Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija keičia vizualinį identitetą

Uostas ir jūra
Avatar photoAtvira Klaipėda
2021-10-15

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija (LJKKA) atnaujino logotipą ir vizualinį identitetą. Pokytis ir pasirinkta pagrindinė spalva – mėlyna – simbolizuoja tvarumu paremtą naująjį Klaipėdos uosto etapą, o raudona spalva primena daugiau nei du dešimtmečius veikiančios asociacijos istoriją.

LJKKA prezidentas Vaidotas Šileika teigia, kad logotipo atnaujinimui jau buvo laikas – senasis nesikeitė daugiau nei 20 metų. Per tą laiką pasikeitė asociacijos vertybės, pagrindiniai tikslai, atsivėrė tarptautinės veiklos, asociacija tapo šiuolaikiškesnė.  

„Įžengę į brandos etapą ir supratę, kad ankstesnis asociacijos logotipas šiandien jau neatitinka šiuolaikinių vizualinio identiteto standartų, priėmėme sprendimą keistis. Pokyčių poreikį diktavo ir aktyvus asociacijos narių bendradarbiavimas su užsienio partneriais – tarptautinėje arenoje privalome atrodyti moderniau“, – pranešime spaudai pažymi V. Šileika.  

LJKKA savo buvusią vizualinę kalbą siekė transformuoti į labiau šiuolaikišką, tačiau išlaikyti solidumą, patikimumą.  

Nekeičiant asociacijos pavadinimo atnaujintas logotipas simbolizuoja didesnį susitelkimą į tvarumo ir darnumo kryptį, įsipareigojimus miestui ir klaipėdiečiams.  

Naujasis logotipas pasižymi stilizuotais elementais. Kvadratas simbolizuoja uosto veiklos visumą – valstybę, verslą, visuomenę, gamtinę aplinką. Tai tvirtumo, pastovumo ženklas. Naujajame logotipe jis asocijuojasi su uosto krantinėmis, konteinerių blokais, sandėliais, jūros plotu. Apibrėžta, „griežta“ figūros forma pabrėžia vienintelio šalies uosto svarbą, profesionalumą, veiklos ilgaamžiškumą.  

Rodyklė – dinamiškumą, kaitą, progresą vaizduojantis elementas, kuris simbolizuoja augimą ir proveržį pirmyn. 

Raudonas apskritimas, kuris buvo naudojamas senajame logotipe kaip krovinio ženklas, naujajame yra stilizuotas ir taip pat atvaizduoja krovinius. Tai padeda atspindėti nenutrūkstamą uosto darbą, nuosekliai, vienas paskui kitą vykstančius vystymosi etapus, nuolatinę kaitą ir nesustojantį tobulėjimo procesą.  

LJKKA logotipą bei vizualinį identitetą sukūrė reklamos agentūra „StandUp“. 

Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Klaipėdos konteinerių terminalas tapo Baltijos šalių lyderiu

Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) skelbia, jog 2024-aisiais perkrovus didžiausią krovinių kiekį kompanijos istorijoje – 6,94 mln. tonų – KKT tapo ...
2025-01-20
Skaityti daugiau

Svarbu, Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui augti padeda ir „Rail Baltica“ (atnaujinta)

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos vadovas Vaidotas Šileika trečiadienį surengtos spaudos konferencijos metu teigė, jog šių metų krova Klaipėdos uoste ...
2024-12-18
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Džiaugiasi išaugusiomis krovos apimtimis

Klaipėdos konteinerių terminalas (KKT) praneša per šių metų 9 mėnesius perkrovęs 5,1 mln. tonų įvairių krovinių arba 13 proc. daugiau, ...
2024-10-07
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This