Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
![]() | 2022-01-21 |
Savivaldybė paskelbė Paryžiaus komunos gatvės kapitalinio remonto projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos viešąjį pirkimą. Ši Klaipėdos miesto gatvė buvo nutiesta 1970 metais ir šiuo metu yra prastos būklės. Remontuojamo ruožo ilgis – 1 200 metrų.
Numatoma, kad ji ir po kapitalinio remonto liks C kategorijos, dviejų eismo juostų gatve. Tačiau šaligatviai pasikeis iš esmės, bus nutiesti ir dviračių takai. Projektuojami pėsčiųjų ir dviračių takai turės atitikti „bekliūtės trasos reikalavimus”, nurodoma, kad bus numatytas sklandus jų susiejimas su jau esamais pėsčiųjų ir dviračių takais. Dviračių takų asfaltbetonio danga – raudonos spalvos.
Projektavimo užduotyje nurodyta taikyti universalaus dizaino sprendinius, kad gatvės infrastruktūra būtų pritaikyta neįgaliesiems. Šviesoforai, kelio ženklai, apšvietimo atramos bus pažymimos kontrastinga spalva arba lipnia juosta, pėsčiųjų takai – pritaikyti akliesiems. Atitinkamai bus suprojektuota gatvės, pėsčiųjų ir dviračių takų apšvietimo tinklų įranga.
Taikos pr. prie bigo ir Rimkų g. ivažiuojant į Klaipėdą tvarkysit? Niekada?
Paryziaus komunos g. tiktu naujas vardas : MEMELIO g. !!!!!
Kuo daugiau kalniuku ,pereju,šviesoforu nepamiršti,kad oro tarša padidetu.!
Kuo daugiau kalniukų ir perėjų, tuo labiau padidėja tikimybė tokius kaip jūs iškrapštyti iš geldų, kad neterštumėte miesto ir naudotumėtės VT, vaikščiotumėte pėsčiomis ar važiuotumėte dviračiu. Labai smagu miestiečiams visur daryti ilgiausius lankus, kvėpuoti išmetamosiomis dujomis, klausytis padangų ir birbimo „muzikos“ dėl to, kad didžioji dalis infrastruktūros kuriama ir didžioji dalis finansavimo išleidžiama automobilių vairuotojams, kurie tas miestiečių gatves naudoja tranzitui iki namo priemiestyje.
Niekas neses i tavo ta gelda VT.
Reikia kuo daugiau kalniukų, perėjų, šviesoforų, kad atšoktų noras važinėti automobiliu
Būtinai pakeiskite kvailą pavadinimą po remonto
Keisdami kelio dangą, pakeiskite ir gatvės pavadinimą. Kaip čia ta Paryžiaus komuna su Klaipėda susijusi? Tuo pačiu ir Komunarų gatvę dar. Turim miestui nusipelniusių ir dar neįamžintų. Galų gale neturim kad ir Alfonso Žalio gatvės.
Alfonso Žalio? To komunisto, kuris 1970-90 intensyviai naikino senosios Klaipėdos likučius ir sudarkė statiniais baisuokliais centrą? Ačiū, ne.
Gal, pagaliau, nenuleidinės pėsčiųjų ir dviračių takų iki šalutinių išvažiavimų lygio? Nes dabar šie takai susikirtumuose su išvažiavimais projektuojami tarsi prieštaraujant KET, kur aiškiai parašyta, jog vairuotojai, išvažiuodami iš šalutinių gatvelių ir išvažiavimų, turi praleisti visas pagrindiniu keliu judančias transporto priemones ir pėsčiuosius. Bet ne – darome tokius išvažiavimus lygius, o pagrindinio kelio šaligatvio dalyje – duobes.