Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-11-26 |
Šią savaitę Dangės upėje jau ketvirtą kartą pradėjus sklęsti norvegų laivui „Ole Willassen“ penktadienį „Klaipėdos laivų remontas“ išplatino pranešimą, kuriame teigia, jog pradeda šio laivo utilizavimo procedūras, bet jos esą gali užtrukti.
„Įvertinus esamą susiklosčiusią situaciją dėl laivo Ole Willassen“, bendrovės valdyba buvo priėmusi sprendimą bendrovei savo lėšomis iškelti laivą ant sausumos „Klaipėdos laivų remontas“ elinge. Nedelsiant buvo pradėti vykdyti intensyvūs pasiruošimo darbai laivo patraukimui iš Dangės upės. Išanalizuotos galimybės ir galimos laikymo vietos UAB „Klaipėdos laivų remontas“ teritorijoje. Nutarta laivą laikinai statyti vidiniame kruizinių laivų terminalo baseine arba prie 57 krantinės. Iškart, tik gavus Uosto kapitono tarnybos leidimą, buvo pradėti laivo „Ole Willassen“ pašalinimo iš Danės upės darbai. Tačiau besiruošiant laivo buksyravimui į paskirties vietą, jis pavojingai pakrypo, dėl ko iškilo pavojus, jog laivas pradės skęsti. Visi darbai buvo nedelsiant nutraukti ir nuspręsta laivą utilizuoti vietoje”, – rašoma pranešime.
Jame taip pat teigiama, jog šiuo metu situacija stabilizuota. Laivas, aptvertas bonomis, saugiai stovi prie krantinės. Yra rūpinamasi jo užsandarinimu, siekiant pašalinti galimą vandens pratekėjimą į laivą, kol bus įvykdytos procedūros, reikalingos laivo utilizavimui.
„Tikimės visų tarnybų bendradarbiavimo, nes supjaustyti šį laivą nėra taip paprasta – ši procedūra reikalauja daugybės suderinimų ir leidimų. Visų pirma – Klaipėdos savivaldybės leidimo, aplinkosaugininkų bei kitų institucijų dalyvavimo (….). Šiuo metu laivo būklė yra tokia, kad nėra kito pasirinkimo, kaip tik pradėti jo utilizavimo teisines procedūras, kurios, tikėtina, dėl išskirtinės šio laivo situacijos gali užtrukti”, – cituojamas bendrovės „Klaipėdos laivų remontas“ direktorius Alvydas Butkus.
Parašykite komentarą