Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-04-13 |
Idėja Dangėje įkurdinti vadinamuosius vandens autobusus artėja realybės link. VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” jau paskelbė rinkos konsultaciją dėl techninės specifikacijos.
Joje numatyta, kad stoteles keleiviams įlipti ir išlipti iš upinio autobuso, jų prieigas įrengs Klaipėdos savivaldybė. Ji įrengs ir įvadus elektriniams laivų varikliams įkrauti naktį.
Galima elektrinio autobuso Dangės upe kursavimo pradžia – šių metų rugpjūčio 1 d. Galima bilieto kaina – 6 eurai. Galiotų 50 proc. lengvata vaikams, senjorams ir neįgaliesiems.
Planuojamo maršruto Dangės upe per miestą ilgis – 7,9 kilometro. Numatytos šešios stotelės: Senamiestis, Joniškės, Liepų g. tiltas, Dangės vingis, Žolyno gyvenamasis kvartalas ir Botanikos sodas.
Tikimasi, kad šį maršrutą (į vieną pusę) autobusas įveiks per 80 minučių, įskaitant ir laiką keleiviams įsėsti bei išlipti. Plaukti nuo vienos stotelės iki kitos vidutiniškai truks apie 10 minučių.
Turėtų kursuoti du elektriniais varikliais varomi vandens autobusai, kuriuose – ne mažiau 11 vietų keleiviams, įskaitant neįgaliuosius. Kiekvienas per dieną maršrutą apiplauktų ne mažiau kaip 5 kartus. Per vieną dieną „autobusas” Dange nuplauks apie 160 kilometrų, per sezoną – apie 25 tūkstančius.
Town centre to Zolynu : 45 mins to 1 hour by foot or 5 to 7 Euro in a taxi during the day, so no incentive at all for locals to use the boat at all.
Maršrutas prieštaringas, nei pramoginis, nei keleiviù pervežimo. Stotelės keleiviù pervežomui gal ir logiškos, tačiau kaina ir kelionės laikas nelogiški. Pramoginei kelione tik vienas tinkamas sustojimas – Botanikos sodas. Geresniam pramoginiam maršrutui reikėtù įrengti sustojimo vietas kairiame Dangės krante ties Velnio akmeniu, Luizės parku, Taip pat priešais Žolyno kvartalà, kur yra puiki pieva, tinkama piknikams, žaidimams ir pasivaikščiojims gamtoje.
Labai įdomi, originali mintis. Tik, kaina ir laikas nelabai gundančiai atrodo. Atostogaujantiems tai būtu puiki pramoga, o vietiniams – ar daug bus taip keliaujančių? Kaina – vienkartinė pramoga.
Bet mintis tikrai įdomi.
Man rodos jis iš vis nestartuos,nes nukeltas į rugpjūčio mėnesį))
gal kažkas gausis ir gyvenimas „labai jūriniame mieste” nors upėje atsiras. Tik, bemaž 1,5 val nuo senamiesčio iki botanikos sodo kažin ar bus patrauklu. Jei būtų 20-30 min.. Ir dar tie 6 eur. Čia greičiau ne įprastas vandens keleivinis „autobusas”, o pramoginis pažintinis pasiplaukiojimas bus tik, kam tada du laiveliai? Ir jei pramoga tai į ką ten žiūrėti ir jei norėsi dar tuo pačiu grįžti – tai viso min. 3 val. ( gal tada geriau į Nidą) ? Kažkas čia ne taip ir gaila būtų, kad geras sumanymas po vieno sezono žlugtų.
Bumbeklis arba bumbeklė ;))) Nu, kam reikia bumbėti? Puiki pramoga – gali dairytis į krantus, gali dairytis į keleivius, o jei jau nėra kur dairytis ir niekas neįdomu, tai bent pakvėpuosit. Didelė kaina? Du geros kavos puodeliai.
Kaina kaip kaina, tik rimtai kelionė 80 min į vieną galą ?
Čia grynai toks turistinis pažaidimas (išbandyti iš smalsumo vieną kart), ir tas projektas neveda niekur plačiau.
Man atrodo būtų logiška pabandyti įtraukti gyventojus naudotis kaip viešuoju transportu vietoj auto, bet tada kaina turi būti 1-2€ ir kelionė 10-15min., bet deja.
Pritariu, man irgi iš karot užkliuvo kaina + laikas. Net didžiausio piko metu važiuoti auto arba dviračiu bus greičiau ir tikriausiai pigiau…
Plius, man įdomu kas įlips/išlips Liepų g. ar Danės vingyje…
Gera idėja, bet tik pramogai, o ne sprendžiant transporto problemas.