Klaipėdos rinkodaros strategija – lyg karšta bulvė (5)

Miestas, Svarbu
Avatar photoArtūras Šulcas
2022-02-01

Praėjusių metų spalį Klaipėdos miesto tarybos kolegija nusprendė įkurti Miesto rinkodaros ir komunikacijos skyrių Klaipėdos miesto savivaldybės administracijoje. Ši mano, jog tai neracionalu, pateikia Kolegijai argumentus ir prašo apsigalvoti.

Klaipėdos vaizdas iš Kopgalio. Artūro Šulco nuotrauka

Vykdydama Kolegijos valią savivaldybės administracija, pasak jos vadovo Gintaro Neniškio, įžvelgia keletą esminių tokio sprendimo minusų. Jie Kolegijai bus išdėstyti šią savaitę vyksiančio posėdžio metu.

Manoma, jog yra rizikos, kad nepavyks pritraukti reikiamos kvalifikacijos specialisto, nes maksimalus atlyginimas, kurį šiam administracija gali mokėti – 2896 eurai „ant popieriaus”. Steigiant tokį naują skyrių reikėtų organizuoti konkursus 4 pareigybėms. O praktika byloja, kad konkursai priėmimui į valstybės tarnybą trunka yra nuo 2 iki 6 mėnesių, kartais – ir metus.

Todėl įvertinus situaciją administracija mano, kad naujo skyriaus steigimo variantas „turi per daug rizikų, kurios reikšmingai įtakotų Rinkodaros strategijos kokybišką ir savalaikį įgyvendinimą”.

Politikams siūloma grįžti prie Kolegijoje jau svarstytos alternatyvos – Klaipėdos rinkodaros funkcijos įgyvendinimas reorganizuojant VšĮ „Klaipėda ID“, Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrą ir VšĮ „Klaipėdos šventės”.  

G. Neniškis taip pat priminė Kolegijai, kad Savivaldybės administracija, rengdama 2022-2024 m. strateginį veiklos planą, „suplanavo Rinkodaros strategijos įgyvendinimo biudžetą, t. y. į Ekonominės plėtros programą įtraukė naują priemonę „Klaipėdos miesto rinkodaros strategijos įgyvendinimas“, kuriai 2022 m. planuojamas 197 000 eurų, 2023-2024 m. – 350 000 eurų biudžetas.

Administracija taip pat apskaičiavo, kad vien naujojo skyriaus išlaikymas per metus kaštuotų 142 488 eurų.

Žymos: | | | | |

Komentarai (5):

Atsakymai į “Klaipėdos rinkodaros strategija – lyg karšta bulvė”: 5

  1. Anonimas parašė:

    o kas yra ta MIESTO RINKODARA?

  2. Neabejingas parašė:

    Dievuliau, dievuliau, ne valdžia, o vieni sunkumai. Labai įžvalgus ir giliai profesionalus planavimas-pinigų užtenka tik darbuotojams, o priemonėms nebelieka…

  3. Anonimas parašė:

    Mokesčių mokėtojų pinigų tratintojų „zabavos” kuriant dar vieną lesyklą.

  4. Simona parašė:

    Administracija yra neįgali vykdyti rinkodaros funkciją. Tik dar kartą tai patvirtino

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Spyglys

Šiame mieste nėra vietos konservatoriams!*

Jau kurį laiką be nuolatinio vadovo ir ne tik dėl to merdinti kontora „Klaipėdos šventės“ įsikalė paskutinę vinį į savo ...
2025-07-25
Skaityti daugiau

Verslas

Jūros šventėje - mažiau plastiko ir jokių atrakcionų (20)

Liepos 25–27 dienomis Klaipėdoje vyksianti Jūros šventė kvies ne tik švęsti, bet ir skatins atsakingesnį požiūrį į aplinką – be ...
2025-07-22
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Svarbu, Transportas

Klaipėdoje pradeda kursuoti specialiai jai pagaminti elektrobusai (26)

Pirmadienį naujas uostamiesčio viešojo transporto rinkos dalyvis – Tolimojo keleivinio transporto kompanija (TOKS) – pristatė, su kokiais autobusais veš Klaipėdos ...
2025-07-14
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

undefined
undefined
Loading
Share This