Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-10-26 |
„Atvira Klaipėda” antradienio rytą sulaukė J. Zauerveino gatvės gyventojos skundo, kad pastarąsias dvi paras ištisai, taip pat ir naktį, iš AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija („Klasco”) teritorijos sklinda triukšmas. Tačiau kompanija jos pusėn metamų kaltinimų nekomentuoja.
„Jau dvi paras iš „Klasco” ištisai sklinda triukšmas – monotoniškas garsus gaudesys. Dieną dar galima pakęsti, nes jis susilieja su bendru miesto triukšmu, o naktį neįmanoma tvertis. Tas pat buvo pavasarį. Tada kreipusis į policiją teko sulaukti ir skambučio iš pačios „Klasco”, paaiškino, kad laivo krovos metu veikė generatorius. Dabar vėl per langus matyti, kaip vyksta laivo krova. Jei dar iš šiąnakt bus toks triukšmas, tai jau išprotėti galima, nes man užmigti neišeina, o vaikui nuo triukšmo skauda galvą”, – kalbėjo klaipėdietė.
Pasak jos, situacijos, kurioje yra gyventojai, beviltiškumą rodo ir Nacionalinio visuomenės sveikatos centro reakcija – į gautą skundą moteris sulaukė atsakymo, kad triukšmo lygį jos namuose specialistai gali pamatuoti tik lapkričio 8-12 dienomis.
Apie šiomis dienomis sklindantį tokį triukšmą, kad „net televizorių reikia pasigarsinti” rašoma ir vienoje iš „Facebook” grupių.
Antradienį prie „Klasco” nuomojamų krantinių, esančių lygiagrečiai J. Zauerveino gatvei, stovėjo penki laivai.
„Klasco” atsisakė pakomentuoti gyventojų priekaištus ir šiuo metu kompanijoje vykstančius procesus, kurie galėtų būti triukšmo šaltiniu.
Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovė spaudai Andromeda Grauslienė patvirtino, jog pirmadienio vakarą, prieš vidurnaktį, dėl triukšmo buvo sulaukta dviejų kvietimų į Naująją Uosto gatvę. Ar vykta į joje esančią „Klasco”, policijos atstovė teigė negalinti pasakyti dėl reikalavimų duomenų apsaugai.
Jau turbūt antra savaitė girdisi nuolatinis košmariškas triukšmas
Aš gyvenu žvejybos uoste. Kartais tikrai būna girdimas garsas nuo krovos kompanijų kraunamu laivų. Bet ne tiek kad viršum iš lovos. Negali ymones sustabdyti darbo dėl vieno ar dviejų žmonių noru. Kai kam ir gaidys kaime ryte giedantis maišo. Juk visokių žmonių yra. Bet tame nematau jokios problemos. Aš manau kad čia veikia daugiau žmonių neapykanta viskam kas juda. Reikia susitaikyt su situacija, kad gyvename tokioi vietoi, kur plaukia laivai ir juos privalu iškrauti. Negali sustoti darbai dėl mūsų noru.
atvažiuok ties Klasco tyliuoju paros laiku, pasiklausyk ir tada reikšk savo konkrečią, o ne hipotetišką nuomonę apie giedančius gaidžius . Kraunant rūdą yra įjungiami galingi laistymo siurbliai, kurių gaudesys ir ūžesys girdysi net už kelių kilometrų , pvz. Kretingos g. prie pėsčiųjų tilto. Šalia Klasco gyvenantys žmonės naktimis negali atsidaryti langų. Tai yra ne vieno, ir ne dviejų žmonių problema. Yra higienos , aplinkosaugos normatyvai , kurių turi būti laikomasi ir taškas. Kažin dar kur Europoje atrasime tokią krovą (rūdos ar kitų cheminių junginių atviru būdu) šalia gyvenamųjų teritorijų (vietomis atstumas siekia apie 100 m.). Afrikoje, Bangladeše turbūt taip. Į juos lyginamės.
Kaip pirštu į akį. Tiesiai į dešimtuką!
Beviltiškumas apima skaitant kaip negali niekas pažaboti Klasco . Didelė užuojauta gyventojams. Klaipėda tapo ūžiančiu, smirdančiu, fūrų ratų išvažinėtu miestu.
Gal žinote kaip atsirado Klaipėdos miestas? Taip jis pradėjo kurtis aplink uostą! Tai ko jus verkiat visi,jus atėjote gyventi prie uosto,vadinasi žinojot, kad bus nepatogumu!!!
Apie kokius metus rašai? Apie 1252? Kai atsikrausčiau prieš 20 metų, ištisomis naktimis siurbliai nekaukė. Kai tik Sveikatos centras patikrina krovos metu, triukšmas viršija Higienos normas. Normalioje valstybėje įmonė jau seniai būtų buvusi „supakuota”. Tik ne mūsų covidinių biurokratų karalystėje
Tai jei negali visuomeninis sveikatos centras tai juk yra visuomeninis sveikatos biuras su tiek darbuotojų ir vadove gaunančia atlyginimą kaip įmonės direktorės. Lai tikrai mūsų sveikata rūpinasi o ne tik imituoja. Šis biuras kaip suprantu Klaipėdos miesto įmonė. Kokius vėjus ji daro tai kai skaitai reklamas jų net juoktis nebesinori. Štai kur mūsų pinigai nueina. Juk jie už nieką neatsako.
Klaipėda – sveikas miestas, kuris rūpinasi visų miestiečių sveikata ir gerove. Klaipėdos
miesto visuomenės sveikatos biuro indėlis šioje srityje yra išskirtinai reikšmingas. Žvelgdami
į Sveikatos biuro veiklos dešimtmetį matome, kad klaipėdiečių noras būti sveikesniems ir
suvokimas, kaip tai svarbu, kasmet auga, o prie to neabejotinai prisideda nuoseklios
visuomenės sveikatos specialistų pastangos. Šis kelias ne visada toks lengvas, kaip norėtųsi, tačiau
sistemingas darbas gerinant klaipėdiečių sveikatą – svarbus žingsnis sveikesnės
visuomenės link.
Galime pasidžiaugti, kad Sveikatos biuras dirba išmaniai ir šiuolaikiškai, visada ieško
visuomenei patraukliausių sveikatinimo būdų. Dėmesys skiriamas visokio amžiaus
uostamiesčio gyventojams. Todėl kaip meras galiu būti ramus, nes tikrai žinau, jog
turėdami tokį partnerį padarysime Klaipėdą sveikiausiu miestu. Kartais Sveikatos biuro
specialistų idėjos, siūlymai, sprendimai atrodo net ir per drąsūs, jie entuziastingai ir, kas
svarbiausia, išradingai siekia tikslo, o mes liekame maloniai nustebinti.
Neabejojame, kad Sveikatos biuras yra flagmanas, kuris geriausiai žino, kaip sveikatinti klaipėdiečius,
gerinti jų gyvenimo kokybę bei pailginti gyvenimo trukmę.
Ūžia visas miesto centras. Kas arčiau Klasco gyvena – tragedija. Aplinkosauga prieš kiekvieną laivo atplaukimą ar vagonų su geležies rūda vagonų įvežimą į Klasco teritoriją galėtų statyti triukšmo matavimo įrenginius ir kiekvienu krovimo atveju 100 proc. užfiksuotų leistino triukšmo lygio viršijimą. Deja, tai daroma keletą kartų per metus, išrašomi įspėjimai, vaikiškos baudos ir …. gyvenimas (košmaras) miestiečiams tęsiasi. Savivaldos politikai tai irgi iš esmės toleruoja. Prisiminkime tai per rinkimus.
naivuoli, jau trisdešimtmečius renka ir „labai atsimena”. Kuo toliau tuo triukšmas ir tarša didesni. Ne išganytojų reikia laukti ir rinkti, o kovoti su teršėjais patiems čia ir dabar. Pvz blokuojant kelius į Klasco teritoriją. Jei nesupras galima ir kanalą, o tada jau patys uostininkai tą klascą patvarkys.