir sandėliavimo pajėgumus, o tokią krovą perkelti iš 6 ir 7 krantinės į 8 ir 9 (tarp S. Dariaus ir S. Girėno gatvės ir Vitės mokyklos stadiono). Taip pat planuojamas fosforitų, perlito, gipso anhidrito, klinkerio, geležies šlako, geležies silikato, birių trašų ir grūdinių kultūrų krova ir sandėliavimas prie 10 ir 11 krantinių.
Miestą valdžią išreikšti tokį nepritarimą buvo paprašiusios Klaipėdos bendruomenių asociacija ir asociacija KIDE.
Parengtame sprendimo projekte rašoma, kad tokiai planuojamai ūkinei veiklai nepritariama, nes ji būtų vykdoma „intensyviai urbanizuotoje Klaipėdos miesto reprezentacinėje dalyje, kuri pasižymi dideliu gyventojų tankumu bei intensyviais gyventojų bei turistų srautais”.
„PAV programoje numatyta, kad 10 ir 11 krantinėse, kurios patenka į istorinę Klaipėdos naujamiesčio dalį, planuojamas birių krovinių sandėliavimas ir krova atvirose aikštelėse, dėl to kyla aplinkos oro būklės pablogėjimo rizika šalia planuojamos ūkinės veiklos sklypo ribos esančiai gyvenamajai aplinkai”, – teigiama sprendimo projekte.
Visai šalia, nuo keliasdešimties iki kelių šimtų metrų nuo numatomos vykdyti šios krovos, yra gyvenamieji namai, sveikatos priežiūros bei švietimo įstaigos. Taip pat – Klaipėdos senamiestis, „Memelio miesto“ projekto teritorija (atstumas apie 620 m).
Šį sprendimo projektą Klaipėdos miesto taryba turėtų svarstyti balandžio pabaigoje.
KLASCO veikla miesto centre – visiškas nonsensas. Seniai jau buvo laikas skandinti šitą atgyvenusį rusišką „laivą”….
niekas jusu neklaus,darys ir tiek .Tik viesumas sustabdys nebent
Klasco korabl, idi na*ui.
seniai galėjo apriboti ar , net stabdyti klasco veikla, tačiau vietoje to, tik išdavinėjo leidimus toliau plėstis ( palapinė miesto teritorijoje, leidimai krauti metalų rūdą miesto centre , etc.)Tik išrinkus naują tarybą, o svarbiausia – merą , gal kas nors ir pasikeis
Kodėl klasco neišsikelia į malkų įlanką?
Net jokių diskusijų negali būti, kad ne vieta tokiai taršiai ir neatsakingai įmonei pačiame miesto centre.
KLASCO turi daugybę teritorijos, kuri nėra miesto centre, bet ten viskas apleista. Žūt būt nori teršt 10-11 krantinėse, kurios nuo I Kanto gatvės 500metrų
KLASCO iš vis reikia varyti lauk iš miesto centro, tokia gėda. Visa centrą užteršė, už gyventojų pinigus žemes iš vitės mokyklos išvežė ir vėl teršti nori, ir vėl gyventojai turės mokėti! Gėda šitaip tyčiotis iš gyventojų!
Klasco , kartu su KVJUD, viską planuoja iš biednumo, neturi lėšų nei uždarai krovai įrengti, nei Malkų terminalo išvystymui,
tada bando užsiismti miesto Tarybos apgaudinėjimu !
Labai gerai.
Pažiūrėsime, ką nuspręs miesto taryba, atsakydama į klausimą – būti ar nebūti taršiai Klasco veiklai viduryje miesto?
Ir ne tik Klasco. Taršių uosto krovikų sąrašas yra ilgas.
na jei jau ARCHITEKTAS nesuvokia….tai , kad jau į šį klausimą miesto taryba atsakė tvirtindama miesto BP ir apie tai kalbos visai nėra. Dabar klausimas tik apie didinimą ir asortimento plėtimą.
Neklaidinkite: Miesto bendrasis planas neplanavo uosto teritorijos. Uosto teritorija yra suplanuota Uosto bendruoju planu, kurį patvirtino LR Vyriausybė.
Gal balandžio mėn. iš dalies bus sutabdyta KLASCO klastinga ir grubi savivalė, jei Klaipėdos miesto taryba yra Klaipėdos taryba, o ne verslo kompanija.
Kodėl klasco dar nėra iškėlusi taršios krovos į malkų įlanką, kur turi krantines? Ten nei dulkėmis, nei triukšmu netrukdytų…