Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-11-12 |
Uosto direkcija pranešė, kad jos suburta darbo grupė, pagal surinktus duomenis išanalizavusi ir įvertinusi uoste įvykusį incidentą, kai iš uosto išplaukdamas laivas kliudė kitus du, prie krantinės stovėjusius laivus, baigė tyrimą ir įvardijo priežastis, galėjusias lemti incidentą.
„Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija nėra oficiali laivų avarijų tyrimo institucija, tad, atsižvelgiant į tai, mūsų atliktas vertinimas nėra oficiali išvada. Remiantis Uosto direkcijos darbo grupės surinktais duomenimis, spalio 1 dieną įvykęs incidentas kilo dėl laivo išteklių valdymo trūkumų. Visa atsakomybė už tai tenka laivo kapitonui. Meteorologinės sąlygos, techniniai laivo valdymo ypatumai bei Uosto direkcijos tarnybų veiksmai taip pat buvo vertinami“, – pranešime cituojamas Uosto direkcijos generalinis direktorius Algis Latakas.
Spalio 1 dieną iš Klaipėdos uosto išplaukdamas sausakrūvis laivas „CL Tomo“ kliudė prie krantinės stovėjusius laivus „Melinda“ ir „PS Houston“.
Incidento metu buvo nutraukti prie krantinės stovėjusio tanklaivio švartavimo lynai. Nukentėjęs tanklaivis taip pat buvo prijungtas ir prie pakrovos įrangos, kurios sąsaja smūgio metu buvo nutraukta. Per incidentą visi įrenginiai, numatyti tanklaivio krovos saugumui užtikrinti, suveikė: atsijungė greitojo atjungimo vožtuvai, užsidarė naftos tiekimo linija. Uosto direkcija veiksmų ėmėsi iškart: incidento vietą operatyviai apžiūrėjo atsakingi Uosto priežiūros skyriaus darbuotojai, tarša neužfiksuota, iškviesti vilkikai, kurie prišvartavo laivą prie krantinės.
„Remiantis tyrimo rezultatais, nuspręsta nuodugniai peržiūrėti ir papildyti laivų eismo procedūrų aprašus, peržiūrėti ryšio palaikymo instrukcijas bei papildomai instruktuoti darbuotojus, atsakingus už laivų vedimą“, – sako A. Latakas.
Incidento metu Klaipėdos uosto infrastruktūrai ir aplinkai žala nepadaryta.
Parašykite komentarą