Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2022-01-20 |
Pastarąsias dvi savaites buvo įgyvendinamas svarbus Klaipėdos miesto vizualinio identiteto, kuriamo Klaipėdos miesto savivaldybės ir „Klaipėda ID“ iniciatyva, etapas – Klaipėdos visuomenės įtraukimas, kurį kuravo „Xwhy / Supratimo agentūra“.
Sausio 11–18 dienomis buvo surengtos trys virtualios kūrybinės dirbtuvės, kurių metu vyko interaktyvi diskusija apie svarbiausius miesto identiteto elementus ir ateities viziją. Jose dalyvavo kultūros, švietimo, sporto, verslo ir turizmo sektorių atstovai bei miesto bendruomenės.
Organizatoriai džiaugiausi aktyviu klaipėdiečių įsitraukimu ir primena, jog dar galima suskubti prisidėti prie miesto vizualinio identiteto kūrimo.
Iki sausio 23 d. dar galima užpildyti apklausą, kuria siekiama išsiaiškinti svarbiausius Klaipėdos identiteto elementus.
Tolesnis proceso etapas – kontekstinio tyrimo ir įtraukimo sesijų metu surinktos informacijos įprasminimas, leisiantis išgryninti Klaipėdos miesto tapatybės naratyvą bei suformuluoti kūrybinę užduotį vizualinio identiteto kūrėjams – dizaino agentūrai „Critical“.
Parašykite komentarą