Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-09-14 |
Uostamiesčio savivaldybė pranešė, kad baigtos dar 2015 metais pradėto rengti naujojo Klaipėdos miesto bendrojo plano derinimo procedūros.
Sulaukus teigiamos Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos (VTPSI) išvados, nebeliko kliūčių baigiamajam etapui – plano svarstymui Savivaldybės tarybos komitetuose ir tvirtinimui taryboje.
Patikslinus sprendinius ir atlikus pakartotines viešinimo procedūras, VTPSI konstatavo, kad bendrojo plano tikslai, planavimo procedūros ir sprendiniai atitinka teritorijų planavimą reglamentuojančių teisės aktų
reikalavimus ir pritarė teikimui tvirtinti planą.
„Kalbame apie naują miesto kūrimo konstituciją, nubrėšiančią svarbiausias miesto vystymosi gaires dešimtmečiui į priekį. Bendrasis planas praėjo didžiulės apimties ir sudėtingus derinimo procesus, o dabar perduodamas miesto politikų svarstymui. Tikiu, kad visi suprantame šio dokumento svarbą ir susitelksime konstruktyviam darbui, kad jau netrukus taryboje galėtume tvirtinti naują bendrąjį planą ir sudaryti sąlygas naujoms investicijoms, miesto augimui ir plėtrai. Suprantama, kad tokios apimties dokumentas, apimantis praktiškai visas miesto plėtros perspektyvas bei kryptis, sulaukia įvairių vertinimų bei įvertinimų. Šiandien, jau įveikus praktiškai visą derinimų maratoną, nebeturime prabangos dar kartą stabtelėti ar stabdyti galutinio tvirtinimo proceso, tačiau kai kurių bendruomenių bei visuomenės grupių nuogąstavimai taip pat turi būti išgirsti ir ateityje pagal galimybes ieškant galimo sutarimo įgyvendinant ambicingus ambicingo miesto planus“, – pranešime cituojamas Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Dabar galiojantis miesto bendrasis planas yra patvirtintas 2007 m. ir, anot savivaldybės, jau nebeatitinka šių dienų poreikių, todėl buvo apsispręsta jį keisti.
Teigiama, kad patvirtinus naująjį planą bus galima racionaliau ir įvairiapusiškiau panaudoti mieste esančių teritorijų potencialą, vykdyti plėtrą ir išvystymą, išsaugant vertingą kraštovaizdį, biologinę įvairovę, gamtos ir kultūros paveldo vertybes. Naujo plano esą laukia ir investuotojai, jis taip pat reikalingas Savivaldybės projektų įgyvendinimui. Patvirtinus planą bus galima tęsti pradėtus projektus dėl Šv. Jono bažnyčios atkūrimo, senelių globos namų Melnragėje statybos, sporto komplekso vietoje II vandenvietės statybos, kurortinių teritorijų steigimo ir daugelį kitų Savivaldybės ir investuotojų vystomų projektų.
Tuo metu Asociacija KIDE, „nuogąstaudama dėl Klaipėdos pajūrio ateities ir vis labiau prastėjančios gyvenimo kokybės mieste” rugsėjo pradžioje kreipėsi į Aplinkos ministeriją, Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos narius, Klaipėdos merą, Savivaldybės administracijos direktorių prašydama netvirtinti naujojo bendrojo plano. Tokiam prašymui pritarė Klaipėdos bendruomenių asociacija, Lietuvos architektų sąjungos Klaipėdos apskrities organizacija, asociacija „Žalia banga”, Daugiabučių namų savininkų bendrija „Žydintis kiemas”, Daugiabučių namų savininkų bendrija „Sportininkų g. 12, Klaipėda”, Daugiabučių namų savininkų bendrija „Gilija”, radijo stotis „RadijoGAMA”.
Planas turi būti patvirtintas!!!!
Kas taip sako? Meras? Uostas? Tikrai ne paprasti klaipėdiečiai ir taip dustantys nuo taršos. Nes patvirtinus tokį planą mums bus tik blogiau.
Tikrai miestui reikia bendrojo plano. Bendrojo plano nepatvirtinus, stagnuos dalies teritorijų vystimasis.
Kenkejai ir tiek ….bevaliai , miegaliai , parazitai savo saliai – kaip anoj dainelej…
Patvirtinkit ta plana kiek cia gakite tempti..
Tai sakai, Linardai, tiks toks koks yra? Čia kaip anksčiau pasakyti mero žodžiai: „geriau blogas negu jokio..”. Tik ar neteks paskui nagų klaipėdiečiams graužt kai pagal planą kuris tik pablogins gyvenimo sąlygas gyventi teks, ką?
galvojat, politikai ar kongas skaito? Neturėkit vičių. Tik bendraminčiai ir nuovokūs skaito, komentuoja. Beje, kas balsavo už kongo pasilikimą dar vienai kadencijai? Tataigi. ..
Kieno dūdą pučiate ponas mere? Kokiam klanui? Juk prekybos uostas netenka apie trečdalio krovinių, o jūs norite plėsti uostą, kai tas pats uostas nesugeba suvaldyti taršos. Uostas naudoja vandens patrankas. Bet ar kas paklausė, kaip valomas vanduo , kurį naudoja patrankos? Nosis kišame vis į naujas teritorijas, kai mieste pilna neišnaudotų teritorijų. Aplinkos ministras vos ne dievagojosi, kad Girulių miško niekas nelies, o kas dabar? Kam reikalingas meras, kuriam nerūpi miesto interesai. Laikas tur būt keisti merą, kuris pamiršo kam jis buvo rinktas ir kam jis tarnauja.
Pritariu 100%
Uostas turi jau patvirtintą bendrąjį planą, kurį rengė ne miestas. Neatsižvelgti į jį būtų didžiausia klaida, nes tai bus ateičiai užprogramuota problema.
Ačiū visuomenininkas kad rūpinasi miestu nuo KLASCO taršios krovos miesto centre. Merui gėda su tokiu mąstymu.
Ir kokia pagarba visuomenininkams – gal ir bus išgirsti tik jau atleiskit, ne šį kartą – anot mero: kada nors, ateityje, pagal galimybes.. ar gal kitam gyvenime? 🙂
prasti popieriai su mūsų meru. Jam per daug didelė prabanga galvoti apie:
***
-neapsikentusius dėl taršos mieste ir iš miesto bėgančius žmones kurti savų gyvenimų laukuose kai tuo pat metu taršios gamyklos nepajudinamai lieka miesto centre ant Dangės ir marių kranto. Ieškoti sprendimų – prabanga.
***
-kasmet nuo rugsėjo 1 visi įvažiavimo į miestą keliai dūsta nuo kamsčių ir tai matyti -prabanga.
***
-tiek kalbėta, prašyta, reikalauta neformuoti naujų sunkiojo transporto koridorių kertančių miestą, bet ramiai sau įpiešėme net A kategorijos greito susisiekimo gatvę Baltijos prospekte iki pat marių. O tai reiškia, kad ir žiedines sankryžas terminalo savininkams statysime ir prižiūrėsime patys ir už savus ir jokia bėda, net jau prabanga, kad Baltijos pr.(miesto centro) žmonių nekilnojamas turtas nuvertės ir jo net renovuoti nevertės.
***
o apie išilgai visą miestą kertantį geležinkelį aplamai tylime ir fiksuojame kaip nuostabų konstitucinį gėrį ir dorybę . Žinoma, kam tie aplinkkeliai, kam ta prabanga iškėlinėti jį iš miesto ir kam jiems reikalinga, nors ateičiai, rezervuoti tiems aplinkkeliams teritorijas. Gyventi ir statyti reikia šiandien. Miesto ateitis-prabanga.
***
istorinio miesto vietoje ir Vitės kvartalą patys atiduodame uostininkų infrastruktūrai ( Klasco laikinos palapinės, sandėlys) nors tai net už valstybinio uosto ribos ir tokią nekuklią PRABANGĄ sau leidžiame.
***
Gryna tiesa, didelė prabanga miestui tokias nesąmones daryti ir tikrai,
kad jau didelė ir jau tikrai didelė BĖDA,
kai miesto merui neplanuoti Girulių miške/pajūryje naujų kvartalų statybai taip vadinamam „poilsiui”
jau tapo merui PRABANGA…”
Įdomu kiek tų mūsų išrinktų Tarybos narių ir kas konkrečiai tokiai PRABANGAI dabar pritars?
Panašu, kad kaip visada – bus balsų dauguma.
Meras kaip visada, čia tikrai , vėl bus nei prie ko.
–
Viską, ką išvardijote nėra miesto kompetencijoje. Adresuokite šiuos klausimus Vyriausybei. Beje, uosto bendrasis planas buvo patvirtinta prie valstiečių valdymo. Tai gal nusiųskite klausimus karbauskiui?
Šitas apgailėtinas meras uostui atsiduoda vis daugiau teritorijos, gyvensim triukšme ir dulkėse, pažiūrėsim kokia bus politikų reakcija.
bus sunaikintas stadionas, dalis girulių miško ir kiti patvarkymai, vienu žodžiu miestas perduodamas uosto mafijai
Nebeturime prabangos netvirtinti sako gerb. meras – tik nepaminėjo, kad mes savo „ambicingame” mieste pagal jų „ambicingąjį” planą sulauksime dar daugiau taršos ir triukšmo, būsime dar labiau užtverti nuo marių, bei sulauksime žaliųjų plotų ir stadiono naikinimo.
Atsibuskite, politikai – atstovaujate klaipėdiečius, tai darykite miestui gera, darykite miestą tinkamą gyventi žmonėms, o ne atvirkščiai..