Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-01-27 |
Klaipėdos savivaldybės Eismo saugumo komisijai ketvirtadienį pristatyti pasiūlymai dėl eismo saugumo priemonių Kretingos gatvėje, susijusių su naujai statoma mokykla.
Komisijai ataskaitą apie situaciją šioje gatvėje pateikė VšĮ „Transporto kompetencijų agentūra”. Konstatuota, kad naujajai mokyklai pradėjus veikti, ženkliai pailgės transporto priemonių gaišties laikas.
Dėl eismo saugumo projektuotojai numato „perteklinio” šios gatvės pločio mažinimus, naikinant po vieną eismo juostą ties sankryžomis. Pasak jų, sumažintas gatvės plotis iki dviejų eismo juostų mažins leistino važiavimo greičio nesilaikymo atvejų kiekį, gerins pėsčiųjų matomumą pėsčiųjų perėjose ir jų prieigose, sumažins persirikiavimų ir skubotų išvažiavimų iš šalutinių gatvių kiekį.
Teigiama, kad santykinai gali mažėti gatvės pralaidumas transporto eismui, kai pagrindinėje Kretingos gatvės vairuotojai norės atlikti kairiuosius posūkius, tačiau pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų matomumas, sumažės perteklinių persirikiavimų skaičius sankryžose.
Bus įrengtos trys trišalės iškiliosios sankryžos (Kretingos – Šiltnamių gatvių ir Kretingos – Senvagės gatvių bei ties Kretingos g. 185 pastatu). Visos esamos ir planuojamos naujos pėsčiųjų perėjos taip pat bus iškiliosios, su kryptiniu apšvietimu.
Teigiama, kad šiandien šioje gatvėje matomumas yra geras, todėl vairuotojai yra linkę nesilaikyti leidžiamo 50 km/val greičio, o esamas greičio matuoklis esą nėra pakankama priemonė užtikrinti tinkamą važiavimo greičio laikymąsi visoje Kretingos gatvėje. Konstatuota, kad trūksta inžinerinių greičio mažinimo ir valdymo priemonių (iškiliųjų kalnelių, gatvės važiuojamosios dalies siaurinimų, važiavimo trajektorijos iškreivinimų).
2017-2020 m. čia užfiksuoti trys įskaitiniai eismo įvykiai, 4 žmonės buvo sužeisti. Ties statoma mokykla planuojama įrengti trišalę sankryžą, reguliuojama eismo pirmumo ženklais, sankryžoje numatoma įrengti kairiojo posūkio juostą Kretingos gatvėje.
Komisija visiems šiems pasiūlymams pritarė tik su keliomis nedidelėmis pastabomis.
Jau dabar neįmanoma išvažiuoti iš kiemo Kretingos gatvėje, o kas vėliau bus kai mokykla atsidarys ir dar Holivudo kvartalas bus gyvenamas? Manau savivaldybė turėtų geriau apgalvoti šios gatvės pertvarką, o ne tik mažinti gatvę, ir pastatyti kelis ženklus.
Naikinti greitėjimo juostas? Koks „specialistas” dirba- tai dar pablogins eismą. Kažkas nenormalu klaipėdoje…Eismo sąlygos tik blogėja, nes matyt, tie „projektuotojai” net nespecialistai arba prasti. Pažiūrėkite kas darosi po šviesaforų perteklinių sustatymų- mirtini kamščiai Taikos, Baltijos prospektuose. O Tauralaukyje- jie veikia net ten kur pravažiuoja vos kelios mašinos per dieną….
…kas per afera? Buvo internatas ir 12 ir 16 vidurines,kareikejo padaryt,kad prireike praplaut pinigu kai kam..
Kol bus biznis tol bus betvarkė
Tai jie tik riboja na jau labai greitau, bet jau su naujų kelių statyba tai jau kažkokia tai tragedija. Vilniaus pl. tas pirmasis viadukas, 10 nebaigtos statybos, Tlžės g. Šilutės pl. , 8 metus statė, prie bigo Taikos pr. atkarpa 32 metai nedaibaigta. Vienu žodžiu, Klaipėdoje ne politikai, o birkos nuo užpakalio.
O kur buvote renkant vietą mokyklai?
Tai gal perkelkit išmanųjį radarą iš Liepojos g. prie estrados, kur jis tik šuniukų vedžiotojus ir Selo gerbėjus 2kart metuose „daboja”, o ne teisinkitės apie ne efektyvų darbą, ir taip jau Kretingos gatvė „prisikentėjo” dėl nemokšiško eismo organizavimo. Kaip tik rekonstrukciją-taip kelininkų nesąmonė, užtenka prisimint Žemynos ir Verdenės mokinių kamščių rytais.
„Konstatuota, kad naujajai mokyklai pradėjus veikti, ženkliai pailgės transporto priemonių gaišties laikas.”, todėl „eismo saugumo projektuotojai numato „perteklinio” šios gatvės pločio mažinimus”?!?!?!
Ką daugiau ir komentuoti… Pats transporto sk. viršininkas neturi teisių ir nevairuoja…
Pridarysite žaliųjų salelių, o kur tėvai vaikus rytais išleidinės, sustos pagrindinėje juostoje ir eismas bus paraližuotas. Tą, dabar esamą lėtėjimo / greitėjimo juostą reikia palikti vaikų išleidimui / paėmimui !
Pastačius mokyklą, kad nesustotų ir neužsikištų Kretingos gatvė neaišku ar bus įrengtos šviesaforinės eismo reguliavimo sankryžos ?
Dėja neatsakytas vienas pagrindiniu klausimų ar bus įrengta šviesaforinės sankryža Kretingos gatvėje , kur dabar yra įrengtas automobilių apvažiavimo ratas ir išvažiavimas iš Tauralaukio , kur pasijungs Naujas holivudo daugiaaukščių kvartalas , ar bus įrengta šviesaforinė sankryža išvažiavime iš Žolyno gatvės ?
Akyvaizdu kai pradės veikti mokykla ir neesant šviesaforinio reguliavimo Kretingos gatvėje bus eismas sustabdytas ir gatvė ryte bus užkišta ir sustojęs kai vaikai bus vežami iš visos Klaipėdos ir Klaipėdos rajono .
Vienas iš sprendimo varijantų tai dar vienos šviesaforinės sankryžos įrengimas Liepojos gatvėje prie Rimi ir iki parduotuvių kad galima būtų daryti kairį posūkį atvvažiuojant automobilių srautui į Liepojos gatvę .
Pirma pastatom mokyklą o paskui atvažiuoja eismo reguliavimo komisija? O kur ji buvo prieš vietos parinkimą? Tada 1000 vaikų vaikščiojimas per gatvę atrodė labai saugus????
Tai jei jau sugalvojom tokioje vietoje pastatyti mokyklą tai gal požeminę perėją dagimdyt buvo galima?
Mieli galvočiai, dviračiu turėtojai, pabandykit ryte apie 8 val. ryto važiuoti nuo Kalotès Ketingos gatve, gal tada bus aiškiau.
Koks Kalotėje gyventojų ir koks Kalotės mikrorajono tankis? Kokia Kalotės susisiekimo viešuoju transportu su Centru esama situacija ir perspektyvos? Kodėl Kalotės mikrorajono gyventojų tranzitinio susisiekimo automobiliu interesai turėtų būti prioretizuojami prieš tankiau apgyvendintos ir mišriai zonuotos gyvenamos teritorijos gyventojų interesus?
Mielas Kalotiški, gal persikelk į kokią Kretingalę gyvent ir dar labiau verk, kad kamščiai dideli ir negali dviračiu į darbą nuvažiuot.
O tu mąstai toje Klaipėdoje, kaip tarybiniais laikais, virna su mašina važinėji? Atsibusk, kvaiša, jau tarybų sąjungos 31 metų nėra
Jei taip bus padaryta, tai Kretingos gatvės gyventojai NIEKADA negalės išvažiuoti iš savo kiemo, gatvėje LĖTAI judės mašinos ir jokių šansų įsilieti į srautą.
Miesto galvos at turite galas ?
Paskaityk straipsnį, kodėl taip daroma, galvočiau.
Nepatinka kamsciai vaziuok su dviraciu, puiku kad savivaldybes atstovai rupinasi saugumu
Kiekvienas rajonas su savais bajeriais: pietiniame nėra kur statyti mašinų, o šiauriniame greitai bus tokie kamščiai, kaip įvažiuojant į Klaipėdą iš užmiesčio.