„Klaipėdos vanduo” modernizavo klientų aptarnavimo centrą (3)

Fotoreportažai, Svarbu, Verslas
Avatar photoMartynas Vainorius
2021-12-27

Pirmadienį uostamiesčio savivaldybės valdoma AB „Klaipėdos vanduo” atidarė atnaujintą klientų aptarnavimo centrą, esantį Ryšininkų gatvėje, kur įsikūrusi ir įmonės administracija.

Čia įrengtos septynios stiklais atskirtos klientų aptarnavimo vietos.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Pasak įmonės generalinio direktoriaus Benito Joniko, esminis siekis buvo užtikrinti klientų saugumą tęsiantis pandemijai. Kartu sukurtas ir  naujas klientų aptarnavimo formatas – vieno langelio principas. Naujojoje klientų erdvėje tiek žmonės, tiek įmonės galės gauti visas paslaugos – nuo projektų derinimo, laboratorinių vandens tyrimų užsisakymo iki šį mėnesį pradėtos teikti pilnos prijungimo prie centralizuotų tinklų paslaugos

„Saugumas, efektyvumas, patogumas”, – taip naująjį centrą įvertino Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.

Pasak B. Joniko, centro atnaujinimas atsiėjo per 30 tūkst. eurų. Anot jo, tai padaryta iš nereguliuojamos veiklos pajamų ir ši investicija neturi įtakos skaičiuojant vandens kainą. 

Klientų aptarnavimo centras pirmadieniais, antradieniais ir ketvirtadieniais dirba nuo 7.30 iki 16.30 val., trečiadieniais – iki 18, penktadieniais – iki 14 val. Visomis dienomis klientai aptarnaujami be pietų pertraukos.

Visas paslaugas, kurios teikiamos klientų aptarnavimo centre, galima gauti ir per bendrąjį skambučių centrą paskambinus tel. 8 46 220 220.

Žymos: | |

Komentarai (3):

Atsakymai į “„Klaipėdos vanduo” modernizavo klientų aptarnavimo centrą”: 3

  1. Jei parašė:

    Proga ijungti “ indaplove” eur praplauti

  2. klientas parašė:

    Aiscio komentaras viska pasako taikliai i desimtuka nei pridet nei atimt — uzuojauta darbuotojams po tokia valdzia dirbt reik daug stiprybes

  3. Aistis parašė:

    Vienintelė įmonė, į kurią neįmanoma prisiskambinti, o jau nekalbant kiek laiko reikia atsakymo laukti raštu. Už tai už mūsų pinigus naują centrą atsidarė. Tad pas vienintelius važiuoti gyvai reikia, o su visais kitais galima per nuotolį apsitarnauti. Didžiausia savivaldybės valdomos įmonės betvarkė tai būtent vanduo. Susidėjo langus naujus ir termosų prisipirko, vėliavėlėm apsikabino, tuo tarpu covid rodikliai didėja, naujos atmainos sklinda. Padėkokite ponams Jonikui ir Grubliauskui kai jūsų artimieji apsikrės omikronu apsilankę. Šauniai padirbėjote vyrai. O ten dirbančioms vadybininkėms stiprybės, klaipėdiečiai su jumis, atminkit, kad jūs diktuojate sąlygas, nesileiskit varomos į narvus su virusais kaip gyvuliai į skerdyklą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Pelėsiais atsiduodantis vanduo - puikios kokybės?

„Atvira Klaipėda” pasidomėjo, ar pagrįsti yra gyventojų ir verslo skundai, kad esą suprastėjo, pasikeitė geriamo vandens skoninės savybės pietinėje Klaipėdos ...
2025-01-21
Skaityti daugiau

Mums rašo

Pasiekta sunki pergalė

Laiko dulkes nužėrus, laikrodžio rodyklę atsukime aštuoneriais metais atgal. 2017 m. rugsėjo 2 d. laikraštyje „Vakarų ekspresas“ buvo išspausdintas straipsnis ...
2025-01-20
Skaityti daugiau

Verslas

Atnaujinta lietaus nuotekų siurblinė padės apsisaugoti nuo liūčių

Klaipėdoje užbaigtas reikšmingas paviršinių nuotekų rekonstrukcijos projektas. Visiškai atnaujinta lietaus nuotekų siurblinė, esanti vienoje iš labiausiai liūčių metu tvindavusių miesto ...
2024-12-11
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This