Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-02-28 |
Nors ir prieš metus, ir šiemet kai kurie Klaipėdos politikai abejojo, ar iš tiesų verta skirti nemenkus pinigus dubliuojančios Liepojos gatvės tiesimui, šis, dabar jau apie 1,3 mln. eurų vertinamas projektas, jau visai priartėjo prie realybės.
„Atvira Klaipėda” dar 2021-ųjų sausį rašė, kad miesto Tarybos Finansų ir ekonomikos komiteto nariai siūlė tokios naujos gatvės netiesti, o pinigus skirti kitoms priemonėms, susijusioms su žvyruotų gatvių dangos asfaltavimu. Miesto plėtros ir strateginio planavimo komiteto nariai iš pradžių irgi lyg ir sutarė, jog dubliuojanti gatvė, tuomet vertinta 700 tūkst. eurų, yra per didelė prabanga, bet galiausiai nubalsavo už jos įtraukimą į planus.
Paskutinį kartą tokį projektą prieš mėnesį kritikavo opozicijoje esantis liberalas Saulius Budinas.
„Klaipėdos mieste šiuo metu yra per 20 kilometrų žvyruotų kelių, jiems asfaltuoti planus rengiantys politikai šiais metais yra numatę skirti tik 100 tūkst. eurų, kitąmet – 200 tūkst. eurų, o 2024 metais – 600 tūkst. eurų. Tuo pat metu Liepojos gatvę dubliuojančios gatvės tiesimui, kuri tikrai nėra prioritetinė ir nėra tokia skausminga problema kaip žvyrkeliai mieste, Strateginiame plane 2022–2023 metais numatyta skirti per 1 milijoną 300 tūkst. eurų”, – rašė jis.
Tačiau procesas nestoja – Savivaldybės administracija jau paskelbė konkursą šiam sumanymui, vadinamam „dubliuojanti Liepojos gatvė – privažiuojamasis kelias nuo Šiltnamių g. iki Klaipėdos gatvės” įgyvendinti per 19 mėnesių. Nors dviratininkai seniai prašė miesto valdžios čia nutiesti dviračių taką, tačiau projekte daugiausia erdvės skiriama automobiliams.
„Gatvė projektuojama siekiant sudaryti saugias eismo sąlygas gyventojams patekti į Liepojos gatvę. Esamoje situacijoje esami išvažiavimai iš gyvenamųjų namų kvartalo sklypų į Liepojos gatvę yra nesaugūs, jų yra daug ir jie įrengti chaotiškai”, – rašoma savivaldybės užsakytose projektuose.
Ten kur, labiausiai palei Liepos gatvę reikia dviračių ir pėsčiųjų tako, nuo Šiltnamių g. iki Girininkijos gatvės, jo tiesti šiame projekte iš vis nenumatoma – čia beveik nėra motorinio transporto eismo.
Šiuo metu šalia Liepojos gatvės, rytinėje pusėje, yra asfalto ir žvyro dangos pėsčiųjų takas, kuriuo naudojasi ir automobilių vairuotojai. Jo techninė būklė – bloga: žvyro danga duobėta, vietomis yra ištrupėjusio asfalto.
Nors formaliai takas įvardijamas kaip pėsčiųjų ir dviračių, bet realiai yra kaip kaimo keliukas per laukus, iš abiejų pusių apsodintas krūmais ir medžiais.
Ši augmenija praktiškai nebus išsaugota – Klaipėdos savivaldybė čia planuoja nutiesti D2 kategorijos gatvę. Važiuojamosios dalies plotis sieks 5,5 metro, ilgis – 800 metrų, bus trys sankryžos, 2,75 m pločio šaligatvis.
Bus įrengiamos dvi eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 2,75 m. Čia numatomas leistinas 50 km/h greitis.
Vietoj sunaikintos augmenijos numatoma sodinti mažalapes liepas, sedulas ir juodąsias pušis.
nelabai suprantama kokia šios gatvės paskirtis? šalia magistralinės gatves dar viena tokia pačia kryptimi ? faktas kad neturim urbanistų..
Asilu komanda o kas stovi už nugaras ir laukiame kasniu!@!!
Amžiną atilsį šiai miesto daliai. Siūlau atiduoti rajonui, nes su miesto infrastruktūra nebeturės nieko bendra.
Labai reikalinga, bet tokia trumpa atkarpa problemos neišspręs. Turėtų Liepojos g. platinti iki pat Šiaurės pr. , kad bent kiek nuimtų krūvį nuo Kretingos g. , nes pastačius naująją mokyklą rytais bus iš viso nepravažiuojama nei Kretingos, nei Liepojos g.
kai viskas apie Ukrainą dabar tai musu isrinktieji patyliukais prastumia nereikalingus objektus ir darbus kaip šis ir kaip daugiaukštė aikštele Bangų gatveje
Na ka as galiu pasakyti, manau kad zymiai pigiau ir graziau bugu is namu ivaziavimus sutvarkyti ir likuse dali kelio uzsodinti nes mes juk uz zalia Klaipeda. Tad kam toesti visa kelia plauti pinigus ?
Atvira Klaipėda galėtų pasidomėti kaip Klaipėdos valdžia rūpinasi vaikais ir neįgaliaisiais: jau senai žadą nutiesti naują kelią link Debreceno 48 esančių minėtų įstaigų. Dabar ten reikia brautis per pilnus automobilių kiemus. Kaip reiktų ten pravažiuoti gelbėtojams vakare? Per mažas lėšų „įsisavinimas” matyt.
Ne pirmo būtinumo gatvė, ji gali palaukti, yra svarbesnių objektų, pvz. Švepelių gatvė Rimkuose,
Švyturio gatvė prie Klasco vartų, kelias nuo Medelyno iki Girulių plento, Serviso gatvė
ir dar daug kitų žvyruotų Klaipėdos miesto gatvių !
Rubliausko bajeriai. Graudu.
idiotai…kam ten kelias? geriau kiemus užlopytu.
Jus gal apsigyvenkit cia ir pamatysit, kam cia kelias! Reikia normalaus kelio, taciau ne dvieju juostu greitkelio kaip kad cia planuoja. Kur pestieji vaikscios, idomu…