Dauguma Klaipėdos viešojo transporto keleivių – aktyvūs dirbantys žmonės

Transportas
Andrius Samuilovas, laikinasis VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius
2022-02-09

Nuo sausio atsiradus Senjoro superbilietui (> 70 metų, 10 Eur, 365 dienų, galioja tik I tarifinėje zonoje), jau nupirkta 6012 tokių bilietų.

Pernai teikdami savo prognozes Klaipėdos miesto tarybai apie galimą metinį tokių bilietų poreikį, jį įvertinome devyniais tūkstančiais. Tai, kad jau dabar turime šešis, kol kas mūsų prognozės nekoreguoja. Dauguma septyniadešimtmečių ir vyresnių klaipėdiečių jau iš karto ir nusipirko tokius bilietus; vėliau jau pamažu pirks metų eigoje pasiekiantieji tą amžiaus kartelę ar pasibaigus galiojančiam kitos rūšies terminuotam bilietui bei po svarstymų apsisprendusieji dažniau važiuoti autobusu.

Senjoro superbilietas šiemet iš karto paveikė kelionių pagal bilietų rūšis struktūros paveikslą.

Beveik pusė kelionių atliekamos su trijų rūšių lengvatiniais bilietais (geltona spalva parodyti šių metų procentai lentelėje – 2022 m. sausio mėn. duomenys). Matome pastebimai smuktelėjusią lyginant su ankstesniais metais dalį bilietų su 50% nuolaida – tai vyresni nei 70 metų keleiviai migravo į naujuosius Senjoro superbilietus su 96% nuolaida (dešinysis stulpelis). Tokia pat nuolaida yra ir Pradinuko bilietui, su juo ankstesniais metais būdavo atliekama apie procentą kelionių.

Ūgtelėjusi šiemet bilietų su 80% nuolaida (mokiniai, moksleiviai, studentai) dalis sietina su nuo 2021 m. rugsėjo vykstančiu gana normaliu, kontaktiniu ugdymo procesu švietimo ir mokslo įstaigose.

Brangindami kiekvieną keleivį, turime pastebėti, jog viešojo transporto kokybę geriausiai apibrėžia tai, kokia dalis keleivių už kelionę moka pilną kainą. Tokie keleiviai turi pasirinkimą, todėl yra reiklūs kokybei ir verčia laikyti aukštą paslaugos lygį. Ir čia kalba ne vien apie autobusų amžių ar kuro rūšį: į viešojo transporto kokybės sąvoką įeina ir patikimumas, ir reguliarumas, ir atsiskaitymo už kelionę patogumas, ir tinklo aprėptis, ir saugumas. Tik užtikrinus mokiems keleiviams priimtinus šiuos parametrus jie kelionei rinksis autobusą, o ne kitą transporto rūšį.

Klaipėdos mieste vis dar turime aukštą procentą keleivių, mokančių už kelionę visą kainą. Ir šiemet planuojame, kad tokių keleivių bus daugiau nei pusė. O greta jų autobuse greitai, saugiai ir patogiai į savo kelionės tikslą važiuos ir lengvatas turintys keleiviai.

Žymos: | | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Tyrimas: Lietuvos senjorai vienišesni ir mažiau aktyvūs

Daugelis vyresnio amžiaus žmonių gyvenimą vertina geriau nei prieš 5 metus, rodo pastarasis tarptautinis Europos senėjimo tyrimas. Tačiau einant senyn, ...
2025-04-02
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Ar šoferiai užplūdo senamiestį pietų metu? (11)

Praėjus trims mėnesiams nuo to laiko, kai kai Klaipėdos senamiestyje automobilį porai valandų pietų metu galima pastatyti nemokamai, situaciją verslininkai ...
2025-03-31
Skaityti daugiau

Transportas

M8 ieškomas laikinas vežėjas

Klaipėdos miesto savivaldybės paskelbė konkursą dėl keleivių vežimo M8 maršrutu paslaugos. Jį laimėjęs vežėjas dirbs tik 6 mėnesius – iki ...
2025-03-25
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
Loading
Share This