Apklausa: „eBŪSTO“ savitarna – geriausia

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2021-10-27

Bendrovės „Mano BŪSTAS“ klientai, lyginant su kitų daugiabučių priežiūros įmonių klientais, geriausiai vertina galimybę naudotis jiems skirtais skaitmeniniais savitarnos įrankiais, rodo reprezentatyvaus daugiabučių namų gyventojų nuomonių tyrimo rezultatai.

„Mano BŪSTO“ klientai turi galimybę būsto priežiūros reikalus tvarkyti ne tik kompiuterinėje savitarnos platformoje, bet ir mobiliojoje aplikacijoje „eBŪSTAS“.

Šią vasarą  duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė KANTAR atliko daugiabučių namų gyventojų nuomonės tyrimą, kurio metu teiravosi, ar jų administratoriai suteikia galimybę naudotis savitarna sprendžiant būsto priežiūros klausimus.

80 proc. apklaustų „Mano BŪSTO“ klientų, kurie turi galimybę naudotis savitarnos platforma „eBŪSTAS“, į šį klausimą atsakė teigiamai. Apklausiant kitų administruojančių įmonių klientus, tik 46 proc. respondentų nurodė turintys galimybę naudotis savitarnos įrankiais, o dar penktadalis atsakė, jog tokia galimybė jiems apskritai nėra suteikiama.

Tyrimo bendrovei pasiteiravus, ar gyventojai naudojasi savitarnos platformomis tvarkant būsto priežiūros klausimus, 64 proc. apklaustų „Mano BŪSTO“ klientų atsakė teigiamai. Tarp kitų administruojančių įmonių teigiamai atsakiusiųjų skaičius siekė 44 proc.

Dar vienas pranašumas, kurį itin teigiamai įvertino „Mano BŪSTO“ klientai – galimybė būsto priežiūros reikalus tvarkyti ne tik kompiuterinėje savitarnos platformoje, bet ir mobiliojoje aplikacijoje „eBŪSTAS“. Net 71 proc. įmonės klientų tokią paslaugą įvertino gerai, labai gerai ir puikiai. Tarp kitų būsto administratorių klientų teigiamai tokią galimybę vertinančiųjų buvo tik 41 proc.

„Nors skaitmeninių įrankinių populiarumas tarp vartotojų ženkliai išaugo per pandemiją, mes savo klientams patogiai naudotis savitarnos platformomis pasiūlėme dar gerokai iki visą pasaulį užklupusios izoliacijos. Šiandien daugiau nei pusė mūsų paslaugomis besinaudojančių klientų būsto priežiūros klausimus sprendžia išmaniai – arba internetu, arba per mobilią aplikaciją „eBŪSTAS“, – pranešime cituojamas „Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys.

Įmonės klientai per savitarnos platformą „eBŪSTAS“ gali fiksuoti name pastebėtus gedimus, apmokėti sąskaitas, dalyvauti balsavimuose ir apklausose, tvarkyti kitus būsto priežiūros reikalus. Per dvejus pastaruosius metus „eBŪSTAS“ savitarnos vartotojų skaičius išaugo net 65 proc. ir šiandien siekia 112 tūkst. unikalių vartotojų.

KANTAR tyrimas buvo atliktas šių metų liepos 9–28 dienomis. Apklausoje dalyvavo 637 vyresni nei 18 metų daugiabučių namų gyventojai, gyvenantys Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ klientų pasitenkinimo rodiklis išaugo 37 proc.

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog praėjusiais metais fiksavo reikšmingus veiklos pokyčius, kuriuos pastebėjo ir įvertino patys klientai. Jų pasitenkinimo rodiklis ...
2025-01-17
Skaityti daugiau

Miestas

Šildymo sistemas jau sustygavo 

Pirmadienį Klaipėdoje bus pradėti šildyti ir gyvenamieji namai. Pastatų priežiūrą vykdantis „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog visi įmonės prižiūri daugiabučiai ir ...
2024-10-12
Skaityti daugiau

Miestas

Siūlo išsinuomoti unikalią erdvę reklamai 

Aukščiausiame Lietuvos daugiabutyje „Pilsotas“ gyvenantys klaipėdiečiai sugalvojo būdą, kaip panaudojant šio namo bendrąsias erdves užsidirbti pinigų, kurie bus panaudoti pastato ...
2024-07-12
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This